5. רכבים של טסלה, עם נהג!! היו מעורבים ביותר תאונות קטלניות עם הרוגים או שריפות רכבים... ראשון | 07.11.19 (ל"ת)
4. וואווו.....33 תאונות.... וכמה תאונות יש ברכבים רגילים??? הרי הטכנולוגיה עדיין בשלב ניסויי. יקח עוד כמה שנים. כוח המיחשוב יגדל. הטכנולוגיה תבשיל.הלקחים ילמדו ויהיה טוב... רוני | 07.11.19 (ל"ת)
2. מכוניות אוטונומיות בשלב הזה - חוסר אחריות אף מערכת לא בשלה מספיק כדי שתהיה אמינה לנסיעה על כביש ציבורי. רק בנס זה לא נגמר ביותר תאונות. צריך להבין שהמערכות אולי יודעות "לראות" דברים בטכנולוגיות שונות, אבל בניגוד למוח האנושי שמפרש את הדברים במהירות אדירה - המערכות השונות צריכות לבצע תרגום של כל המידע לפעולה. כשפירוש המידע נכון הרכב יגיב טוב ומהר יותר מאדם. אבל מה קורה כשהמידע הנקלט באופן כזה או אחר לא מפורש נכון? מה אם לא כל המידע נקלט? לדוגמא - אם מערכת מזהה רוכב אופניים שפורץ לכביש בטווח עצירה היא תגיב מהר יותר מאדם. לעומת זאת אדם במקרים רבים אדם יקלוט את רוכב האופניים עוד לפני שיגיע לטווח עצירה ויאט מהירותו. היכולת של אדם לראות ולהבין את הסביבה עדיין גבוהה בהרבה משל כל מערכת שקיימת בשוק. זה אולי מושך את העין להציג יכולות אוטונומיות אבל בגדול זה כמו להציג אדם בן מאה (בלי להעליב) או ילד בן 10 שנוהגים ברכב. י. | 06.11.19 (ל"ת)
1. בניגוד לווימו (גוגל) אובר וטסלה מחפפות ורצות קדימה, התוצאה היא תאונות והרוגים ציניקן | 06.11.19 (ל"ת)
רכבי המבחן האוטונומיים של אובר היו מעורבים ב-37 תאונות
6 תגובות לכתיבת תגובה