אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הג'מבו של אל על יצא לפנסיה: מה עם מאות האחים שלו?

17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
747-800 זאת טכנולוגיית מנועים שונה אבל היתרון שלו
הסיבה לירידה במספרים היא שהיום למטוסים דו מנועיים כמו 777 ו 787 והמקבילים של איירבאס, שהוכיחו את אמינות המנועים, יש אישור לטוס למרחקים גדולים מעל אוקיינוסים. עדיין יש מעל 150 בואינג 747-8 שרק 50 מהם הם מטוסי נוסעים והיתר נבנו כמטוסי מטען. המנועים והאוויוניקה הם כמו של 787
b | 11.11.19
3.
ליובל
למה אתה חושב שהמילה "תחזוק" מתכוונת? גם בחלקים הרגישים במטוס, כמו שציינת, גם הם עוברים תחזוקה וגם אותם מחליפים, חלקים במטוס למשל הגוף שלו, עוברים גם הם שיפוצים ותיקונים,עם תחזוקה נכונה, אפשר להטיס את אותו המטוס לאורך שנים רבות כל עוד מחליפים חלקים שנהרסים למתקנים את המטוס בקביעות.
אושר | 09.11.19
2.
לא לגמרי מדוייק היתי מצפה ליותר דיוק !
"מטוס שזוכה לתחזוקה מספקת יכול לטוס גם יותר ממאה שנה; ישנם מטוסים ממלחמת העולם הראשונה שעדיין טסים"! מטוס יכול לטוס תחת תחזוקה מוקפדת עד שהוא מגיע לקצה שעות היצרן המותרות עבור הפיוסלאג ,הוא גוף המטוס, שעקב מחזורי הדיחוס, סובל מבלאי לאורך השנים וגם כתוצאה מהטילטולים כתוצאה ממזג האוויר ומהוברציות העצמיות, גוף המטוס נחלש באזורים קריטיים כמו חיבורי הכנפיים לגוף ועוד... מטוסים ממלחמת העולם אינם מדוחסים ועל כן יכולים תחת תחזוקה לטוס הרבה מאוד שנים ,מה גם שרובם היו צבאיים וחלקם לא ביצעו הרבה שעות טיסה.
יובל | 09.11.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת