אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"לא נתיב פלוס יצר את הפקקים, הם היו שם קודם"

42 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

41.
כמה קל להעביר אחריות לנהגים
זו לא ממש חוכמה להעביר אחריות לנהגים כשאין להם חלופה אמיתית קארפולינג עובד שאפשר להתנייע בתוך העיר בקלות כמו במנהטן בתל אביב לא ניתן להגיע מצד לצד בקלות ללא רכב כך שאין סיבה להיות תלוי בנהג אחר אז אולי במקום ללכת על הפתרון הקל ולהעביר אחריןת לנהג אולי תמצאו פתרון שיקל על כולם עד שתהיה רכבת קלה?
רון | 17.11.19
39.
בגיל 32 מונתה למנכלית משרד התחבורה
או שהיא אינשטיין והיא לא או שנסתרות דרכי האל. האם אתם מעלים בדעתכם שמנכל משרד החוץ או מנכל משרד הביטחון היה בא מרקע של נערת אוצר? מה היא מבינה בתחבורה? מנכל משרקד אמור להיות איש מקצוע שמנהל את העסק גם כשהשרים מתחלפים. בושה. לא פלא שבעשור האחרון אנחנו תקועים עמוק בפקקים ללא תחבורה ציבורית וללא תשתיות בסיסיות. בכל מדינה, כולל מדינות בדרום אמריקה יש תחבורה ציבורית ומה היא הביאה לנו?! 2+???? שעתיים פלוס.
תוהה | 12.11.19
38.
נחכה לשר חדש שיעשה סדר במשרד...
מהראיון לא נראה שיהיה לנו הנהגים בשורות טובות...לגברת קל ממשכורתה לשלם למטפלת מ-6 בבוקר שתפזר את ילדיה בגנים ובבתי הספר, לעומתינו שנדרשים להגיע לעבודה עד 8:30 כשחרב הפיטורין מעל ראשינו. לה ברור שיסלחו גם אם תגיע לעבודה ב-11הרי היא מנכ"לית של משרד ממשלתי ואנחנו העובדים שמפרנסים אותה ועוד כמה אוכלי חינם נמשיך להיות שפני ניסיון של הקארפול, אגרת גודש, ועוד אי אילו הגיגים מאנשים שבקושי סיימו תואר ראשון במכללה.
e | 10.11.19
36.
מתאים לך שיהיה לך שר כמו סמוטריץ'.
"מאז שהמשטרה החלה לחלק דוחות לנהגים שנוסעים בנתיב פלוס לבדם, אנחנו רואים פחות הפרות ותנועה שזורמת טוב יותר בנתיב". באמת? אם תאסרו לרכבים לעלות על כבישי ישראל לא יהיו בעיות תנועה כלל! אם הייתם בודקים את הנושא 5 דקות הייתם מגלים שהמתכונת של נתיב פלוס מתאימה אך ורק למי שעובדים יחד באותו משרד או לשכן שיוצא וחוזר בדיוק באותו זמן ולאותו מקום. הכמות של אלה זניחים וסופו של הפרוייקט הזה להעלם בדיוק כמו השר שחנך אותו.
Guss | 10.11.19
34.
ניסיתם. כשלתם. מותר וצריך להודות בטעות
מה החוכמה הגדולה בלקחת כבישים פקוקים ולצמצם נתיב קיים? אתם כל כך רוצים נתיב קארםול, סבבה...תוסיפו נתיב, אל תורידו נתיב מכביש פקוק חנוק נסיעה שאמורה להיות 15דקות, אורכת 40דקות ועכשיו אחרי הנתיב המדהים שפתחתם, ההנסיעה לוקחת כשעה וחצי. עם כל הכבוד, הורים שממהרים לארגן את הילדים בבוקר ולפזר אותם במסגרות (ולעיתים הורה אחד אמון על התפקיד הזה), אין להם את האפשרות לתמרן ולתאם נסיעת קארפול כי הם ממהרים גם ככה לעבודה ולפקקים אין בוקר שהתסכול הזה מהכבישים לא צץ בין העובדים, במשפחה, ברחוב. תבינו את המסר
הילה | 10.11.19
33.
בעניין קביעת מועד למבחן את פשוט מנותקת..
1.חוק הרשות להגנת הצרכן קובע כי לא ניתן לכפות מועד על שרות שהאזרח משלם.. (רק בצווים) ואתם כול יום עוברים בעניין זה על החוק. 2.החלפה זה כמו טנגו צריכים זוג. דווקא היום כשיש זמינות גדולה של מבחנים אנחנו מתקשים למצוא מחליפים. 3. הסובלים העקריים כאן זה התלמידים שנשאריים שבויים עד למועד שנקבע.. כי רק אז ניתן להזמין להם מבחן. 5. זמינות גדולה של מבחנים ללא בקרה וחסמים, מורידה את הרמה ומביאה את התלמיד לנסות לעבור בשיטת מצליח 4. חבל שכבודה מנותקת מהשטח.
מורה נהיגה | 10.11.19
29.
מה שעובד בחו"ל לא עובד בישראל כי -
ציטוט מהכתבה שנאמר על ידי קרן טרנר אייל. בחול יש מספיק נתיבים ולא מתעללים בנהגים אחא רק משפרים מצב של תחבורה ציבורית ושיתופית. כי בחו"ל משרתי הציבור חושבים מתכננים ונערכים מראש לכל פרוייקט תשתיתי ולא מנחיתים תקנות וקנסות על הציבור וזהו . כי בחו"ל חושבים על כל תמונה שילוב של אוטובוסים רכבות חניונים שאטלים מוניות אובר קורקינטים - הכל בילד במשולב. כאן לפי דברי קרן טרנר אייל אין אנשי מקצוע . כי בחו"ל יושבים מראש עם ראשח ערים נמצאים בישיבות ועדות תכמון . כאן - אין זמן לקרן טרנר אייל .
ירון | 09.11.19
21.
הנתיב + מראשל"צ לת"א לא תורם מאומה בגלל שרוב
הזמן אין אוטובוסים שנוסעים שם ולכן ברוב הזמן, הנתיב סתם ריק בעוד ששני הנתיבים האחרים צפופים ואין זרימה טובה וברור שאם היה מתאפשר להשתמש בשלושת הנתיבים, העל היה מסתדר כמו קודם. למעשה, קודם, הנתיב היה אסור לתנועה רגילה רק בין 6 ל-10 בבוקר, זה הספיק וצריך לחזור לכך. כנראה שההחלטה יצאה מהמשרד מבלי לבדוק בשטח ולכן אני ממליץ בדיקה מהשטח.
מיקי מאוס | 08.11.19
19.
אף אישה לא תיקח איתה באוטו גברים זרים, בשביל לנסוע בנתיב פלוס
לא הבנתי, איך אני אמורה לנסוע בנתיב פלוס, אם אני נוסעת לבד בעבודה ? האם אני אמורה לאסוף אנשים זרים בדרך, אנסים, מחבלים, גברים ואפילו סתם אנשים שיחפרו לי בראש על הבוקר? זו סכנת נפשות ? ואיפה אמצא בדיוק את הטרמפיסטים האלה ? רוב האנשים נוסעים בבוקר לעבודה לבד כל אחד יוצא בשעה אחרת ואיזו בחורה או אישה תאסוף איתה ברכב גברים זרים ? קצת מחשבה, קרן, את אוספת איתך טרמפיסטים כל בוקר ?
סוף מעשה במחשבה תחילה | 08.11.19
7.
קרן משקרת במצח נחושה היו פקקים ואתם החמרתם
אותם פי שלושה. יפה לדבר על תחבורה ציבורית - אבל אין כזאת - בטח לא זמינה ובעלת נוחיות סבירה. שלא לדבר על המחיר שני אנדים ברכב פרטי , הרבה יותר זול מתחבורה ציבורית, אם אני נוסע לבד זה כמעט שווה, החיסכון הכספי זניח בתחבורה הציבורית וחוסר הזמינות משווע.
יובל | 08.11.19
5.
מנותקת
לידיעת המנכ"לית המנותקת: מחריש לנתניה, 1:10 ביום טוב, מה שלקח קודם כ-45 דקות. הכאוס בכביש החוף משליך על כל הכבישים בסביבה, ומשפיע על הרבה יותר אנשים, שכנראה לא מופיעים בסטטיסטיקות העלובות שלך. ועוד משהו, לא כולנו יכולים למצוא מטפלת לילדים בבוקר, כנראה שהיינו עושים זאת אם זה היה אפשרי.
צחי | 08.11.19
1.
אפילו לא קראתי את הכתבה. את מה שעלי לדעת אני יודע מהדרכים:
את עומדת בראש המשרד הממשלתי הגרוע ואולי גם המושחת ביותר. אם הגעת מלמטה לבטח למדת כבר איך לעשות הכל הכי גרוע ממלמדייך במשרד. והנה ראייה: הנתיב המיוחד בכביש החוף שהונחת על הצמיתים שלכם ללא הכנת חלופות של תחבורה ציבורית נאותה. עכשיו אתם נזכרים לעשות עוד חניוני חנה וסע וגם משם יצאו אוטובוסים כל חצי שעה.
קורא | 08.11.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת