16. ל747 יש יתרון עצום בשינוע מטענים, ולכן הוא לא יעלם כל כך מהר ה380 היה כל כך כבד שלא נשאר לו מספיק משקל פנוי למטען, ולכן הוא נכשל כל כך מהר. ךלחדגכ | 11.11.19 (ל"ת)
13. עיצוב ותכנון זה לא אותו הדבר. למרות שהמילה באנגלית זהה, בעיברית יש תכנון ויש עיצוב וזה לא אותו הדבר. השימוש במילה עיצוב בכתבה שגוי לדעתי אחד שלא מבין | 11.11.19 (ל"ת)
12. 747-800 זאת טכנולוגיית מנועים שונה אבל היתרון שלו הסיבה לירידה במספרים היא שהיום למטוסים דו מנועיים כמו 777 ו 787 והמקבילים של איירבאס, שהוכיחו את אמינות המנועים, יש אישור לטוס למרחקים גדולים מעל אוקיינוסים. עדיין יש מעל 150 בואינג 747-8 שרק 50 מהם הם מטוסי נוסעים והיתר נבנו כמטוסי מטען. המנועים והאוויוניקה הם כמו של 787 b | 11.11.19 (ל"ת)
11. לשבת בקומה העליונה טסטי הרבה פעמים בגמבו מטוס חלום , תענוג לטוס בו, יציב גם במזג אויר קשה וקופצני חבל שמוציטאים אותו משרות אבל אפשר להבין את זה שהוא מזהם ביותר וקשה להחזקה מטוס חלום | 10.11.19 (ל"ת)
10. עשרות מטוסי נוסעים מזדקנים 747-200 עברו הסבה למטוסי מטען ע"י תעשיה אוירית. מטוס נוסעים צריך לטוס. מטוס על הקרקע מפסיד כסף.אין זמן לתחזוקה רבה. מטוס מטען פחות רגיש לזמן תחזוקה. לכן משתמשים ב747 מוסבים מזדקנים יאיר | 10.11.19 (ל"ת)
8. המדינה תקנה מניות באוויאשן ב2 מיליארד שקל. אלביט ותעשייה אווירת יתכננו עבור המטוס. בקילר רעיון מנכ”ל תעשיה אווירית | 09.11.19 (ל"ת)
7. לופטהאנזה מפעילה 19 מטוסי 747-8 חדישים לגמרי, שלא ייצאו משירות ב-15 השנים הבאות הם ימשיכו להטיס נוסעים גם אחרי ש-15 האיירבס 380 של לופטהאנזה ייצאו משירות. גידי | 09.11.19 (ל"ת)
6. ל-1: יכול להמשיך טוס אולם הוא לא כלכלי בעולם תחרותי צריכת דלק גבוהה ותחזוקה יקרה ירון | 09.11.19 (ל"ת)
5. נאסא גם מפעילה אחד שנושא טלסקופ אינפרא-אדום די מדהים מה שהתקינו שם כדי לוודא שתצא תמונה חדה וברורה כשהטלסקופ מותקן על מטוס שטס במהירות של כ-900 קמ"ש. אחד | 09.11.19 (ל"ת)
4. האנטונוב והגלקסי גדולים יותר,רועשים יותר וסוחבים י מלכת השמיים אלק...המציאו שם בשביל קמפיין... יצא בזמן | 09.11.19 (ל"ת)
3. ליובל למה אתה חושב שהמילה "תחזוק" מתכוונת? גם בחלקים הרגישים במטוס, כמו שציינת, גם הם עוברים תחזוקה וגם אותם מחליפים, חלקים במטוס למשל הגוף שלו, עוברים גם הם שיפוצים ותיקונים,עם תחזוקה נכונה, אפשר להטיס את אותו המטוס לאורך שנים רבות כל עוד מחליפים חלקים שנהרסים למתקנים את המטוס בקביעות. אושר | 09.11.19 (ל"ת)
2. לא לגמרי מדוייק היתי מצפה ליותר דיוק ! "מטוס שזוכה לתחזוקה מספקת יכול לטוס גם יותר ממאה שנה; ישנם מטוסים ממלחמת העולם הראשונה שעדיין טסים"! מטוס יכול לטוס תחת תחזוקה מוקפדת עד שהוא מגיע לקצה שעות היצרן המותרות עבור הפיוסלאג ,הוא גוף המטוס, שעקב מחזורי הדיחוס, סובל מבלאי לאורך השנים וגם כתוצאה מהטילטולים כתוצאה ממזג האוויר ומהוברציות העצמיות, גוף המטוס נחלש באזורים קריטיים כמו חיבורי הכנפיים לגוף ועוד... מטוסים ממלחמת העולם אינם מדוחסים ועל כן יכולים תחת תחזוקה לטוס הרבה מאוד שנים ,מה גם שרובם היו צבאיים וחלקם לא ביצעו הרבה שעות טיסה. יובל | 09.11.19 (ל"ת)
1. אל על איבדה אחד בהתרסקות ב1992 ב1992 התרסק מטוס מטען 747 של אל על מעל שמי סכיפול הולנד גבי שמעיה | 09.11.19 (ל"ת)
הג'מבו של אל על יצא לפנסיה: מה עם מאות האחים שלו?
17 תגובות לכתיבת תגובה