35. נהג מונית בגט היחס של גט לנהגים הוא תחת לכל ביקורות נהג מרוצה הוא נכס למעביד נהג מתוסכל הוא אסון לחברה הוא בכל הזדמנות יעדיף נוסע מזדמן גם אם הוא התחייב לקבל נסיעה הוא פשוט יבטל אותה כל נושא נסיעות עיסקיות הוא לא כדאי לנהג ויוצר התמרמרות אצל הנהגים שרות הלקוחות שלגט הוא אסון אותו כה״ל השרות לנהג ולסיום מקווה שיאנגו יתחזקו לצורך יצירתתחרות חיים | 27.11.19 (ל"ת)
34. הלב מתמלא בגאווה גט היא פשוט גאווה ישראלית, חברה שבאמת פועלת גם בארץ וגם בחו"ל כדי להתקדם ולקדם את התחום בו היא פועלת, כן ירבו כמותה, מגיע לה להגיע להנפקה המיוחלת אדם | 21.11.19 (ל"ת)
33. קשה לנו לפרגן להצלחות ישראליות אם זה היה על חברה בחו"ל היינו רואים את זה אחרת, חברה שסגרה שיתוף פעולה עם ענקית אחרת, אבל שזה שלנו יותר קשה לפרגן וחבל מאוד. אין הרבה חברות ישראליות שמצליחות או שאנחנו פשוט לא יודעים כי לעסקים משלנו אנחנו הרבה יותר ביקורתיים משומה תמיר | 21.11.19 (ל"ת)
32. סוף סוף חברה כחול לבן שעושה קצת כבוד ומתכננת מהלכים כמו שצריך.. אז תפסיקו להשמיץ אביב | 21.11.19 (ל"ת)
30. אבל זה בול הפוך כאילו אם עד עכשיו הם רק מתחזקים בארץ ועכשיו גם סוגרי שת"פ עם סוג של אימפריה בחו"ל זה נשמע יותר כמו התקדמות לעבר ההנפקה מאשר להשאר בחוץ רועי | 20.11.19 (ל"ת)
29. דיבורים כמו חול ואין מה לאכול גט קרובים יותר מתמיד להנפקה.. החיבור עם ליפט זאת החותמת הסופית לדעתי. שי | 20.11.19 (ל"ת)
27. ההתנהלות של גט חוקית ? אני קורא פה את תיאורי הסנקציות שהם עושים לתחנות מוניות ולמוניות שמשתמשות גם בשירותי יאנדקס ותוהה אם זה בכלל חוקי לעשות דבר כזה , אני מניח שהם יכולים להיחשב כמונופול לאור הגודל שלהם בארץ לא מבין | 20.11.19 (ל"ת)
26. תחנת מוניות - כמו wework מספקת שירות דיי בסיסי שקל מאוד להחליף, אין טכנולוגיה ומתומחרת במחיר גבוה. דוד | 20.11.19 (ל"ת)
25. העיקר, הרסו את הפרנסה לנהגי המוניות שמתקיימים בקושי, והפסידו בעצמם מאות מיליונים א | 20.11.19 (ל"ת)
24. מה זאת אומרת ״מה עובר על גט?״ אם היה אובר וליפט במדינה המצ׳וקמקת שלנו החברה הזאת בכלל לא הייתה קיימת. דור | 20.11.19 (ל"ת)
22. חסרת תועלת בתל אביב בשורה התחתונה הפסקתי להשתמש. אני מזמין מוניות באמצע היום באמצע תל אביב והן פשוט לא מגיעות. מה עוד אפשר להגיד על שירות שפשוט לא עובד? יגאל | 20.11.19 (ל"ת)
19. וזה מה שנקרא פייק ניוז רבותי. תפסיקו עם הבלבולים השתפ עם ליפט הפך אותם כבר למעצמה עולמית. עמרי | 20.11.19 (ל"ת)
18. יאנגו לא משלמים תחפשו בפייסבוק קבוצה "גם לי יאנגו לא שילמו" ותבינו במי מדובר גם לי יאנגו לא שילמו | 20.11.19 (ל"ת)
17. לונדון - הכישלון בדרך בלונדון בסופו של דבר על נסיעה של 15 פאונד לקחו לי תוספת של 10 פאונד דמי טכנולוגיה. עוקץ חד פעמי שלא יחזור שוב לעולם. ככה מאבדים לקוחות לתמיד. המתבונן | 20.11.19 (ל"ת)
16. אולי ישחררו אותנו ואובר X לא תיחסם ע״י חבורת נהגי מוניות מעפנים .... מה יש לגט שאין לכל תחנת מוניות אחרת , אפליקציה ? ערך מוסף -0 למשתמשים ערך מוסף -0 לנהגי מוניות , אז אך חברה כזאת תשרוד ? למה | 20.11.19 (ל"ת)
13. חבל שההשקעה של פלוסווגן הלכה לפח זה נורה אדומה למחוק 300 מליון בשנתיים על כלום זה כשלון תומר | 20.11.19 (ל"ת)
12. שטות של אפליקציה אחת החברות שכשמציעים לי לעבוד שם מסרב בתוקף. הרעיון לאפליקציה הכי משעמם שיש. מרר | 20.11.19 (ל"ת)
11. סיפור קטן על בכיר בגט לפני כמה שנים עשיתי (כפרילנסרית) פרויקט קטן עבור אותו בכיר. הפרויקט (אני מודה) לא היה מדהים, אבל עבדתי קשה. אותו בכיר לא חשב שבכלל מגיע לי תשלום ולא טרח לשלם. להבנתי, אותו בכיר הוא אחד המעורבים המשמעותיים במהלך הכושל של התבססות בניו-יורק. משום מה אני לא מופתעת. לא רק בגלל הסגנון, אלא בגלל שבסופו של דבר גט - כמו WEWORK - מוכרת בעיקר חלומות עטופים בדיגיטל, ולא שירות או מוצר מוחשי (התחליף של גט: להרים יד ברחוב ולתפוס מונית, כמה מורכב...). אלמונית | 20.11.19 (ל"ת)
10. בניגוד לכתוב, המניה של LYFT לא עלתה אתמול. ג'ונו הייתה שחקן שולי ב NYC נקנתה במניות של GETT | 20.11.19 (ל"ת)
8. כתבה טובה, אבל הכיוון הוא דווקא חיובי הכתבה מסכמת יפה את אירועי ההיסטוריה, אך מסתיימת בקו אופטימיות קל שנותן כיוון חיובי חשוב לחברה. אכן נעשו אינספור טעויות (אין צורך לחזור עליהן), אבל סגירת ג'ונו מלמדת על התבגרות, התפכחות, וחשיבה רציונאלית במקום מהלכים מהלב. בדרך כלל, כשחברה חותכת מוצר מפסיד (גם אם מפטרת עובדים) המניה שלה מזנקת כי זה מראה על היכולת לקבל החלטות קשות ולהבריא את החברה. קיפאון זה המצב הכי גרוע. לכן התמקדות בשוק העסקי, סגירת מוצר מפסיד עם כל הצער שבדבר, וחבירה למתחרות לצורך הכפלת הכוח הם סימנים חיוביים להתאוששות וצעדים בכיוון הנכון. עוד לא מאוחר, החברה עוד קיימת ויש לה אחיזה טובה בשוק העסקי. עם ניהול נכון וחכם החברה יכולה לייצר אחיזה בשוק המוניות העסקיות בכל העולם - לא רק במקומות שבהן יש לה מוניות משלה. ואז יבואו ההצלחה וההנפקה. אופטימי | 20.11.19 (ל"ת)
7. צקים והביתה מציע לרשום שני צקים יפים לוייסר ולמרק ולהביא מישהו שיודע בעיקר לנהל. אחד שיודע לטעות וגם לתקן, לא כאלו שאף פעם לא טועים ובהכרח גם לא מתקנים אחד שמבין | 20.11.19 (ל"ת)
6. רק צריך לראות כמה עובדים עזבו את גט בחודשים האחרונ אף אחד לא עוזב חברה כמה חודשים לפני הנפקה ומוותר על אופציות ששוות כמה מאות אלפי דולרים (או אפילו מיליון-שניים).לי יש כמה וכמה מכרים כאלה מוטי בננה | 20.11.19 (ל"ת)
5. מספיק הגיע הזמן לסגור את הבאסטה רק לפני כמה ימים כל העובדים קיבלו גיבוש בשווי כמה מליונים על חשבון המשקיעים מספיק להתנהג כאילו אתם חברה רצינית אתם סהכ אפליקציה חיים | 20.11.19 (ל"ת)
4. לא היה לה סיכוי גם בלי זה. זאת חברה שעתידה מאחוריה. צריך "כשרון" ניהולי נדיר בשביל לשרוף 300 מיליון דולר. אריק | 20.11.19 (ל"ת)
3. איך מארק און תמיד אומר גט זה הבית ספר לעסקים הכי טוב בשוק. לפחות במשהו הוא צדק, ילמדו עם הכישלון הזה הרבה מאוד מארק | 20.11.19 (ל"ת)
2. המצב חמור יותר משנדמה באנגליה פיטרו מלא אנשים וסדרות את הפעילות ללקוחות פרטיים, השאירו את השירות למספר לקוחות עסקיים בלבד וגם זה על שעון חול. בארץ גט מיצתה את עצמה, אין לאן לצמוח. כמה כבר אפשר לנצל את השוק העיסקי, בסוף גם הם יבינו שיש אלטרנטיבה זולה יותר. והכי חשוב, דייב וייסר כביכול מציג רווחיות בגלל שהוא מתעלם מהוצאות על R&D פונקציות של ההנהלה שלא נכללו בתחשיב. דייב הגיע הזמן ללכת הביתה אחד שמכיר | 20.11.19 (ל"ת)
הכישלון בניו יורק עלול להשאיר את גט מחוץ לבורסה
35 תגובות לכתיבת תגובה