10. את העיקר קצת הצנעתם... מאז שבאמת התחילו העבודות ב-2015, ואחרי שצלחנו שני שלישים מהדרך, מועד הפתיחה הצפוי של המערכת אחרי 4 שנים של עבודות בשטח עדיין נותר כשהיה - אוקטובר 2021. אין עיכובים ואין דחיות. אורי | 21.11.19 (ל"ת)
8. ישראל צריכה רק רכבת תחתית לא קלה שכמו מכוניות נוסעת על הכביש הצפוף במילא !!! כמה טעויות יכולה ממשלה לעשות !!!! השרים והחכים נוסעים המון לחו"ל ולא לומדים כלום שלומי | 20.11.19 (ל"ת)
7. בעוד 30 שנה בעיות התחבורה ייעלמו יהיו מכוניות אוטונומיות מעופפות ורחפנים אישיים שיקחו אותנו לכל מחוז חפצינו, ללא פקקים או מאמץ, וללא כבישים. אחד שראה הכל | 19.11.19 (ל"ת)
6. עדיין שעטנז לבנטיני במקום רכבת קלה על הקרקע עם נוף זה חצי אנדרגראונד ובזבוז כספים לא לבנטיני | 19.11.19 (ל"ת)
5. רק הליכוד באמת עושה משהו והכסף בימי מפאי העליזים (שהיינו מנגבים את התחת עם שטרות של דולרים) לא הלך לשטוית? אתה רציני?! | 19.11.19 (ל"ת)
4. רק הליכוד לא יכול אחרי גולדה והמהפך הכספים החלו לזרום לכיוונים אחרים ובורות נעלמים.השר כ"ץ אמר 100 שנה של אי עשייה וניסה להאשים את האימפריה העותומנית. בקרוב תיהיה ממשלה למען האזרחים אאא | 18.11.19 (ל"ת)
3. מאוחר מדי, מעט מדי, מיושן מדי כדי לשנות משהו במצב התחבורה בארץ... ברוב המדינות בעולם אפילו מטרו זה דבר שקיים מזמן. (אפילו באירן) אבל אצלנו, במדינת "ההיטק והמוח היהודי" באיחור עצום וקו אחד בלבד מביאים פתרון שכבר היום לא היה נותן מענה. מה יהיה עוד 10 שנים? בינתיים החברה הסינית שבנתה לנו את הקרונות התחילה להפעיל רכבת קלה שנוסעת בלי מסילות (על נת"צ רגיל מה שהיה חוסך מיליונים ושנים של עבודה) עם חיישנים ו-gps שומרת על הנתיב, ובאזורים פקוקים או תאונה יכולה לעקוף על כביש רגיל. אבל למה לנו להסתכל קדימה? רן | 18.11.19 (ל"ת)
2. עלוב כמו כל פרוייקט בישראל מעניין מי שימן את חבריו ויחד גזרו קופונים של מיליונים דוד | 18.11.19 (ל"ת)
1. זה רק קו אחד זה יהיה רציני יותר אחרי שיהיו פה 3 קוים: האדום שכעת בביצוע, הסגול והירוק. בלי קשר למי שמתנייד בתוך ת"א כבר היום יש אוטובוסים, כך שהתועלת מהרכבת קטנה משחושבים. עיקר התועלת שלה תהיה לנוסעים המגיעים מחוץ לת"א. dw | 17.11.19 (ל"ת)
הנה או-טו-טו באה הרכבת הקלה
10 תגובות לכתיבת תגובה