אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

טסלה נכנסת לשוק הרכב הישראלי

49 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

46.
המשך 2
- יש לטסלה גם פרוייקט של תחנת כח וירטואלית שבו היא משתמשת בסוללות של הבתים על מנת לספק חשמל לחברת החשמל. הרכבים הבאים של החברה: - טנדר בסגנון סייבר פאנק עתידני שיוצג בסוף החודש הזה. - משאית חשמלית שמסוגלת לנסוע בטווח של 1000 ק"מ בטעינה אחת. החברה מקדמת את רעיון הייצור ההמוני על מנת להוריד מחירים בכל דור חדש של רכבים, היא פתחה את הפטנטים שלה על מנת שיעתיקו ממנה, הרכבים לומדים מהנהגים איך בני אדם נוהגים (וכמובן מלמדים את המערכת מה נכון ומה לא). החברה מוכרת את הרכבים באופן ישיר ללא מתווכים בדרך ולכן יש לה לא מעט שונאים. וכמובן שבעלי אינטרסים ממש לא רוצים לקדם רכבים חשמליים ותמיד יתנגדו וינסו לנגח את החברה. יש עוד הרבה רעיונות ודברים שהחברה מתכננת, והלוואי שיגיעו לארץ :)
משה | 10.11.19
45.
לא - שווה בארץ כב ררכב חשמליים והיברידים מכמה
סיבות - ה 1 היא המטוס - של ראשי הממשלה החדש שבקרוב נצטרך - לתדלק לומ- אותו על חשבוננו - במקום שאנחנו - נחסוך - 2 הפקקים איומים כל - בוקר צפיפות נוראית 3 וחיפוש - חניות כל שעתיים שמסתובבים בלחפש אז מה זה משנה - גם ככה 45 % מס ועוד רכב שעולה חצי - בית
רון | 10.11.19
32.
ל-5: לא מזמן שינו את החוק כך שחברות זרות יוכלו גם לייבא לארץ
הדרישה היחידה היא שותף מקומי אבל גם אז יש אפשרות לקבל פטור מיוחד (לפי הכתבה של כלכליסט מספטמבר). מאמין ששר התחבורה שיהיה (בפרט אם זה יהיה סמוטריץ') יעניק להם הקלות, משום שתהיה לטסלה נוכחות פיזית בישראל גם מבחינת משרדים וגם מבחינת שרשרת אספקה ותמיכה טכנית. מודל 3/מודל Y בפחות מ-200 אלף? ריאלי לחלוטין.
דגכ | 09.11.19
23.
לכל המגיבים..
ל-6 - החוק שונה ואפשר למכור רכב ישירות כל עוד משלמים עליו את כל המיסים ודואגים לשירות וחלפים זמינים. ל-7 - התשתית הנדרשת לרכב היא חשמל ועד כמה שבדקתי יש אצלנו. אה, גם תחנות טעינה כבר לא חסר אבל אני בספק אם בעלי טסלה יזדקקו להן כי האוטו יכול לנסוע תל אביב-אילת-חזרה על טעינה אחת. 300 אלף זה אחלה מחיר למה שהאוטו הזה נותן. ל-8 - כפי הנראה אין לך את הנתונים הבסיסיים הנדרשים להגשת מועמדות ( הבנת הנקרא ) אל תטרח..
אחד שיודע | 09.11.19
11.
יש לי רעיון! אפשר להציע את יאיר נתניהו....
אם הצעתי תתקבל ומייד אחרי שיעבור חוק החסינות, טסלה תקבל את כל התנאים היא מבקשת, בתוספת מענקי השקעה והקלות רגולטוריות מרחיקות לכת, שיוסברו בדאגה לאוויר הנקי של האזרחים והחלטה אסטרטגית של ראש הממשלה לקדם את הרכב החשמלי בישראל.
ב.ק. | 09.11.19
9.
למה אתם חושבים שמבטלים בינואר את ההנחה על רכב חשמלי מלא?
המדינה העלתה את המיסים על כל הרכבים לפני כמה שנים, ושם "הרפורמה" היתה מס ירוק, הם כל כל התגאו שעל רכב חשמלי יגבו רק 10% מיסים ביודעין שלפני כמה שנים לא היו מספיק רכבים כאלה. לאורך השנים, המדינה התנגדה בתוקף ליבוא אישי ומקביל של טסלה, גם כאשר היה חוזה של מכונאי מעופף שיבוא ויטפל ברכב. עכשיו שהרבה יצרנים באים עם גרסות שלהם לרכבים חשמליים מלאים, מבטלים את הרפורמה. ולתגובה 6, טסלה בסיסית עולה 70 אלף דולר, מה שאומר שאחרי ביטול הרפורמה ומס לפיד, תעלה לפחות 500 אלף ולא 300 אלף.
פריאייר | 09.11.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת