אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מה הסיכוי שנתיב פלוס יצליח להפחית את הפקקים?

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
תעשו את כביש 2 לכביש אגרה בשעות העומס + חניוני מלא וסע עם הסעות חינמיות לת"א
הרי ממילא כולם כבר שונאים אתכם, לא יכולים לשנוא אתכם יותר ממה ששונאים אתכם עכשיו. בין השעות 5 ל-10 בבוקר ממחלף אולגה עד מחלף גלילות, שזה יהיה כביש אגרה ובין השעות 15 ל-19 בערב בכיוון ההפוך ממחלף גלילות למחלף שמריהו. ממילא יש ביקוש מטורף לנסיעה בקטע הזה בשעות הנ"ל אז יהיו פראיירים שישלמו. ויותר מזה - ההכנסות מהמהלך הזה יוכל לממן הסעות מחניוני מלא וסע שיוקמו בערי הלוויון ובהסעות חינם / עלות נמוכה למרכזי התחבורה והתעסוקה במרכז.
דווקא להמשיך ככה! | 17.11.19
11.
טימטום
עד שלא יקרה אסון רציני ימשיכו בטיפשות ונראה בברור שה אלה שהחליט על הקלת זרימת התחבורה באפשרות הזאת לא מתמצאים בכלל בסכנות בכבישים ואחת מהן שאסור בכלל לעקוף משאית בכול גודל ובעיקר גבוהות וארוכות מפני שהנהג מסתכל במראה משמאל כשעוקף או נעקף ומצד ימין בחלק מהעקיפה הרכב הנוסע לא נראה בכלל במראה בגלל הגובה הנמוך שלו ראו הוזהרתם !
חי  | 14.11.19
10.
הנתיב השיתופי איטי משמעותית מלפני השינוי
אני נוסע כול יום בשנה האחרונה בכביש החוף. הניסוי נכשל. תקעתם את הכביש כולל הנתיב השיתופי, איטי משמעותית ברוב שעות הפקקים. חוסר מקצועיות ויהירות - מדוע עשו את הנתיב השיתופי בצד ימין אולי תבדקו מדוע בארהב הנתיב השיתופי הוא השמאלי השעות העומס תקעתם את הנתיבים הרגילים והם עומדים אז כיצד ישתלבו מאות המכוניות שמצטרפים לכביש בנתניה לתוך מסלול עומד ? בעמידה, ומה יקרה לנתיב השיתופי במצב כזה ? יעמוד אז הכביש תקוע. חובבנות ויהירות של משרד התחבורה. תבטלו את הכישלון הזה מידית
נועם | 10.11.19
8.
לך תעשה דוקטורט מחדש
מי אמר שההצלחה היא רק אם בנתיבים הרגילים זמן הנסיעה יתקצר? המדד להצלחה הוא בכך שהשימוש בנתיב פלוס יקצר את זמן הנסיעה משמעותית ולאנשים תהיה את האפשרות להשתמש בו. זה ממש לא נורא שזמן הנסיעה של אלה שבוחרים בנסיעה לא שיתופית יתארך במעט, ובטוח שלא סימן לכישלון.
זה דוקטור???? ביזיון!  | 10.11.19
6.
בעצם הפרוייקט מעניש נהגים בודדים
ובמקרה הטוב לא פוגע בנהגי תחבורה ציבורית/שיתופית. לא כך זה אמור להתנהל. משרד התחבורה פשוט לא מבין מה זה תחבורה תקינה, לא מכיר את תוואי הכבישים, לא עשה סקר של ישובים לאורך הכביש ומקומות עבודה, פשוט שפכו צבע והרכיזו על הצלחה למחרת. אם זה לא היה הורס לנו את החיים היינו צוחקים מהטמטום
טל | 10.11.19
4.
המדידה הנכונה
צריכה להיות בבוקר לגבי מכוניות שמגיעות מצפון כבר מחדרה או לפני, כיוון שהפקקים שהנתיב הארור הזה מייצר מתחילים הרבה לפני נתניה, כך שגם מי שמגיע מצפון עם רכב מלא נוסעים עומד בפקק הרבה לפני שהוא מגיע לנתיב. בנוסף, ווייז מפנה רכבים לכבישים אחרים שלא עוברים דרך הנתיב, אבל זמן הנסיעה הכללי מתארך. חשוב לזכור שהנתיב לא מוגדר כפיילוט, ומבחינת השר וצוות משרד התחבורה חדלי האישים הוא ישאר גם אם יוכח מעל כל ספק שהמצב רק הורע.
עייף מהמדינה | 09.11.19
3.
מנכ"לית משרד התחבורה
מנכ"לית משרד התחבורה אומרת למעשה שהכבישים פקוקים בגלל שיש יותר מדי נהגים על הכביש והם יוצרים את הבעיה, לידיעתך גם חדרי המיון בבתי החולים מלאים מדי בגלל שמגיעים לשם יותר מדי חולים,ככה זה בממשלת נתניהו שהשתמשו בעודפי גביית המיסים להעלות את השכר במגזר הציבורי לשלוח את הציבור לעוד קניות שיוצרות צמיחה, במקום שהכסף ילך לתשתיות
בר | 09.11.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת