אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סמוטריץ' דוחה עד לקיום שימוע את הגבלת האופניים החשמליים ברכבת

29 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

24.
23 כמה פעמים צריך להסביר ולכתוב. אין די קרונות לנוסעים יש מחסור
שר האוצר כחלון קיצץ ברכש קרונות ולשר התחבורה היוצא כץ לא היה אכפת חוץ מגזירת סרטים מול מצלמות. ולשר הנוכחי בצלאל יש רצון אך הוא משיחי ורק מדבר. אם אין קרונות , אז העדיפות היא לנוסעים ולנכים ולא לרוכבי אופנים שלא שומרים גם על ההגבלות הקיימות וחוסמים מעברים וכניסות לקרון. גם אם ירכשו קרונות חדשים זה המתנה של שנתיים לפחות.
נועם | 08.11.19
15.
נקווה באמת שיבוטל החוק
אני מבין שיש מקרים בודדים בהם משתשמיהאופניים "הלא ממשומעים" בלשון עדינה משיאירים אופניים בכניסה לקרון והולכים לטייל בין הקרונות. הדרך היא אכיפה ממוקדת מולם !!! ולא ישר להוציא חוק שאוסר עלייה של אופניים מתקפלים לרכבת ובפוגע בכלל האוכולוסייה שעולה מדי יום עם אופניים
אבירם | 07.11.19
12.
במקום לייצר קושי בואו נמצא פתרון לכלל הציבור
המצב הנוכחי ברכבת פוגע באמת בציבור הנכים ובציבור הרוכבים. ישנם פתרונות רבים בעולם ואני בטוח שנוכל אפילו לפתח אחד שמתאים לצרכים של מדינתנו הקטנה. שילוב של אופניים ורכבת מאפשר לי להתקיים ללא רכב כבר 4 שנים. ציבור הרוכבים נהנה מפעילות הרכבת ומהיכולת להתנייד עם האופניים, ככל שיותר אנשים יבחרו בדרך זו להגיע לעבודה במקום רכב, כך ירד העומס בכבישים. בואו נהפוך את התחבורה הציבורית ליעילה באמת ולא נלך לאבסורד
דרור | 07.11.19
1.
לדעתי לא צריך להגביל או לאסר
לעלות אופניים חשמליים או לא חשמליים לרכבת, זה הכי קל ופשוט להגיד לא, ולמצוא פיתרון לכלום זה קשה. כל מי שרוכב על אופניים מוריד רכב מכבישי ישראל כל כך עמוסים גם כך. אולי פשוט לגבות 5ש״ח יותר עבור נסיעה ברכבת עם אופניים זה פיתרון הרבה יותר טוב ומועיל לדעתי.
אלכס | 07.11.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת