6. משאית אוטונומית נשמעת כמעט טריוויאלית נסיעות ארוכות ומשעממות, בכבישים בין עירוניים, בלי צורך לעצור לעצירות התרעננות או להחלפת נהג. המשאית תסע במהירות הכי בטיחותית ולאורך זמן, בנתיב הימני בלי לבצע עקיפות, עם מינימום זיהום - וכל מה שצריך זה נהג גיבוי לשלבים האחרונים. אהרל'ה | 18.11.19 (ל"ת)
4. אמרנו לכם אמרנו לכם, לא שמעתם ולא הקשבתם. מכונית אוטונומית, חלום שלא יתגשם לעולם. יצרני המכוניות הלכו כמו עיוורים אחרי אשליית המכונית האוטונומית והפסידו ממון רב, על כך. איפה ההיגיון? אף לא אחד לא קם וצעק שה"מלך עירום". גאובן | 17.11.19 (ל"ת)
3. למספר 2- כי יכול להיות שהתוכנה תוכל לפעול בכבישים מהירים בלבד. ההבדל הגדול בין משאיות לבין מוניות הוא שמשאיות עושות את רוב הנסיעות שלהן בכבישים מהירים מחוץ לערים, בזמן שמוניות עושות את רוב הנסיעות שלהן בתוך הערים. לכן אם יציידו משאית בתוכנה שמאפשרת אוטונומיה רמה 4 (כלומר נהיגה אוטונומית מחוץ לערים)- זה יאפשר חיסכון משמעותי בכוח האדם ועלייה משמעותית בבטיחות הכבישים מחוץ לערים. למה משאירים את תא הנהג? פשוט כדי שהמשאית תוכל לעצור לפני הכניסה לעיר, יעלה עליה שם נהג אנושי ויסיע אותה ליעד. מישהו | 16.11.19 (ל"ת)
2. למה ״משאית ללא נהג״ צריכה תא נהג? הנה כך אמורה להיראות משרית אוטונומית: https://youtu.be/ez5xYEp9xdg משה | 15.11.19 (ל"ת)
דיימלר: "חוזרים למציאות" בנושא הרכב האוטונומי
6 תגובות לכתיבת תגובה