42. הפקקים או שהיא עושה את עצמה מטומטמת או שהיא כזו באמת נכון היו שם פקקים קודם אבל עכשיו יש הרבה יותר בסדר הציבור מבין שאת מקבלת הנחיות מלמעלה ואין יכולת להגיד משהו כנגד אבל הצביעות שלך בולטת עד כדי טימטום וחבל שלומי | 19.11.19 (ל"ת)
41. כמה קל להעביר אחריות לנהגים זו לא ממש חוכמה להעביר אחריות לנהגים כשאין להם חלופה אמיתית קארפולינג עובד שאפשר להתנייע בתוך העיר בקלות כמו במנהטן בתל אביב לא ניתן להגיע מצד לצד בקלות ללא רכב כך שאין סיבה להיות תלוי בנהג אחר אז אולי במקום ללכת על הפתרון הקל ולהעביר אחריןת לנהג אולי תמצאו פתרון שיקל על כולם עד שתהיה רכבת קלה? רון | 17.11.19 (ל"ת)
40. סיפורי עוץ לי גוץ לי - התשתית בארץ לא מסוגלת לתפקד בכלל הרציפים בישראל לא בנויים בכלל לעומס, אין מסילות ודי ברור שהיא פרוטקציה מהלכת על 2. דניאל | 13.11.19 (ל"ת)
39. בגיל 32 מונתה למנכלית משרד התחבורה או שהיא אינשטיין והיא לא או שנסתרות דרכי האל. האם אתם מעלים בדעתכם שמנכל משרד החוץ או מנכל משרד הביטחון היה בא מרקע של נערת אוצר? מה היא מבינה בתחבורה? מנכל משרקד אמור להיות איש מקצוע שמנהל את העסק גם כשהשרים מתחלפים. בושה. לא פלא שבעשור האחרון אנחנו תקועים עמוק בפקקים ללא תחבורה ציבורית וללא תשתיות בסיסיות. בכל מדינה, כולל מדינות בדרום אמריקה יש תחבורה ציבורית ומה היא הביאה לנו?! 2+???? שעתיים פלוס. תוהה | 12.11.19 (ל"ת)
38. נחכה לשר חדש שיעשה סדר במשרד... מהראיון לא נראה שיהיה לנו הנהגים בשורות טובות...לגברת קל ממשכורתה לשלם למטפלת מ-6 בבוקר שתפזר את ילדיה בגנים ובבתי הספר, לעומתינו שנדרשים להגיע לעבודה עד 8:30 כשחרב הפיטורין מעל ראשינו. לה ברור שיסלחו גם אם תגיע לעבודה ב-11הרי היא מנכ"לית של משרד ממשלתי ואנחנו העובדים שמפרנסים אותה ועוד כמה אוכלי חינם נמשיך להיות שפני ניסיון של הקארפול, אגרת גודש, ועוד אי אילו הגיגים מאנשים שבקושי סיימו תואר ראשון במכללה. e | 10.11.19 (ל"ת)
37. מצחיק: היא עצמה אינה נוסעת עם עוד נוסעים ברכב כלומר - התרופה שהיא רושמת לעמך ישראל אינה מתאימה לגברת מנכ''ל. למה שלא תתארגני עם עוד 3 אנשים מהיישוב לקארפול, ולו רק כדי לתת דומא אישת לתומי חשבתי שהיא צריכה הראשונה שתעשה זאת!! (יחד עם סמוטריץ) דוגמא אישית???? | 10.11.19 (ל"ת)
36. מתאים לך שיהיה לך שר כמו סמוטריץ'. "מאז שהמשטרה החלה לחלק דוחות לנהגים שנוסעים בנתיב פלוס לבדם, אנחנו רואים פחות הפרות ותנועה שזורמת טוב יותר בנתיב". באמת? אם תאסרו לרכבים לעלות על כבישי ישראל לא יהיו בעיות תנועה כלל! אם הייתם בודקים את הנושא 5 דקות הייתם מגלים שהמתכונת של נתיב פלוס מתאימה אך ורק למי שעובדים יחד באותו משרד או לשכן שיוצא וחוזר בדיוק באותו זמן ולאותו מקום. הכמות של אלה זניחים וסופו של הפרוייקט הזה להעלם בדיוק כמו השר שחנך אותו. Guss | 10.11.19 (ל"ת)
35. מרגישים את השינויים מאז כניסתה לתפקיד יש תחושה של שינויים רבים לטובה. מצב הפקקים לא חדש. אישית שמח שלפחות משהו עושה מהלך לשנות את זה. לטעמי עדיף על המצב הקיים כבר שנים והולך ומחריף. צ.ב | 10.11.19 (ל"ת)
34. ניסיתם. כשלתם. מותר וצריך להודות בטעות מה החוכמה הגדולה בלקחת כבישים פקוקים ולצמצם נתיב קיים? אתם כל כך רוצים נתיב קארםול, סבבה...תוסיפו נתיב, אל תורידו נתיב מכביש פקוק חנוק נסיעה שאמורה להיות 15דקות, אורכת 40דקות ועכשיו אחרי הנתיב המדהים שפתחתם, ההנסיעה לוקחת כשעה וחצי. עם כל הכבוד, הורים שממהרים לארגן את הילדים בבוקר ולפזר אותם במסגרות (ולעיתים הורה אחד אמון על התפקיד הזה), אין להם את האפשרות לתמרן ולתאם נסיעת קארפול כי הם ממהרים גם ככה לעבודה ולפקקים אין בוקר שהתסכול הזה מהכבישים לא צץ בין העובדים, במשפחה, ברחוב. תבינו את המסר הילה | 10.11.19 (ל"ת)
33. בעניין קביעת מועד למבחן את פשוט מנותקת.. 1.חוק הרשות להגנת הצרכן קובע כי לא ניתן לכפות מועד על שרות שהאזרח משלם.. (רק בצווים) ואתם כול יום עוברים בעניין זה על החוק. 2.החלפה זה כמו טנגו צריכים זוג. דווקא היום כשיש זמינות גדולה של מבחנים אנחנו מתקשים למצוא מחליפים. 3. הסובלים העקריים כאן זה התלמידים שנשאריים שבויים עד למועד שנקבע.. כי רק אז ניתן להזמין להם מבחן. 5. זמינות גדולה של מבחנים ללא בקרה וחסמים, מורידה את הרמה ומביאה את התלמיד לנסות לעבור בשיטת מצליח 4. חבל שכבודה מנותקת מהשטח. מורה נהיגה | 10.11.19 (ל"ת)
32. נכון נתיב פלוס לא יצר פקקים אלא החמיר אותם יא עמה שכמותך ולמה את בכלל צריכה נהג אנחנו בגירעון זיו | 10.11.19 (ל"ת)
31. אם קשה להגיע לעבודה שיקחו נהג פרטי ומטפלת... הגיע הזמן לחזור לרוח המהפכה הצרפתית בשביל שנבחרי ציבור יבינו שהם משרתי ציבור ולא טרוריסטים נגד הציבור מרי אנטואנט | 09.11.19 (ל"ת)
29. מה שעובד בחו"ל לא עובד בישראל כי - ציטוט מהכתבה שנאמר על ידי קרן טרנר אייל. בחול יש מספיק נתיבים ולא מתעללים בנהגים אחא רק משפרים מצב של תחבורה ציבורית ושיתופית. כי בחו"ל משרתי הציבור חושבים מתכננים ונערכים מראש לכל פרוייקט תשתיתי ולא מנחיתים תקנות וקנסות על הציבור וזהו . כי בחו"ל חושבים על כל תמונה שילוב של אוטובוסים רכבות חניונים שאטלים מוניות אובר קורקינטים - הכל בילד במשולב. כאן לפי דברי קרן טרנר אייל אין אנשי מקצוע . כי בחו"ל יושבים מראש עם ראשח ערים נמצאים בישיבות ועדות תכמון . כאן - אין זמן לקרן טרנר אייל . ירון | 09.11.19 (ל"ת)
28. מדיניות חיסול הפריפריה בהובלת קרן טרנר אייל. זו המדיניות של ממשלת ישראל. האמת יוצאת לאור בני | 09.11.19 (ל"ת)
27. מה קשור הגיל או המצב המשפחתי/גופני שלה? מה הקשר בין הגיל שלה או המצב המשפחתי/גופני שלה לתפקיד? גם על גבר הייתם כותבים שבוא מצפה לילד? זה מפריע לשיקולים מקצועיים או לקבלת החלטות? אני | 09.11.19 (ל"ת)
26. מה קשור זה שהיא בהריון??? גם לגבר הייתם כותבים שאישתו בהריון או שהוא בדיוק באמצע אימון למרתון? מה קשור? נגה | 09.11.19 (ל"ת)
25. לה לה לנד זה מה שנדמה לך.. בואי ליציאה הדרומית מנתניה באמצע שבוע בשבע בבוקר לבד, נראה אותך.. שלוש_שעות_לתל_אביב_במקום_40דקות א | 09.11.19 (ל"ת)
24. איך קשור המצב המשפחתי/אישי שלה לכתבה?? למה המשפט הראשון צריך לספר לנו על מצבה המשפחתי? איפה יש הקשר על חייה האישיים לצורך הכתבה? מדוע זה רלוונטי בכלל? אישה | 09.11.19 (ל"ת)
23. לא קראתי את הכתבה כי המשפט הראשון מעצבן ומיותר מה הקשר גילה והעובדה שהיא בהיריון? אם הייתה גבר הייתם פותחים אץ העתבה בגילו ובכמה ילדים יש לו, או אם אשתו בהיריון? תודה כלכליסט על הסיוע הנצחת אי השיוויון. שרון | 09.11.19 (ל"ת)
22. כשיש לך רכב צמוד ונהג ואת עושה 42 אלף שקל לחודש נראה אותך מעלה את כביש החוף ל-+3 ואוספת טרמפיסטים כל בוקר אם את גבר. על הזין שלך העולם. | 09.11.19 (ל"ת)
21. הנתיב + מראשל"צ לת"א לא תורם מאומה בגלל שרוב הזמן אין אוטובוסים שנוסעים שם ולכן ברוב הזמן, הנתיב סתם ריק בעוד ששני הנתיבים האחרים צפופים ואין זרימה טובה וברור שאם היה מתאפשר להשתמש בשלושת הנתיבים, העל היה מסתדר כמו קודם. למעשה, קודם, הנתיב היה אסור לתנועה רגילה רק בין 6 ל-10 בבוקר, זה הספיק וצריך לחזור לכך. כנראה שההחלטה יצאה מהמשרד מבלי לבדוק בשטח ולכן אני ממליץ בדיקה מהשטח. מיקי מאוס | 08.11.19 (ל"ת)
20. נתיב פלוס איזה כישורים מופלאים יש לה שמונתה לתפקיד הזה שגדול עליה עשרות מונים סופי | 08.11.19 (ל"ת)
19. אף אישה לא תיקח איתה באוטו גברים זרים, בשביל לנסוע בנתיב פלוס לא הבנתי, איך אני אמורה לנסוע בנתיב פלוס, אם אני נוסעת לבד בעבודה ? האם אני אמורה לאסוף אנשים זרים בדרך, אנסים, מחבלים, גברים ואפילו סתם אנשים שיחפרו לי בראש על הבוקר? זו סכנת נפשות ? ואיפה אמצא בדיוק את הטרמפיסטים האלה ? רוב האנשים נוסעים בבוקר לעבודה לבד כל אחד יוצא בשעה אחרת ואיזו בחורה או אישה תאסוף איתה ברכב גברים זרים ? קצת מחשבה, קרן, את אוספת איתך טרמפיסטים כל בוקר ? סוף מעשה במחשבה תחילה | 08.11.19 (ל"ת)
18. אפילו המנכלית של משרד התחבורה לא נוסעת בקארפול הזוי אז מה הדרישות מכולם אם אפילו אלו הדורשים אותם אינם מסוגלים לעמוד בהם? אייל | 08.11.19 (ל"ת)
17. מחאה נגד נתיב פלוס חפשו בפייסבוק מחאה נגד נתיב פלוס והצטרפו למאבק בשקרים של משרד התחבורה. נמרוד | 08.11.19 (ל"ת)
15. סליחה סליחה סליחה קרן שאני גרה בפריפריה ומעזה להתפרנס באעזור המרכז. יש מחנות עונשין לשלוח אותנו ? מיכל | 08.11.19 (ל"ת)
14. חיה בלללנד ובכלל לא מחוברת למב שקורה בשטח נכשלת בגדול ועכשיו את משתמשת באזרח הקטן לכסות על הכישלון. בושה שאילו פני השרות הציבורי בארץ וואו | 08.11.19 (ל"ת)
13. היו פקקים ועכשיו יש הרבה יותר וכל היום את לא ממש מבינה בתחבורה ובטח לא בציבור שאותו את אמורה לשרת. סליחה שאנחנו קיימים ומפריעים לך קרן לנקות את האקסלים. הכישלון במשרד התחבורה רשום על שמך ועלייך להתפטר טל | 08.11.19 (ל"ת)
11. איזה קטע גם אני גר בישוב כפרי קטן בלי תחבורה ציבורית ראויה . מה לכשות גברת מנכלית ? להתפטר כדי שיתאים לך לסטטיסטיקות? אסף | 08.11.19 (ל"ת)
10. כמה חצאי אמיתות ועיוותי המציאות יש גבול גם לכמות השקרים שאפשר לשמוע ממך קרן טרנר אייל ! העיקר שאת תגידי לי אחפה לעבוד ואיך להתפרנס. חוצפה זלזול יהירות ואטימות. את משרתת ציבור ואנחנו הציבור ! לא חיילים במזחק מחשב ! רונית | 08.11.19 (ל"ת)
9. תביאו את הרוסי ההזוי מנתניה, שמצלם ורואים שהכביש פתוח והוא עסוק בצילום ולא נוסע ועוד מתלונן שלקח לו 45 דק להגיע מנתניה לתל אביב בבוקר. אדוני זה מה שלוקח כבר 15 שנה, בבוקר טוב. הזוי כבר אמרנו. הוא והכתב שהעלה את הכתבה ההזוייה. ממי | 08.11.19 (ל"ת)
8. מי מופתע מהמצב לאחר שקוראים ומכירים מעט, מבינים לרוב את מקור הבעיה בכבישים. אולי שתציע גם לחזור לכרכרות או להישאר אחת לשבוע בבית. זה לא רציני, אפילו מעט יותר מכך לתפקיד הנדרש נו באמת | 08.11.19 (ל"ת)
7. קרן משקרת במצח נחושה היו פקקים ואתם החמרתם אותם פי שלושה. יפה לדבר על תחבורה ציבורית - אבל אין כזאת - בטח לא זמינה ובעלת נוחיות סבירה. שלא לדבר על המחיר שני אנדים ברכב פרטי , הרבה יותר זול מתחבורה ציבורית, אם אני נוסע לבד זה כמעט שווה, החיסכון הכספי זניח בתחבורה הציבורית וחוסר הזמינות משווע. יובל | 08.11.19 (ל"ת)
5. מנותקת לידיעת המנכ"לית המנותקת: מחריש לנתניה, 1:10 ביום טוב, מה שלקח קודם כ-45 דקות. הכאוס בכביש החוף משליך על כל הכבישים בסביבה, ומשפיע על הרבה יותר אנשים, שכנראה לא מופיעים בסטטיסטיקות העלובות שלך. ועוד משהו, לא כולנו יכולים למצוא מטפלת לילדים בבוקר, כנראה שהיינו עושים זאת אם זה היה אפשרי. צחי | 08.11.19 (ל"ת)
3. משחקי מילים וסיטואציות נכון הפקקים היו שם קודם אבל הנתיב פלוס החמיר את הבעיה. יותם | 08.11.19 (ל"ת)
2. מטומטמת הטמטום הזה עוד מתרבה? עשתה כל שגיאה אפשרית שנים שמשרד התחבורה מזניח את התחבורה הציבורית ובונה מחלפים כמו מטומטם והיא המנכלית של הביזיון הזה שתלך הביתה אזרח | 08.11.19 (ל"ת)
1. אפילו לא קראתי את הכתבה. את מה שעלי לדעת אני יודע מהדרכים: את עומדת בראש המשרד הממשלתי הגרוע ואולי גם המושחת ביותר. אם הגעת מלמטה לבטח למדת כבר איך לעשות הכל הכי גרוע ממלמדייך במשרד. והנה ראייה: הנתיב המיוחד בכביש החוף שהונחת על הצמיתים שלכם ללא הכנת חלופות של תחבורה ציבורית נאותה. עכשיו אתם נזכרים לעשות עוד חניוני חנה וסע וגם משם יצאו אוטובוסים כל חצי שעה. קורא | 08.11.19 (ל"ת)
"לא נתיב פלוס יצר את הפקקים, הם היו שם קודם"
42 תגובות לכתיבת תגובה