10. טרור הקורקינטים מאחר ומדובר בענין של בטחון התושבים, יש להגדיר את רוכבי הקורקינטים כ"טרור הקורקינטים", ואז יהיו משאבים, ונוכל ללכת בטיילת ובמרכז העיר בבטחון. בלי צרוף השם טרור , יש זלזול בחיי אדם. ביזיון | 18.11.19 (ל"ת)
9. כל מי שעושה עבירות תנועה ויש לו רישיון רכב לתת לו נקודות ולמי שאין קנס גבוה מי שמזלזל בהולכי רגל או בנהגים צריך לדעת שהוא ייענש בכיסו ובשלילת רישיונו אך הדעה שלי שחייבים לבטל את האישור של קורקינטים ישאירו רק את האופניים החשמלים אך רק אחרי שיתקינו פנס חזית מראות צד ומספרי רישוי. קש | 09.11.19 (ל"ת)
8. שבילי אופניים זאת הוצאה קנסות הם הכנסה למה לסלול שבילי אופניים? - סתם הוצאה מיותרת במקום נגייס עוד אוכלי חינם שייגבו עוד מס בצורת דוחות ויגרמו לרוכבים לרדת לכביש להפצע ולההרג. גם נכניס כסף, גם נסדר עבודה לרופאים, גם נגרום לאנשים לנסוע ברכב ששורף דלק , משלם ביטוח עושה טסט ומשלם אגרות דן | 07.11.19 (ל"ת)
7. מה עם אכיפה של עישון במקום ציבורי? מה עם אכיפה של עישון במקום ציבורי? מה עם אכיפה של עישון במקום ציבורי? | 07.11.19 (ל"ת)
6. ביטחון העוברים ושבים שמתמשים במידרכה הציבורית עריית ת''א אמורה לשים דגש תלת גלגלים שהסבלים משתמשים בכלי הרכב לכל דבר עוברים על החוק בגסות ומפריעים לתחבורה הציבורים במיוחד בדרך יפו ת''א שללים זכויותיו דל האזרח לעבור במעבר החציה זו רק לצומתו של ראש עריתנו תודה אברהם | 07.11.19 (ל"ת)
5. אתגר לעיריית תל- אביב תתיחסו גם לתופעת רוכבי האופנועים והקטנועים שנוסעים חופשי על מדרכות, על מעברי חצייה ובאופן כללי שמים פס על חוקי התנועה ועל הולכי הרגל עובד בתל-אביב | 07.11.19 (ל"ת)
4. יש בעית חינוך , וההתנהלות עם האופניים-עוד ביטוי לז אנשים רוכבים כאן כמו בהודו. חוצים חופשי באדום, חוצים במהירות במפגשי מדרכה, שביל בלי לשמור על זהירות מינימלית ובלי להאט לפני. הולך רגל שלא שם לב, יכול להידרס בקלות. נהיה כאן גהינום איש | 07.11.19 (ל"ת)
3. במקום לבנות שבילי אופניים עם המיליארדים שאתם גוזלים לאזרחים מארנונה דוחות חנייה תבנו מערכת של שבילי אופניים אמיתית כמו שבכל רחוב יש מדרכה וכביש שיהיה שביל אופניים עיריית ביזיון | 07.11.19 (ל"ת)
עיריית ת"א מקימה יחידת אכיפה לעבירות של אופניים וקורקינטים חשמליים
10 תגובות לכתיבת תגובה