83. בדחיפות דרושים מקומות תעסוקה מחוץ לתל אביב ברגע שיתחילו לייצר מקומות תעסוקה מחוץ לתל אביב, אנשים לא יסעו לתל אביב. היום ממשיכים לבנות בנייני משרדים התל אביב בקצב מסחרר ומזניחים ערים אחרות מחוץ לבועה התל אביבית. כל הפקקים נוצרו מהתכנון הלקוי של הבניה. לא פלא שיהיו פקקים כי אין אלטרנטיבה לתל אביב. אנשים לא נוסעים לשם סתם, אלא כי אין להם ברירה. לא ברור איך אף אחד לא שם לב לפיל שבחדר יוסי | 27.11.19 (ל"ת)
82. איפה נרשמים?? אני נוסעת ברכבת לעבודה במקום שעתיים ברכב אשמח להצטרף לתוכנית דניאל | 26.11.19 (ל"ת)
81. מה דעתכם להקים חניונים רבי קומות ליד תחנות הרכבת? וככה מי שמגיע לרכבת לא יצטרך להמר על אם הוא מגיע היום לעבודה ברכבת או נוסע עם האוטו כי נגמר המקום בחניון? למשל, בכפר סבא ובהוד השרון מזמן כבר אין מקום אם מגיעים מאוחר. אה, אבל זה עולה כסף... וצריך לעבוד בשביל זה... איתן | 24.11.19 (ל"ת)
79. דברו עם הבוס שלי עזבו אותכם 2000 שח דברו עם הבוס שלי מוכנה להתחיל ב 10:00 / 11:00 חחחח | 23.11.19 (ל"ת)
78. מה עם לעודד נסיעה על דו גלגלי? למה לא מורידים את מחירי הביטוחים ההזויים לאופנועים וקטנועים ובכך יעודדו יותר אנשים לנסוע ב ול מטרופולין בדו גלגלי והעומס ירד בטוח..עולם הפוך ראיתי שירלי | 21.11.19 (ל"ת)
77. הממשלה כגוף סותר הריח ברור לכולם שאובר היה פותר את הבעיה ... חבל רק שאנשיי הליכוד מתעקשים לתקוע מקלות בגלגלים של כל היתקדמות כי זה פוגע במצביעים שלהם... הלו אתם משרתים מדינה לא אסופת אנשים... איפו הליכוד שהרגיש שהם הולכים לאבד שליטה ואמרו שצריך לקצץ במשרדים... עכשיו כבר לא צריך?? משרד החקלאות 5000 פקידים על 10 אלף חקלאים ... אם זה לא לתת גובים לחברים אז אני לא יודע מה כן... ההבדל היחיד הוא שחרדים וחובשי כיפה למדו מיזמן אייך לנצל קפיטליזם לטובתם מו | 21.11.19 (ל"ת)
75. גליל ונגב זה הפתרון הפיתרון האמיתי לטווח הארוך הוא הקמת מרכזי תעסוקה גדולים בנגב ובגליל. אין יותר מקום בגוש דן צפונית | 20.11.19 (ל"ת)
73. שמישהו יפתח אפליקציה להחלפת מקומות עבודה מי שעובד בתל אביב וגר בכפר סבא ישמח להחליף מקום עבודה עם מי שגר בכפר סבא ועובד בתל אביב. עוד אופציה לנסות לפתוח את כל הכבישים לשימוש של כולם בלי נת"צ ואז הכל יזרום. אלונה | 19.11.19 (ל"ת)
72. פקקים אפשר לחשוב להגיע לערים הגדולות כמו למשל חיפה חדרה הרצליה ותל אביב דרך הים במעבורות שיעשו דרכם הלוך וחזור במשך היום זה יחסוך הרבה פקקים בכביש יהודה | 19.11.19 (ל"ת)
71. רק אני ראיתי שלא רשמו מהי ההגדרה שלהם לשעות עומס? לא רציני ולא יצליח שיטה לא רצינית ולא תצליח. ההגדרות והפרשנות שלהן - לא צויינו. אין שום ערבה שהמתקינים לא יפגעו במערכת החשמל של הרכב , וכבר היו מקרים , כיום מערכת החשמל ברכב היא משמעותית וכוללת רכיבים רבים, קל לפגוע בה, בלי כוונה, ומי ישא בתיקון הנזק? הוא לא מייד, אלא אחרי כמה שבועות/חודשים. האם באמת ישלמו או בסוף יגידו שהתקציב נגמר - ואז אנשים מתאים לכאלו שלא משתמשים ברכב, יש המון אנשים שיש להם רכב שני ושלישי רק לניוד ילדים וכו', כאלו שעובדים משמרות, כאלו שלא נוסעים בכלל ברכב לעיר הגדולה - ויש המון כאלו. אישימוטו | 19.11.19 (ל"ת)
70. במקום לבזבז כסף אפשר להוסיף עוד נתיבים, רואים שבשני צידי הכביש ישנה אפשרות כזאת. יאללה, לעבודה. | 19.11.19 (ל"ת)
69. פשוט תנו אפשרות לרכבת עם חניה ענקית בחינם וככה ירד העומס. הרחבת כבישים. שעות זמינות של רכבות ותחבצ. ומחירים הוגנים. לא יעיל | 19.11.19 (ל"ת)
68. אגרת גודש למדינה למה להגביל רק לאיילון? למה לא לקדם אגרת גודש למדינת ישראל כולה? כל אדם שיעזוב את המדינה יקבל תקציב וירטואלי כפול! ישראל י. | 19.11.19 (ל"ת)
66. לא עדיף להשקיע את הכסף ברכבת עילית? או תחבורה ציבו אחרת נורמלית ? הרי אם תהיה תחבורה טובה ומהירה אנשים בשמחה יוותרו על הרכב לעבודה. כמו בשאר מדינות המערב בעולם מ | 18.11.19 (ל"ת)
65. הנסוי עם המובטלים בפינלנד דוקא כן הצליח. מספר המובטלים שקבלו 500 אירו ומצאו עבודה (הם המשיכו לקבל 500 אירו גם כשעבדו וקיבלו משכורת) היה זהה למספר מוצאי העבודה בקבוצת הביקורת שלא קיבלה כלום מהממשלה. arn | 18.11.19 (ל"ת)
64. רק 2000 ש"ח לשנה? כלומר רק 170 ש"ח לחודש?? לדעתי לא שווה להתאמץ בשביל זה. זה סך הכל 1 אחוז לחודש. אם מישהו במצב כלכלי כה גרוע עד ש-2000 ש"ח לשנה יעזרו לו, אז הוא לא יכול להלזיק אוטו. arn | 18.11.19 (ל"ת)
63. לא יעבוד, כל הפנסיונרים עם הפנסיה התקציבית ייצאו יותר מאוחר רק בשביל הפרנציפ כי לאן יש להם כבר למהר הם ככה מתעוררים בשש בבוקר אבל אם יתנו להם עוד כסף אולי ייצאו מאוחר יותר שיוביץ | 18.11.19 (ל"ת)
60. לא רלוונטי בעליל, בסוף מה שיעמוד על הפרק זה אגרת גודש, זיכוי אף אחד לא יקבל אמיר | 18.11.19 (ל"ת)
59. האוצר מתחיל להזיע ברגע שמשרד האוצר/ממשלה יראו שזה עובד והם מפסידים כסף על דלק .יטילו מיסים על הזכייה של ה2000 שח או יחוקקו חוק שיבטל את ההטבה הזאת. ראו מה עשו עם רכבי ההיברדי אחד שחוזה | 18.11.19 (ל"ת)
58. חלק מהפתרון הוא בניית כבישים על גבי גשרים בקומות כמו במדינות רבות כמו סין ותאילנד. צ'יפופו | 18.11.19 (ל"ת)
56. בכל העולם גובים אגרת גודש רק בישראל רוצים לשלם לחברות ונהגים כדי שלא ייצרו לחץ מסיבה פשוטה: הנהג הישראלי שמשלם מסים רבים על כלום עלול למרוד בשלטון המושחת ולכן כשיש בעיה, אז במקום להפסיק לשדוד אותו לוקחים כסף מכל הציבור כדי לשלם לו .... חלם זה כאן | 18.11.19 (ל"ת)
55. אנשים ישמחו להשאיר את האוטו גם בחינם - רק תנו תחבורה ציבורית טובה ולא כזאת שמאריכה את הזמן פי 2-3. ארז | 18.11.19 (ל"ת)
54. מה עם תנאים לנהגים ומה עם הנהגים באוטובוסים יוסיפו להם כסף ותנאים על העומס כדי שיבואו אנשים נוספים לתחום. ולא כמו היום שמעסיקים נהגים גם בחברות פרטיות בתשלום מגוחך ובלי תנאים. רמת גן | 18.11.19 (ל"ת)
53. הפתרון היחיד לצפיפות הוא לפרוץ החוצה למרחב חדש, שזה אומר: לסלול עוד כפול כבישים נתיבים ומסילות רכבת, שהכל יהיה אוטוסטרדות כמו בביושוק אינפינייט. או: ליישב אזורים ריקים, לשם אנשים יעברו בעזרת דירות מסובסדות, אפשרויות תעסוקה והטבות מס. היה פעם ראש ממשלה שחזה את הפתרון הזה, אבל הכיבוש דפק את הכל. סלי סבג | 18.11.19 (ל"ת)
52. הפיסקה האחרונה בכתבה אומרת הכול! בשורה התחתונה לא מדובר כאן בשיפור התנועה בכבישים המובילים לערים הגדולות אלא בניצול מקסימלי של התשתית הקיימת על ידי וויסות כמות הזרימה. באותה מידה יכלו להקים במקום מרכזי בעיר חניון ל- 10 כלי רכב ומכיוון שנוצר עומס חנייה מגבילים כמות המכוניות כדי שזה יתאים למקום הפנוי בחניון. בפחות כסף יכלו פשוט לחוקק חוק שאין נוסעים ברכב וזהו, יכלו לקבוע שחלק מהעסקים יתחילו לעבוד רק משעה 11:00 וחלק רק משעה 14:00 והנותר יפתחו החנות רק ב- 18:00 ואז כמות הנוסעים לעבודה יתפצל בהתאם לתחילת שעת הכניסה לעבודה. דמגוגיה! לילה | 18.11.19 (ל"ת)
48. ואם תסכימו להשתתף מרצון -הציפ' יעקוב אחרי מהירות מיקום וכל השאר. למה משלמים לכם כסף..? בגלל שהמהלך נוגד חוק יסוד של פגיעה בפרטיות וצריך הסכמה שלכם לעקוב אחריכם - מה שאסור ע"פ חוק יסוד כבוד האדם וחירותו. ברגע שהסכמתם מי ערב לכם שמחר לא יעשו בנתונים שימוש אחר..? למשל דיווח על מהירות.? על מכירת הנתונים למקום עבודה.? לחוקר פרטי של אישתך..? למשטרה..? לא סתם חוק ההגנה על הפרטיות הוא חוק יסוד בדמוקרטיה שנועד להגן עליכם. דמוקרטיה | 18.11.19 (ל"ת)
46. צריך לתאם כזה מהלך עם מקומות עבודה לתת תמריץ למקומות עבודה שיאפשרו לעבוד מהבית. עם הטכנולוגיה של היום זה לא הכרחי לצאת כל יום לכבישים, לתרום לפקקים ולזהם את האוויר. לפעמים אני מוצא עצמי נוסע 30 ק"מ לעבודה כדי לעשות דברים שבנקל יכולתי לעשות מהמחשב בבית. משה | 18.11.19 (ל"ת)
43. רק איגרת גודש בכניסה לתל אביב אגרת גודש+ עלות חניה משמעותית בתל אביב. רק כך אוטובוס יהיה זול יותר. אופנוען | 18.11.19 (ל"ת)
42. עוד תוכנית נפל הרי גם תושבי רמת הגולן יכולים להרשם.. יותר הגיוני לגבות אגרת גודש במקום מיסים אחרים. א | 18.11.19 (ל"ת)
40. היה ניסוי בפינלנד. במסגרתו במסגרתו נתנו למובטלים 500 אירו כל חודש הרעיון היה לאפשר למובטלים לא לפחד לקחת סיכון תעסוקתי. המובטלים לקחו את הכסף והמשיכו להיות מובטלים. אחרי שנה הממשלה ביטלה את הניסוי. ואצלינו תושבי הצפון ,הדרום וסתם כאלה שעובדים בראשון לציון, יהנו מ2000 שקל משכורת 13 הממשלה כמובן שתכריז על הניסוי כעל הצלחה מסחררת ותדפוק מס גודש לכל מי שגרים ועובדים בגוש דן. י | 18.11.19 (ל"ת)
39. רבת תחתית במקום לבנות רכבת תחתי כמו בכל המדינות בורמליות זורקים כסף לפח אשפה!!! סיני | 18.11.19 (ל"ת)
38. זו לא תוכנית תמריצים כי אם ניסוי מסוכן נראה כי מטרת הניסוי הוא בחינת הכלכלה ההתנהגותית בכביש. פשוט בודקים עד כמה הנהג הישראלי מוכן ללכת בשביל לחסוך ומכאן גוזרים כמה אפשר לקחת ממנו עבור כניסה לתל אביב. אין מתנות חינם אלעד | 18.11.19 (ל"ת)
37. הכל רק לא להשקיע משאבים בתחבורה ציבורית כדאית שוב פעם כיבוי שריפות מה עם קצת תכנון ? שר התחבורה | 18.11.19 (ל"ת)
34. תגמול למתמידים בתחבורה ציבורית רציתי לשאול מדוע לא מתגמלים את אלו ששנים רבות כן נוסעים בתחבורה הציבורית... למרות שיש להם רישיון נהיגה ונוסעים בפקקים במסלולים מיותרים תוך החלפת מספר אמצעי תחבורה בדרכם לתל אביב? שאלה | 18.11.19 (ל"ת)
33. ובטח שישבו בבית ולא יעבדו ולא ירכשו.. פיגור שכלי ובזבוז כספי מיסים תמצאו תמריץ לא כספי. המשק לא יוכל לעבוד בעלות. כי אנשים יקבלו את זה באמת בסוף. שר הכלכלה | 18.11.19 (ל"ת)
31. איזה רעיון מטופש, פשוט חלם במיטבו "ונעשה מילואים... ונעמוד בפקקים....אנחנו בטח לא פראיירים" עוד פתרון זמני כושל. רק שנרגיש שמחפשים פתרונות. כמה קל לסובב אותנו. ישראל 2050 - פקק באיילון בין נתניה לאשדוד. כלום לא ישתנה כי כלום לא קורה כי זה לא מזיז לאף אחד (מספיק) אזרח | 18.11.19 (ל"ת)
29. זהירות, חלק מהיבואנים אוסרים התקנת יחידות obd מאחר והן עשויות לגרום לתקלות בטיחותיות ברכב. יוסי | 18.11.19 (ל"ת)
27. גם 60000 בשנה לא יעזרו, איזה רעיון מטומטם ברור שמי שחשב על הרעיון הזה לא נוסע לעבודה בת"א כל יום, כי אם הוא היה נוסע הוא היה יודע שאין אלטרנטיבה הגיונית למרבית הנהגים. עוד רעיון מטומטם במדינת חלם. יגאל | 18.11.19 (ל"ת)
24. לא הבנתי. אם אני גר בגליל אני יכול לקבל כסף על זה שאני לא נכנס לתל אביב??? הזוי איפה נרשמים? אני | 18.11.19 (ל"ת)
22. שישקיעו את הכסף בתשתיות אולי תשקיעו את הכסף בתשתיות. מה עם מטרו שישרת את כל אזור המרכז מנתניה עד אשדוד דרך תל אביב חולון פתח תקווה וראש עין? רק זה הוא הפתרון האמיתי הנכון והאמיץ שצריך לעשות פקקים | 18.11.19 (ל"ת)
20. צעד בכיוון הנכון - אבל חסרה פעולת השלמה מעסיקים שצריכים לעבור למודל העסקה בשעות גמישות, או עבודה מהבית. תחבורה ציבורית מתפקדת. לתת לאנשים אופציות אחרות... יסמין | 18.11.19 (ל"ת)
19. לא ברור. אני גר בקרית שמונה. אני יכול לקבל 2000 ש"ח אם לא אסע לתל אביב? כן או לא | 18.11.19 (ל"ת)
18. ומה לגבי הקרינה הנפלטת מהמכשיר המותקן בתוך הרכב למשך 24/7? ומה לגבי הקרינה הנפלטת מהמכשיר המותקן בתוך הרכב למשך 24/7? אפי | 18.11.19 (ל"ת)
14. גם ברמת גן, הכביש הפך לפקק של מכוניות, טור זוחל במהירות 0 יושבים 50 נוסעים באוטובוס, ועוקפות אותם מאות מכוניות עם נהג בודד בכל מכוניות. רק אם יעשו תחבורה ציבורית חינם ואיסור מוחלט לנהג בודד להיכנס בשעות השיא לת"א- אולי יתפנו כבישים רמת גן פקק | 18.11.19 (ל"ת)
13. מה קרה ל-20% הפחתה? החליטו ש-5% זה מספיק. תגידו כבר שזו הצלחה ב-1% ותגבו אגרת גודש שלא מפחיתה גודש. דור | 18.11.19 (ל"ת)
11. עוד "מנהל ביקושים" שאין לו מה להציע עוד חוצפן אוכל חינם שרוצה "לנהל את הביקושים בפועל". אדוני, אין קיצורי דרך. תדאג לתשתית ראויה של תחבורה ציבורית ואשמח להשאיר את הרכב בבית. דוד | 18.11.19 (ל"ת)
4. אני רק שאלה כלומר, מי שגר באחת מארבע הערים הנ"ל וגם ככה נוסע לעבודה באוטובוס ומשתמש ברכב בעיקר בסופ"ש, מגיע לו תמריץ? ומה עם אנשים שמגיעים מחוץ לעיר? איך יגיעו לעבודה בזמן? למה כוסות רוח למת? נשאר תקציב מיותר? חסר מה לעשות איתו? בוקובזה | 18.11.19 (ל"ת)
אל תיכנס עם המכונית לת"א בשעות העומס ותקבל 2,000 שקל בשנה
83 תגובות לכתיבת תגובה