35. עצרו הכל יש לי רעיון! לשים מסכים שיקרינו את החוץ. במקום חלונות. שניה אני רושם לכם את הכתובת למשלוח הפרס. תודה המהנדס (יחיא) | 26.11.19 (ל"ת)
34. רעיון מקורי אפשר לשים במקום חלונות מקרנים או מסכי LED ולהקרין על קירות המטוס את מספר 23 מזיין בתחת את מספר 24 ושות' איתי | 25.11.19 (ל"ת)
33. ל32 - אמרת בדיוק את אותו הדבר ביותר מילים, אז מה לא מדוייק? אל תרד לסמנטיקה בחיית. גיל | 25.11.19 (ל"ת)
32. ל 29 - ממש לא מדוייק מטוסי הקומט התפרקו באוויר בגלל עייפות החומר. במטוסי הנוסעים מעלים את לחץ האוויר כדי להתאים אותו ללחץ הקיים על פני האדמה ומשחררים בזמן הנחיתה. שלדת המטוס והמסמרות שחיברו אותן לא עמדו בכוחות המתיחה שנגרמים בעקבות שינויי הלחץ בתוך גוף המטוס והמטוסים פשוט נפרמו והתפרקו באוויר. גם צורת החלונות המלבניים לא סייעו מכיוון שהמסגרות שתמכו בחלונות נסדקו בפינות. מסגרת עגולה נושאת יותר בקלות את העומסים. צביקה דרום | 25.11.19 (ל"ת)
30. מסכים לא יתנו שום תחושה של חלון בואו לא נשלה את עצמנו. אין תחושה של מרחב כשמסתכלים על מסך. אבל בואו גם לא נשלה את עצמנו, שזה לא יקרה - חברות התעופה יעשו מה שכלכלי עבורן ולא מה שנוח לנו. כך, שגם אם נסכים וגם אם לא - לא שואלים אותנו ויהיו מסכי לד. אלחנן | 25.11.19 (ל"ת)
29. פספסתם עד כמה חשובה הצורה העגולה של החלונות- מטוסי קומט התרסקו בגלל זה. ומגיב 23- LOL אני איתך. בקומט, מטוס הסילון המסחרי הראשון של חברת דה הבילנד הבריטית, החלונות היו בהתחלה מרובעים והוא טס לגבהים שלא היו טסים מטוסי נוסעים קודם שהובילו לעומסים אדירים על השלדה, הקצוות של החלונות המרובעים החלו נשחקים בפינות עד שקרסו. לפחות שתי טיסות התרסקו בים על נוסעיהם מול חופי איטליה, מה שהוביל לקרקוע של כל הצי והחלפת כל החלונות לדגמי האנשב המוכרים כיום שמחלקים את הלחץ באופן שווה למדי ואינם קורסים בקלות. כל זה לא הציל את הקומט ואיתו את עתיד הצי הסילוני הבריטי אחרי שתקלות נוספות פגעו קשות במוניטין של המטוס ובהמשך הפיתוח והוא מצא את עצמו נשרך הרחק מאחורי המטוסים האמריקאים שעקפו אותו בסיבוב. ולמה החלונות כפולים ועם חור אתם שואלים? זה תגובה לפעם אחרת. גיל | 24.11.19 (ל"ת)
28. אפשר לשים מסכי לד עם מצלמות ולהקרין החוצה להקרין החוצה את מה שקורה בתוך המטוס .... מגיב 23 לא מפחדים ממך מגיב | 25.11.19 (ל"ת)
23. עוד פעם אחת אני שומע את הרעיון על מצלמה ומסך לד, אני אישית מזיין את הבחור הזה בתחת מזיין בתחת | 23.11.19 (ל"ת)
22. אניה או מטוס עדין צריך הגנה גם בספינות תענוגות החלונות קטנים וכפולים ומוגנים למקרה שהגלים ינפצו ... שהאניה לא תטבע ברוריה | 23.11.19 (ל"ת)
21. לאור אי אלו תאונות כדאי לאמר משפט או שניים על לחצים מבפנים וצורת עיגון החלונות הקדמיים מהנדסת | 23.11.19 (ל"ת)
20. תגובה ל-15 נחיתה או המראה הינם השלבים המסוכנים ביותר במהלך הטיסה אי לכך לפני שלבים אלו מבקשים לחסוף את החלונות (לא קשור להדלקת תאורת פנים) בכדי שבמקרה של נטישה עין הנוסעים תהיה מורגלת לתאורה החיצונית. משה | 23.11.19 (ל"ת)
19. יש לי רעיון, אני מציע לבטל את החלונות ולשים במקום החלונות מסכי לד שיחוברו למצלמות ויקרינו מה קורה בחוץ, המצלמות יקלטו את תנועת הסיבוב של הראש של הנוסע וכך יציגו את המוף קדימה אחורה למטה או למעלה. אבי | 23.11.19 (ל"ת)
15. לא כל כך מהר יבטלו חלונות זוכרים שלקראת נחיתה צריך בן השאר לחשוף את החלונות, ואורות הפנים נדלקים במלוא העוצמה? הסיבה היא בטיחותית. במקרה בעיה בהמראה/נחיתה, החלונות מאפשרים לצוותי הצלה להסתכל אל תוך חלל המטוס לפני שהם מפעילים, ךדוגמה, איזה מסור מכני וקוטמים את ראש הנוסע שסמוך לדופן המטוסץ בטיחות רבותי, בטיחות | 23.11.19 (ל"ת)
13. החלון הוא פיקציה. לא ממש צריך אותו. כיום יש אפשרות לשים מסכים שמדמים חלון. אבל החלון הוא סימלי וקיים כדי להרגיע את הנוסעים ולא לייצור תחושת קלסטרופוביה...זה יכול לחרפן נוסעים.... היו נוסעים שהתחרפנו ורצו לפתוח את דלת המטוס. שחף | 23.11.19 (ל"ת)
12. למגיבים שהציעו מסכים במקום חלונות, אתם באמת משווים חוויה של מסך מחשב לנוף של חלון אמיתי??? עם כל הכבוד אין בכלל מה להשוות, וגם לא תהיה לכם את תחושת התלת מימד שיש דרך חלון, ואת היכולת לשנות את זווית הצפייה ולראות את מה שלא מקרינים לכם. רעיון גרוע לדעתי. אורי | 23.11.19 (ל"ת)
8. חלונות זה היסטוריה עם מסכי הלד היום והמצלמות ניתן להעביר יותר מידע חזותי באיכות טובה יותר ובעצם לסמלץ מצב כאילו הראש שלך בכלל מחוץ למטוס לא מובן לי למה עד היום לא עשו את זה !!! עמנואל | 23.11.19 (ל"ת)
7. ניתן לוותר על החלונות לצלם את הנוף מחוץ למטוס באמצעות מצלמות ולהקרין את הנוף בתוך המטוס על גבי מסכים. קמרס | 23.11.19 (ל"ת)
4. למה צריך בכלל חלונות כאלו? מצלמה חיצונית ומסך גדול שקוע יתן תחושה של חלון ענק ניקו | 23.11.19 (ל"ת)
3. מסכים חברות התעופה עובדות על מסכים פנימיים ומצלמות חיצוניות ללא חלון כלל. יותר זול, קל ומרשים. תפתח חלון אהוב ליבי | 23.11.19 (ל"ת)
2. חצי אפוי שכחתם להזכיר שהטרנד היום הוא בכלל לבטל את החלונות ובמקום זה להחליף בהקרנה של חלון. זה יאפשר להרגיש שאתם טסים על שטיח מעופף כיוון שתוכלו לראות 360 מעלות יוסי | 23.11.19 (ל"ת)
למה לעזאזל חלונות המטוס כל כך קטנים?
36 תגובות לכתיבת תגובה