אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אל תיכנס עם המכונית לת"א בשעות העומס ותקבל 2,000 שקל בשנה

83 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

83.
בדחיפות דרושים מקומות תעסוקה מחוץ לתל אביב
ברגע שיתחילו לייצר מקומות תעסוקה מחוץ לתל אביב, אנשים לא יסעו לתל אביב. היום ממשיכים לבנות בנייני משרדים התל אביב בקצב מסחרר ומזניחים ערים אחרות מחוץ לבועה התל אביבית. כל הפקקים נוצרו מהתכנון הלקוי של הבניה. לא פלא שיהיו פקקים כי אין אלטרנטיבה לתל אביב. אנשים לא נוסעים לשם סתם, אלא כי אין להם ברירה. לא ברור איך אף אחד לא שם לב לפיל שבחדר
יוסי | 27.11.19
81.
מה דעתכם להקים חניונים רבי קומות ליד תחנות הרכבת?
וככה מי שמגיע לרכבת לא יצטרך להמר על אם הוא מגיע היום לעבודה ברכבת או נוסע עם האוטו כי נגמר המקום בחניון? למשל, בכפר סבא ובהוד השרון מזמן כבר אין מקום אם מגיעים מאוחר. אה, אבל זה עולה כסף... וצריך לעבוד בשביל זה...
איתן | 24.11.19
77.
הממשלה כגוף סותר
הריח ברור לכולם שאובר היה פותר את הבעיה ... חבל רק שאנשיי הליכוד מתעקשים לתקוע מקלות בגלגלים של כל היתקדמות כי זה פוגע במצביעים שלהם... הלו אתם משרתים מדינה לא אסופת אנשים... איפו הליכוד שהרגיש שהם הולכים לאבד שליטה ואמרו שצריך לקצץ במשרדים... עכשיו כבר לא צריך?? משרד החקלאות 5000 פקידים על 10 אלף חקלאים ... אם זה לא לתת גובים לחברים אז אני לא יודע מה כן... ההבדל היחיד הוא שחרדים וחובשי כיפה למדו מיזמן אייך לנצל קפיטליזם לטובתם
מו | 21.11.19
71.
רק אני ראיתי שלא רשמו מהי ההגדרה שלהם לשעות עומס? לא רציני ולא יצליח
שיטה לא רצינית ולא תצליח. ההגדרות והפרשנות שלהן - לא צויינו. אין שום ערבה שהמתקינים לא יפגעו במערכת החשמל של הרכב , וכבר היו מקרים , כיום מערכת החשמל ברכב היא משמעותית וכוללת רכיבים רבים, קל לפגוע בה, בלי כוונה, ומי ישא בתיקון הנזק? הוא לא מייד, אלא אחרי כמה שבועות/חודשים. האם באמת ישלמו או בסוף יגידו שהתקציב נגמר - ואז אנשים מתאים לכאלו שלא משתמשים ברכב, יש המון אנשים שיש להם רכב שני ושלישי רק לניוד ילדים וכו', כאלו שעובדים משמרות, כאלו שלא נוסעים בכלל ברכב לעיר הגדולה - ויש המון כאלו.
אישימוטו | 19.11.19
53.
הפתרון היחיד לצפיפות הוא לפרוץ החוצה למרחב חדש, שזה אומר:
לסלול עוד כפול כבישים נתיבים ומסילות רכבת, שהכל יהיה אוטוסטרדות כמו בביושוק אינפינייט. או: ליישב אזורים ריקים, לשם אנשים יעברו בעזרת דירות מסובסדות, אפשרויות תעסוקה והטבות מס. היה פעם ראש ממשלה שחזה את הפתרון הזה, אבל הכיבוש דפק את הכל.
סלי סבג | 18.11.19
52.
הפיסקה האחרונה בכתבה אומרת הכול!
בשורה התחתונה לא מדובר כאן בשיפור התנועה בכבישים המובילים לערים הגדולות אלא בניצול מקסימלי של התשתית הקיימת על ידי וויסות כמות הזרימה. באותה מידה יכלו להקים במקום מרכזי בעיר חניון ל- 10 כלי רכב ומכיוון שנוצר עומס חנייה מגבילים כמות המכוניות כדי שזה יתאים למקום הפנוי בחניון. בפחות כסף יכלו פשוט לחוקק חוק שאין נוסעים ברכב וזהו, יכלו לקבוע שחלק מהעסקים יתחילו לעבוד רק משעה 11:00 וחלק רק משעה 14:00 והנותר יפתחו החנות רק ב- 18:00 ואז כמות הנוסעים לעבודה יתפצל בהתאם לתחילת שעת הכניסה לעבודה. דמגוגיה!
לילה | 18.11.19
48.
ואם תסכימו להשתתף מרצון -הציפ' יעקוב אחרי מהירות מיקום וכל השאר.
למה משלמים לכם כסף..? בגלל שהמהלך נוגד חוק יסוד של פגיעה בפרטיות וצריך הסכמה שלכם לעקוב אחריכם - מה שאסור ע"פ חוק יסוד כבוד האדם וחירותו. ברגע שהסכמתם מי ערב לכם שמחר לא יעשו בנתונים שימוש אחר..? למשל דיווח על מהירות.? על מכירת הנתונים למקום עבודה.? לחוקר פרטי של אישתך..? למשטרה..? לא סתם חוק ההגנה על הפרטיות הוא חוק יסוד בדמוקרטיה שנועד להגן עליכם.
דמוקרטיה | 18.11.19
40.
היה ניסוי בפינלנד. במסגרתו במסגרתו נתנו למובטלים 500 אירו כל חודש
הרעיון היה לאפשר למובטלים לא לפחד לקחת סיכון תעסוקתי. המובטלים לקחו את הכסף והמשיכו להיות מובטלים. אחרי שנה הממשלה ביטלה את הניסוי. ואצלינו תושבי הצפון ,הדרום וסתם כאלה שעובדים בראשון לציון, יהנו מ2000 שקל משכורת 13 הממשלה כמובן שתכריז על הניסוי כעל הצלחה מסחררת ותדפוק מס גודש לכל מי שגרים ועובדים בגוש דן.
י | 18.11.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת