10. שרות רע מאוד השירות של החברה והעומד בראש מערך השירות הוא מהגרועים שיש בענף. תנסו לקבל אחריות. על מנוע של x5 שהולך אחרי 70k קמ. דוד | 07.11.19 (ל"ת)
9. החברה כבר לא אותה חברה שהייתה פעם מימיה הזוהרים בעבר החברה שלטה בשוק הרכב הישראלי, מאזדה ופורד היו להיטי מכירות בישראל, עכשיו פורד בכלל בתחתית המכוניות הנמכרות בארץ, ומאזדה ממשיכה להדרדר לכיוון אמצע הטבלה... ניר | 06.11.19 (ל"ת)
8. ל-6 ו-7: אם אתם לא רואים מדובר על מחיר מניה מתואם המשקלל חלוקת דיבידנדים אם לא היו מתייחסים לחלוקת הדיבידנדים שווי השוק של החברה צנח במעל ל-75% בתשע השנים שעמד בזמנו על מעל ל-4.5 מיליארד שקל (הרי את חלקו 22% הוא קנה במיליארד שקל שזה כמעט שווי השוק של כל החברה כיום) באותו זמן וכיום השווי הוא 1.1 מיליארד שקל, מה שנלקח בגרף ובחישוב זה מחיר מניה מתואם המשקלל את חלוקות הדיבידנדים במחיר המניה ההיסטורי. מבין עניין | 06.11.19 (ל"ת)
7. ניתוח מקצועי חייב לכלול התייחסות לדיבידנדים ניתוח מקצועי חייב לכלול התייחסות לדיבידנדים אבי | 06.11.19 (ל"ת)
6. ובכל זאת מאזדה מוכרת 10000 רכבים ויותר מקום שמיני במכירות . אחרי כל הצניחות והידרדרות . אלון | 06.11.19 (ל"ת)
4. החברה לא מצליחה להפסיק את מגמת השחיקה במכירות כלי הרכב בשנים האחרונות החברה חייבת בשביל להתייצב להביא דגמים רציניים ואטרקטיביים במחיר שפוי ותחרותי לשוק הישראלי, אחרת ההידרדרות במכירות כלי הרכב של החברה ימשיך באותה מגמת שחיקה. אסף | 06.11.19 (ל"ת)
3. אבל החברה הרויחה בחצי שנה ראשונה 167 מיליון שח על שווי של 1.2 מיליארד, והמטבעות משחקים לטובתה אלעד | 06.11.19 (ל"ת)
1. השוק הולך להצטמצם עקב אי יכולת נסיעה באזור המרכז כל יום שעובר מגביר את הפקקים ואת העומס על הכבישים בגוש המרכז, חדרה גדרה, התוצאה תהיה שאנשים עם הזמן יסגלו נוהגי נהיגה אחרים. למשל, עבודה מהבית, הסעות מאורגנות של מקום העבודה, שימוש רב יותר בתחבורה ציבורית והתחשבות של המעביד בזמני נסיעה אלה. כל אלה ידחפו את מכירות הרכב הפרטי למטה יותר ויותר והתוצאה תהיה הרעה בתוצאות דלק רכב. יבואני רכב הפכו להיות השקעה גרועה ונטל על תיק ההשקעות. צפי שלי, תוך 3-5 שנים הנייר ירד חדות. אריאל | 06.11.19 (ל"ת)
דלק רכב שווה פחות מהיום שבו גיל אגמון השתלט עליה
10 תגובות לכתיבת תגובה