אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שלמו על מכונית חדשה - קבלו ישנה מהמחסן

212 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

202.
בוכים על שחיתות? עשו משהו בענין!
ראו את העם היושב בציון, בוכה מרה על שחיתות הממשלה הזאת ושלוחיה השרים וביום הבוחר נשכחות הדמעות, נשכחות העוולות והשחיתות והיד מטילה לקלפי את אותו הפתק כבימים ימימה. אז מה לכם כי תלינו? זאת ממשלה המטיבה רק עם הטייקונים ומוצצי לשד עצמותינו.
ירחמיאל וולפסון | 24.11.19
200.
האמנם ?
כאשר כל מיני יבואנים ובעלי הון שיכולים להשפיע על המהלך הזה ילחצו את החברים שבידם להחליט .... זה מריח מסריח. צריכה להיות שקיפות. יאמר לאדם בעת הרכישה מה הוא מקבל בדיוק ולא בטווח של 18 חודש. פעם מכרו מכוניות כאלו שנתקעו איתם במלאי בהנחות ניכרות. למה עכשיו זה ישתנה. כדאי מאוד שמישהו בלתי תלוי יחקור את הנושא.
סתם אזרח | 21.11.19
189.
שחיתות לאור היום
זאת שחיתות לאור היום , לנו הציבור יש כח להתמודד עם זה ע"י חרמות ברשתות החברתיות . על תסכימו לקנות רכב בלי לקבל את המספר שילדה מראש לפני העיסקה. היבואנים אולי יסרבו לתת , אבל אם יהיה חרם צרכנים יאלצו לתת אותו. הסרוב זה = ההסתרת מידע ,תנהלות לא שקופה עם המספר שילדה בידנו נדע לבדוק תאריך יצור הרכב. הכח בידינו. "תודה" לשר התחבורה החדש שמייטיב עם אזרחי המדינה
אילן | 19.11.19
186.
זה רק קצה הקרחון
ים של מוצרים ותרופות ,נמצאים במחסנים של יצרנים ויבואנים ובגלל הרגולטור וחבורת הכשריות של ממלכת הקומבינות שעושקות את ציבור הצרכנים והחברות אנו משלמים הון עתק סתם כי בא להם לסחוט מגזרים כאלה ואחרים כי אנו ארץ של טמבלים ,שלא נדבר על דיור דלק,ומה לא והדוחות שכל הזמן יושבים עלינו כדי לגזור קופנים לאוכלי חינם ,תתחילו להניע ולסגור את הממשלה והמדינה כי בקצב הזה לא יהיה סוף רק לכסף שלנו בבנק נמאסתם חבורת הזבל הכי אמיתית שיש
שי  | 19.11.19
176.
חשופים לתביעות
מכיוון שכיום רכב חדש עובר טסט למערכות הבטיחות רק כשהו בן 3, עכשיו יווצר מצב שהוא ייבדק לראשונה אחרי 4.5 שנים. בתקופה כזו ארוכה יכולות להווצר בעיות במערכות הבטיחות שנובעות מהזמן שחלף, ולא רק מהשימוש. במידה ורכבים כאלה יהיו מעורבים בתאונות, ייתכן שניתן יהיה לתבוע את משרד התחבורה על כך, באשמה של אי ביצוע בדיקות תקינות המערכות כפי שהוחלט ע'י המשרד עצמו בעבר.
עו"ד | 19.11.19
173.
לא רק בישראל זה קורה
מה ההבדל בין זה ליד ראשונה אפס ק"מ? המחיר הוא מה שקובע..בחו"ל אומנם המחירים נמוכים יותר אבל רכב יכול להמכר במהלך שנה כחדש גם עם 5000 ק"מ- שנסיעות מבחן של לקוחות עושים עליו(כמובן מתוך אינטרס סוכנות למכור אותו מבלי לצבור עליו ק"מ רבים על מנת שלא ינגס להם מחיר הרכב)
אחד שמבין | 19.11.19
165.
תאריך עליה על הכביש
רישיון רכב = "תעודת הזהות של הרכב". תאריך יצור רכב = "תאריך לידה של הרכב". הפטנט הייחודי לישראל: תאריך עליה על הכביש = תאריך הנפקת רישיון הרכב מהיבואן = "תאריך עזיבת בית חולים". כל תינוק יודע שלא עוזבים בית חולים בלי תעודת לידה בה רשום תאריך לידה. תדמיינו שבתעודת לידה/זהות שלכם נרשם במקום תאריך לידה, תאריך יציאה מבית חולים... דיברתי עם הקיר מולי וגם הוא מסכים. אני מחכה שמשרד התחבורה יתחיל להבין איזה ברדק החל בשוק מכוניות חדשות אחרי תקנה 282. בינתיים, רק הקונה לפני שיוציא את הארנק יחליט לפי האות העשירית במספר השלדה של הרכב, איזה שנת יצור/מודל הוא קונה. רצוי לבדוק שנת יצור הרכב ולא להתרשם מהסעיף: "שנת עליה על הכביש" כל זאת לפני שבודקים איזה צבע, איזה ריפוד ושאר "ירקות"... למי שמעוניין לדעת, האות העשירית (הספירה מתחילה משמאל) במספר שילדה של הרכב מסמנת את שנת היצור של הרכב: J=2018 L=2020 K=2019
הפטנט היחודי לישראל | 19.11.19
160.
האזרח לא חשוב ...העיקר הון - שילטון
ליבואנים שיש לובי וקשרים לשילטון (הון ושילטון) יש את היכולת לשנות תקנות וחוקים שכל מטרתם להטיב עם הייבואנים (עם ההון) באמצעות השילטון . זה אולי כשר אבל מסריח מאד. במקום מגמת שקיפות וקביעת תקנות שיעזרו לצרכן, מדינת ישראל בתחומים רבים חוזרת אחורה.
אבי | 19.11.19
125.
קראתי כאן לא מעט תגובות
והיגעתי למסקנה שמגיע לכם היחס המזלזל הזה מהמדינה ניבחריה ונציגיה וזאת בגלל שפרט לכתיבת תגובות המביעות את כעסכם וסלידתכם מהנעשה בטוח אני שאם נגיע לסיבוב בחירות נוסף במרץ תשכחו הכל ותחזרו ותבחרו באותם מי שדופקים ועושקים אותכם. אז תמשיכו להגיב ולהוציא כאן את הקיטור במקום במקום הנכון.
סתם אחד | 18.11.19
124.
העם מטומטם ולכן העם ישלם.
אין ולו תחום אחד או חלקה שהאזרח לא נדפק במדינה הזו. בכל המובנים. איזה עתיד יש לאזרחי המדינה? נהיה בלתי נסבל לחיות כאן. ארץ (מדינה) אוכלת יושביה. יוקר מחיה, מיסים גבוהים על כל דבר, מרמה, עושק, צפיפות, בירוקרטיה, איומי מלחמה/חוסר ביטחון, ועוד... איזה עתיד יש כאן? אם העם היה מאוחד היה ניתן לעשות סדר וצמצום או סוף לשחיתות. יש להקים פורומים של תושבים שממליצים לחברי הקבוצה היכן לקנות, ממי להתרחק, תביעות יצוגיות נגד גורמים מושחתים ומי שאינו הולך לפי תקנות היושרה, לא יכול לתת שירות או למכור.
Meni | 18.11.19
121.
הכח בידיים של הצרכנים
תבקשו אישטר הגעת הרכב לארץ עם מספר שילדה מנוע. לא יתנו - אל תקנו. אני אישית לא רוכב רכב חדש אף פעם, אבל אני אני עושה את זה כשאני רוכש צמיגים (לא "פושטים"): אני רוצה צמיג "לא ישן". לפני שאני משלם אני דורש לראות את תאריך הצמיג (4 ספרות: 2 מספר שבוע, 2 שנה). לא מוכן להראות לי לפני אז בטוח שהצמיגים שלו שוכבים הרבה זמן אולי אפילו מעבר לתקן של 18 חודש.
גלעד | 18.11.19
119.
לכל החכמים שמציעים לבדוק תאריכים בכל מיני מקומות
1. מצבר , צמיגים וכדומה ניתנים להרכבה לפני מסירה - היו אפילו מקרים בעבר שיבואנים פרקו צמיגים מקוריים ומכרו אותם בשוק ושמו במקומם צמיגים זולים יותר. 2. כשאתה קורא את נתוני הרכב דרך מספר שלדה, מנוע או כאמור בנקודה 1 זה אומר שהרכב כבר עבר טסט ורשום על שמך - מאוחר מידי להתמכח. 3. אם התקנות מאפשרות לתת לך רכב ישן, אז גם אם גילית באמצעות הרמזים הנ"ל שנדפקת זה לא יעזור לך כי הכל נעשה בצורה חוקית ע"פ התקנות. 4. לכל מי שחושב שיוכל להתנות קניה של הרכב בכזה שיהיה "חדש" בחוזה המכירה - הצחקתם...החוזה הוא חוזה סטנדרטי שמנוסח ע"י היבואן -בגישה של " אתה לא רוצה לקנות, אל תקנה..." מאחר ואנו כקונים באים מראש לקנות דגם ספציפי ואין לנו הרבה אלטרנטיבות (מה גם שכל היבואנים מיישרם קו) אז אין סיכוי להתניה כזו. בקיצור - יש רק דרך אחת לעצור שחיתות והיא לא לתת לאנשים להשאר בעמדות כח הרבה זמן. זה לא משנה אם אתה ימין או שמאל , יש צורך להחליף את הממשלה הזו דחוף ואם לא נהיה מבסוטים להחליף בחזרה עוד 4 שנים ככה כל הזמן ...
דונלד  | 18.11.19
107.
המדינה שמה פס על האזרח הקטן, דואגת רק לבעלי הממון
בישראל איפה שרק אפשר הממשלה תדפוק את האזרח. מערכת הסעת המונים דפוקה, מיסוי מכוניות מטורף, מחיר הדלק הזוי. ביטול הקלות המס על רכב היברידי/חשמלי שאינו מזהם נוגד את האינטרס הציבורי. הממשלה נמצאת בניגוד עניינים. היעדר תחבורה ציבורית בשבת. די נמאס
האזרח במקום אחרון | 18.11.19
105.
לקבל את הרכב רק באישור בכתב מהיצרן
אם היצרן מאשר בכתב שהעובדה שהרכב מהדגם שלך שיוצר בתאריך עמד בשמש במשך שנה ויותר אינה משפיעה על כלל מערכות הרכב (לא רק מנוע, גיר ומערכות בטיחותיות) - אפשר לקבל רכב בהפחתה משמעותית מהמחירון. קשה לי להאמין שאיזשהו יצרן יהיה מוכן להתחייב שעמידה ממושכת זו אינה פוגמת ברכב. גם אם ייאשר - יהיו שורה של בדיקות שהיבואן יהיה מחוייב לעשות והוא יהיה חייב לחתום בכתב על ביצוע הבדיקות והחלפת חלקים שניזוקו (למשל גומיות ורצועות).
יגאל | 18.11.19
103.
אל תקנו כלי רכב לפני שבדקתם מס שילדה.
Vin בשפה המיקצועית. מס הזיהוי הזה מספר לכם בדיוק את תאריך היצור. יש אתרים באינטרנט מראים בדיוק איך קוראים מספר שילדה/vin. אם היבואן מסאב לתת לכם את מספר השילדה של הרעב אותו אתם מתכוונים לקנות,סימן שהיבואן מנסה להסתיר דבר מה. פשוט אל תקנו. קומו משולחן נציג המכירות ותלכו. הוא כבר ירוץ אחריכם.
דןיד הרפתן | 18.11.19
89.
מכונית מהיבואן או מליסינג ? השתגעתם ... !
תמשיכו להיות כצאן לטבח , עם ישראל הכי פרייר שיש . הטעיית הציבור ועבודה בעיניים ,בחסות החוק!!! זהו חוק של מפיונרים ... על הרבה פחות מזה ,במדינות אחרות כל הציבור בהמונים כבר ברחובות. והעם הזה כולו בנוחיותו ובכורסאות . הכוח בידיים שלנו , מתי תבינו זאת , זה נוגע לכל נושא בחיינו החל מהאישה במסדרון בית החולים , כלה בכל נושא ונושא . אבל עם ישראל, אף אחד לא קם ... וכולם צועקים גוועלד ... כמו קמפיין של ביבי . רק מנסים לכבות פה שריפות ... אבל למנוע ,? מה פתאום ... עם החכמים???
אאוץץץץ  | 18.11.19
75.
הצרכן הוא האחרון בשרשרת המזון
הצרכן הוא האחרון בשרשרת המזון והמדינה נותנת יד לכך בגלל ש"השינוי האמור נועד להמתיק את התסכול שחשים יבואני הרכב, לאחר מספר שינויי רגולציה שהושתו עליהם בהתראה קצרה ונחשבו לגזרות קשות" איזו בדיחה! אני ממש בוכה, לבי ליבואנים המסכנים! ה"גזרות" על היבואנים חייבו אותם להתארגן קצת אחרת ולבצע עבודת מטה מסוימת, אך לא פגעו במאומה ברווחי העתק שלהם! אם מישהו רוצה לדעת בכל זאת מהו גיל הרכב שנרכש על ידו - זה פשוט מאוד, יש לבדוק תאריך ייצור של הצמיגים שמוטבע על כל צמיג. מדובר במספר שמתחיל באותיות DOT ו-4 הספרות האחרונות מסמנות תאריך ייצור - שבוע ושנה (שתי הספרות הראשונות מתוך הארבע מתייחסות לשבוע ושתי האחרונות לשנה). זוהי שיטה מדויקת משום שהצמיגים מיצרים ומסופקים למפעל ההרכבה לכל היותר יומיים שלושה לפני מועד הרכבת הרכב.
רון | 18.11.19
63.
שום דבר כבר לא מפתיע
אין ספק שרכב שעומד חשוף לפגעי מזג האוויר הקיצוני השורר במחוזותינו, צובר בלאי נוראי, זה כבר רחוק מלהיות רכב חדש וככזה חובה עפ"י כל הגיון לידע את הלקוח ולתמחר בהתאם אבל במדינה שבה השחיתות חוגגת, ההון והשילטון חובקים יחדיו, מעטפות מחליפות ידיים חופשי חופשי, כך נראים הדברים הלב ממש נחמץ למשמע האוזניים על האובדן הכספי העצום של היבואנים המונופוליסטים, אוי ואי
עמי | 18.11.19
40.
קומבינה של הממשלה והיבואנים על חשבון הצרכן!
תקראו היטב את מה שכתוב- זה מהלך שנועד לפצות את היבואנים על העלאת המס ורגולציות חדשות שהצרכן לא יהנה מהן אבל בהחלט ישלם עליהן בשורה התחתונה. זו אפילו לא חלמאות של משרד התחבורה והאוצר, זו רשלנות שאותה מובילים שרי התחבורה והאוצר שמתעללים בציבור בשורת צעדים מחרידים שכוללים את המחדלים בתחבורה הציבורית והביזיון של הנתיב המהיר שנגזל מהדרך הקיימת. כמה עוד הציבור ישלם על העריצות הזו???
גיל | 18.11.19
39.
מי שמצפה מממשלת ישראל לפעול לטובת המדינה ואזרחיה טועה בגדול
ראו מה קורה מזה לפחות עשור בתחומי הביטחון, הבריאות, הרווחה, החינוך, התחבורה, הכלכלה ועוד ועוד... האינטרס האישי של לא מעטים בעמדות השררה גובר על התחייבותם בעת השבעתם להיות נאמנים למדינה ולאזרחיה. בושה וחרפה שהגענו למצב כזה שהפרת אמונים הפכה למעשה שגרתי ונפוץ אוין פוצה פה ומצפצף.
בר בניו | 18.11.19
25.
זה לא הגון, ולא ישר
אם המדינה עובדת על התושבים,השרים, המשטרה, הפרקליטות, בית המשפט, מה אנו מצפים מהתושבים שלא ישקרו זה אתזה ולא יקחו את החוק לידים. הרי זו התנהלות דיוצרת תסכול ואלימות. הגיע הזמן שתקחו אחריות על מה למה הקמנו מדינה פה. ובטח מצופה משרין יראי שמים שיוסיפו צדק ויושר למערכות
אליהו | 18.11.19
6.
העלאת מסים זה "הכבדה על יבואנים"?
העלו מסים לצרכנים ועכשיו רוצים עוד "לעבוד" עלהם ולמכור מכוניות בלויות בתור חדשות וגם בלי שקיפות. אם אתם מזמינים מכונית חדשה מיבואן - דרשו לדעת את תאריך הייצור שלה וגם דרשו לרשום בהזמנה. אם לא רוצים לגלות לכם - אל תקנו, כי מנסים למכור לכם מכונית בלויה.
יבגני | 18.11.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת