אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הכישלון בניו יורק עלול להשאיר את גט מחוץ לבורסה

35 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

35.
נהג מונית בגט
היחס של גט לנהגים הוא תחת לכל ביקורות נהג מרוצה הוא נכס למעביד נהג מתוסכל הוא אסון לחברה הוא בכל הזדמנות יעדיף נוסע מזדמן גם אם הוא התחייב לקבל נסיעה הוא פשוט יבטל אותה כל נושא נסיעות עיסקיות הוא לא כדאי לנהג ויוצר התמרמרות אצל הנהגים שרות הלקוחות שלגט הוא אסון אותו כה״ל השרות לנהג ולסיום מקווה שיאנגו יתחזקו לצורך יצירתתחרות
חיים | 27.11.19
33.
קשה לנו לפרגן להצלחות ישראליות
אם זה היה על חברה בחו"ל היינו רואים את זה אחרת, חברה שסגרה שיתוף פעולה עם ענקית אחרת, אבל שזה שלנו יותר קשה לפרגן וחבל מאוד. אין הרבה חברות ישראליות שמצליחות או שאנחנו פשוט לא יודעים כי לעסקים משלנו אנחנו הרבה יותר ביקורתיים משומה
תמיר | 21.11.19
11.
סיפור קטן על בכיר בגט
לפני כמה שנים עשיתי (כפרילנסרית) פרויקט קטן עבור אותו בכיר. הפרויקט (אני מודה) לא היה מדהים, אבל עבדתי קשה. אותו בכיר לא חשב שבכלל מגיע לי תשלום ולא טרח לשלם. להבנתי, אותו בכיר הוא אחד המעורבים המשמעותיים במהלך הכושל של התבססות בניו-יורק. משום מה אני לא מופתעת. לא רק בגלל הסגנון, אלא בגלל שבסופו של דבר גט - כמו WEWORK - מוכרת בעיקר חלומות עטופים בדיגיטל, ולא שירות או מוצר מוחשי (התחליף של גט: להרים יד ברחוב ולתפוס מונית, כמה מורכב...).
אלמונית | 20.11.19
8.
כתבה טובה, אבל הכיוון הוא דווקא חיובי
הכתבה מסכמת יפה את אירועי ההיסטוריה, אך מסתיימת בקו אופטימיות קל שנותן כיוון חיובי חשוב לחברה. אכן נעשו אינספור טעויות (אין צורך לחזור עליהן), אבל סגירת ג'ונו מלמדת על התבגרות, התפכחות, וחשיבה רציונאלית במקום מהלכים מהלב. בדרך כלל, כשחברה חותכת מוצר מפסיד (גם אם מפטרת עובדים) המניה שלה מזנקת כי זה מראה על היכולת לקבל החלטות קשות ולהבריא את החברה. קיפאון זה המצב הכי גרוע. לכן התמקדות בשוק העסקי, סגירת מוצר מפסיד עם כל הצער שבדבר, וחבירה למתחרות לצורך הכפלת הכוח הם סימנים חיוביים להתאוששות וצעדים בכיוון הנכון. עוד לא מאוחר, החברה עוד קיימת ויש לה אחיזה טובה בשוק העסקי. עם ניהול נכון וחכם החברה יכולה לייצר אחיזה בשוק המוניות העסקיות בכל העולם - לא רק במקומות שבהן יש לה מוניות משלה. ואז יבואו ההצלחה וההנפקה.
אופטימי | 20.11.19
2.
המצב חמור יותר משנדמה
באנגליה פיטרו מלא אנשים וסדרות את הפעילות ללקוחות פרטיים, השאירו את השירות למספר לקוחות עסקיים בלבד וגם זה על שעון חול. בארץ גט מיצתה את עצמה, אין לאן לצמוח. כמה כבר אפשר לנצל את השוק העיסקי, בסוף גם הם יבינו שיש אלטרנטיבה זולה יותר. והכי חשוב, דייב וייסר כביכול מציג רווחיות בגלל שהוא מתעלם מהוצאות על R&D פונקציות של ההנהלה שלא נכללו בתחשיב. דייב הגיע הזמן ללכת הביתה
אחד שמכיר | 20.11.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת