28. חשבתי על רעיון לקחת מכוניות בשני קומות למרחקים. וא אני רואה אפילו לרוכבי אופניים חשמליים אין מקום. למסקנה צריך להוסיף קרונות שרון | 20.11.19 (ל"ת)
24. 23 כמה פעמים צריך להסביר ולכתוב. אין די קרונות לנוסעים יש מחסור שר האוצר כחלון קיצץ ברכש קרונות ולשר התחבורה היוצא כץ לא היה אכפת חוץ מגזירת סרטים מול מצלמות. ולשר הנוכחי בצלאל יש רצון אך הוא משיחי ורק מדבר. אם אין קרונות , אז העדיפות היא לנוסעים ולנכים ולא לרוכבי אופנים שלא שומרים גם על ההגבלות הקיימות וחוסמים מעברים וכניסות לקרון. גם אם ירכשו קרונות חדשים זה המתנה של שנתיים לפחות. נועם | 08.11.19 (ל"ת)
23. סמוטריץ' תיסע פעם תבין ככה ניראת מדיניות של שר שלא נסע בחיים למרכז תל אביב. זורקים בעלי אופניים לחזור לרכב במקום להגדיל קרונות ותדירות רכבות. הרוכב מנתניה | 08.11.19 (ל"ת)
21. חוצפה, גם לא משלמים 200% מס על דלק ורכב אלא רק 17% מע"מ על חשמל ואופניים, וגם עוד רוצים לנסוע ברכבת? ואללה יופי, ממתי המדינה צריכה לשרת את האזרחים? מנשה | 07.11.19 (ל"ת)
19. אוזן קשבת ברוך השם ,טוב שסמוטריץ' הקשיב לנו,אני כמעט קניתי אוטו, חבר אחד כמעט עזב את העבודה זה שיש שר שאפשר לשלוח לו הודעות ווטסאפ והוא עוד עונה בעצמו ומתייחס לגוף הדברים ,זה די נדיר נחמן | 07.11.19 (ל"ת)
18. לשים את כל רוכבי אופניים וקורקינטים בקרון אחד ריק מכיסאות וייעודי רק להם שלא יפריעו לנכים ולשאר הנוסעים שלמה | 07.11.19 (ל"ת)
15. נקווה באמת שיבוטל החוק אני מבין שיש מקרים בודדים בהם משתשמיהאופניים "הלא ממשומעים" בלשון עדינה משיאירים אופניים בכניסה לקרון והולכים לטייל בין הקרונות. הדרך היא אכיפה ממוקדת מולם !!! ולא ישר להוציא חוק שאוסר עלייה של אופניים מתקפלים לרכבת ובפוגע בכלל האוכולוסייה שעולה מדי יום עם אופניים אבירם | 07.11.19 (ל"ת)
14. תעודדו תחבורה ירוקה פשוט הזוי שרוצים לדכא תחבורה ירוקה ולהוסיף מכוניות לכבישים. אזרח מודאג | 07.11.19 (ל"ת)
13. במקום לעודד הורדת מכוניות ונסיעה בתחב"צ הנהלת הרכבת עושה הפוך. אבוי לציבור שאלו מקבלי ההחלטות במקום לעודד הורדת מכוניות ונסיעה בתחב"צ הנהלת הרכבת עושה הפוך. אבוי לציבור שאלו מקבלי ההחלטות ברק | 07.11.19 (ל"ת)
12. במקום לייצר קושי בואו נמצא פתרון לכלל הציבור המצב הנוכחי ברכבת פוגע באמת בציבור הנכים ובציבור הרוכבים. ישנם פתרונות רבים בעולם ואני בטוח שנוכל אפילו לפתח אחד שמתאים לצרכים של מדינתנו הקטנה. שילוב של אופניים ורכבת מאפשר לי להתקיים ללא רכב כבר 4 שנים. ציבור הרוכבים נהנה מפעילות הרכבת ומהיכולת להתנייד עם האופניים, ככל שיותר אנשים יבחרו בדרך זו להגיע לעבודה במקום רכב, כך ירד העומס בכבישים. בואו נהפוך את התחבורה הציבורית ליעילה באמת ולא נלך לאבסורד דרור | 07.11.19 (ל"ת)
11. bike על אופניים להיות אסורים הם מחנים אותם בכניסה כמו קיר אתה לא יכול להיכנס או לצאת מהרכבת bike | 07.11.19 (ל"ת)
10. בשעה טובה החלטה הגיונית- נאלצנו לשקול רכב או לעבור הפתרון היחיד הוא להתייחס ברצינות לנוסעים ולא רק לחפש את מי להעיף מהקרון קודם חיילים אחר כך תושבי פריפריה עם אופניים שאין להם רכב להחנות בחניון הצפוף סמוטריץ הפגין מנהיגות | 07.11.19 (ל"ת)
9. תנו להם לרכב שווה לתת להם לעלות על הרכבת עם האופניים, רק חסר לנו שהם יתחילו לנסוע ברכב פרטי... יש מספיק פקקים אני | 07.11.19 (ל"ת)
5. בגרמניה, יש את אותם קרונות רכבת רק עם מתקנים שמאפשרים להעלות יותר זוגות אופניים סופיה | 07.11.19 (ל"ת)
4. רכבת ישראל פוגעת בנכים, פוגעת ברוכבים, ובעצם פוגעת בכול הנוסעים שנהנים משירות מ#$%ן הרכבת לא אמורה לשרת אותנו?! | 07.11.19 (ל"ת)
3. לצערי הכלים האלה מחייבים בארץ כי יש בארץ כמה מיילים אחרונים למרכזי התעסוקה... אבי | 07.11.19 (ל"ת)
1. לדעתי לא צריך להגביל או לאסר לעלות אופניים חשמליים או לא חשמליים לרכבת, זה הכי קל ופשוט להגיד לא, ולמצוא פיתרון לכלום זה קשה. כל מי שרוכב על אופניים מוריד רכב מכבישי ישראל כל כך עמוסים גם כך. אולי פשוט לגבות 5ש״ח יותר עבור נסיעה ברכבת עם אופניים זה פיתרון הרבה יותר טוב ומועיל לדעתי. אלכס | 07.11.19 (ל"ת)
סמוטריץ' דוחה עד לקיום שימוע את הגבלת האופניים החשמליים ברכבת
29 תגובות לכתיבת תגובה