18. עגלה שכל אחד מהסוסים מושך לכיוון אחר... הניסוי נכשל, דבר שאם חכמי המשרד היו יורדים מעט מגאוותם וטורחים להתייעץ עם מומחים מהטכניון טרם ההחלטה - הפרסה היתה נמנעת. כעת במקום להודות בכישלון ולהשיב את המצב לקדמותו - יוצאות השכם וערב הודעות על "הצלחה" בניסוי אך, מעניינת העובדהשאילו הניסוי אכן היה "הצלחה" כלשון המנכ"לית מדוע נדרשים כעת פתרונות שלוף חדשים בדמות ביטול השוליים ??? e | 17.11.19 (ל"ת)
17. ב"ה הודעה על בחירות בעוד 4 ימים ואז נעיף אתכם - מפלגת הבית היהודי לאלף עזאזל, המקום אליו אתם שייכים. חרבתם מעמד ביניים שלם, הבאתם דכאון על אנשים שלא עשו כלום חוץ לנסות להתקיים בכבוד ולצמוח במדינה. כואב לכם שאנשים נוסעים ברכב? אז למה לא סגרתם לגמרי את המעבר בכביש 2 לבעלי רכב פרטי? כי אתם בלוף. כי אתם בעצמכם לא מאמינים בדבר הזה. הרי אם הייתי אומר לכם, שאם תחסמו את המעבר כביש 2 לכלל הרכבים הפרטיים בועבור זה יגיע הקב"ה, הרי שהייתם עושים זאת מיד ומבלי לחשוב פעמיים. אלא שבמהלך הזה של נת"צ+2 - בלוף המאה, אתם בעצמכם לא מאמינים. רק פופוליסטיים. אתם תשלמו על זה ביום הבוחר. ב"ה הודעה על בחירות בעוד 4 ימים ואז נבוא חשבון חבר מרכז לשעבר בבית היהודי | 17.11.19 (ל"ת)
16. לא מבין... לא את שר התח' ולא את הכתבים/עיתונאים שר התח' רואה שהרעיון לא עובד ומוסיף לחטוא עם נסיעה בשוליים והעיתונאים מפרסמים כתבות אוהדות חסרות ביסוס "מקצועי"... כול התגובות על מהלך השר היו שליליות, למה העיתונאים לא עושים סקר בין אלה הנמצאים בכביש זה יום-יום? למה מומחים בתחום אינם מצוטטים בתקשורת? כמו שתמיד אמרו: להצלחה אבות רבים אך הכישלון יתום. בני | 17.11.19 (ל"ת)
15. סמוטריץ' עוד מינוי מעולה של נתניהו, כמו ליצמן לבריאות פרץ לחינוף רגב לתרבות והוא עצמו לראשות הממשלה חיים | 16.11.19 (ל"ת)
12. דעתי כמו כול התגובות שנכתבו לפני... ואני מוסיף... לכל מי שיש פייסבוק/טוויט לראש הממשלה... נא להביע את דעתכם בדף שלו. מומי | 15.11.19 (ל"ת)
11. רמת מקצועיות = 0 חושבים שאפשר לצייר קווים בעפרון וזה יעבוד, מדהים איך איכות האנשים בממשלה הזו מורכבת משיירי אוריגאמי בליליוס | 14.11.19 (ל"ת)
9. צריך לפטר את קרן טרנר אייל מנהלים צריכים לדעת להודות בטעות. אם ראשי משרד התחבורה לא מסוגלים להודות בטעות שלהם הם צריכים ללכת הביתה. הרי ברור שאם יכנסו מנכל ושר חדשים למחרת הנתיב הזה מבוטל. מסכן מהפקק | 14.11.19 (ל"ת)
8. "ניתוח מיקצועי"=כשלון מערכתי מה עשיתם עד עכשיו ניסויים בבני-אדם? של מי הרעיון המטומטם הזה צריך להעיף אותו ממשרד התחבורה לפני שיפליץ עוד רעיונות הזויים מחפשים קידום על חשבון האזרחים שר התחבורה לא יכול להודות בכישלון פדיחות לפטר לאלתר אבי | 14.11.19 (ל"ת)
6. למה כל היום ? אתם לא תופסים שכל היום יש פקקים? מי יותר הזוי קרן טקנר אייל או בצלאל סמוטריץ? יא הזוי | 14.11.19 (ל"ת)
5. יצא המרצע מהשק, סתם רוצים לאמלל את הנהגים כדי לכפות עליהם גזרה שהם לא יכולים לעמוד בה תפנו את הנתיב גם בין 10:00 - 16:00. אין צורך בקראפול בשעות האילו. דבילים מפגרי התחבורע | 14.11.19 (ל"ת)
4. אז בעשר בלילה אני יכולה לנסוע לעבודה בלי פקקי ענק? באמת תודה סמוטריץ שר הפקקים . בזמן שהוא וקרן טרנר אייל מתרווחים ברעב על חשבון האזרחים עם נהג על חשבון האזרחים אנחנו עומדים שעות בפקרים כדי לפרנס אותם. פרזיטים חוצפה | 14.11.19 (ל"ת)
3. קרן טרנר אייל נכשלת בגדול. את פועלת נגד הפריפריה תתפטרי ומייד. הנתיב פלוס הזה הוא כישלון נוסף שמתווסף לספר הכישלונות שלך. ירמי | 14.11.19 (ל"ת)
2. למה הנתיב הזה עובד בשבת, כשאין תחבורה ציבורית ואין פקקים? למה זה טוב פרט להטרדת ציבור הנהגים? מישהו | 14.11.19 (ל"ת)
1. שאלה והצעה כמה מנותקים צריכים להיות בשביל להחליט להחזיר את נתיב 2+ לכלל משתמשי הדרך רק בעשר בלילה ? הדבר ההגיוני היה להגביל את השימוש ל 2+ רק בימי חול בין השעות 6:30-10:30 ובין השעות 15:30-19:30. נתיב | 14.11.19 (ל"ת)
שיפורים בנתיב הקארפול: תוספת נסיעה בשוליים ותגבור מערך האוטובוסים והחניות
18 תגובות לכתיבת תגובה