4. ברור להפסיק אין סיבה לסבסד מה שהיה היה. לגבי העתיד תמיד צריך להעדיף חברות שעומדות לבד על הרגליים. וגם כמובן יעילות יותר ומציעות מוצר עדיף בהרבה. ולגבי "קורקינטים על המדרכות" זה תיאור מוגזם, וצריך לשאול מה עדיף קורקינטים על המדרכה פה ושם או מיליון מכוניות וזיהום אוויר בכבישים. דורון | 28.04.20 (ל"ת)
3. תל אופן - כישלון ניהולי בלבד הייתי מנוי ארבע שנים והפסקתי בגלל רצף תקלות ואופניים לא זמינים. הטעות בתיעדוף תיירים על מנויים שנתיים. אם השירות היה זמין וללא תקלות הייתי ממשיך להיות לקוח. אבל כשאני ממהר לפגישה והאופניים תקולים, או נתקעים או לא זמינים או תיירים לקחו והשאחרו תחנה ריקה, אני עוזב את השירות. אם היו מתמחרים לטובת מנויים, ומפנים את התיירים לשכור בחנויות אופניים, כולם היו מבסוטים: הלקוחות הקבועים, חנויות האופניים והתיירים עדו | 26.11.19 (ל"ת)
2. חבל שיבוטל בתור משתמשת קבועה בשירות זה יהיה חבל אם יבוטל. לשם שינוי אפשר להשתמש ברגליים במקום בחשמל. ובאופניים נוחות יותר מהמובייק שאין בהן הילוכים. מצד שני יש שאלה האם העירייה צריכה להמשיך לסבסד בעלויות גבוהות שירות שהוא הפסדי ולא רווחי. דנה | 20.11.19 (ל"ת)
1. להפסיק, חבל על הכסף של תושבי תל אביב, השוק החופשי עושה עבודה טובה יותר, זולה יותר ונגישה יותר. זהות | 19.11.19 (ל"ת)
ההחלטה מתקרבת: תל־אופן חשמלי או ביטול השירות
4 תגובות לכתיבת תגובה