אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מיטל להבי: "אף שר לא יכול לבלום תחבורה ציבורית בשבת"

36 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

29.
לקפל ולתלות את הקורקינטים השיתופיים
הקורקינטים השיתופיים, בניגוד לפרטיים, לא מתקפלים ולכן הם תופסים המון מקום על המדרכות. לו העירייה הייתה מחייבת את חברות הקורקינטים להשתמש רק בקורקינטים מתקפלים, כשסיום הנסיעה יחייב את קיפול הקורקינט, אזי הם יתפסו הרבה פחות מקום. לו בנוסף יחייבו להכין אפשרות לתלייה הקורקינט על מתלה, וחיוב התליה לסיום הנסיעה, אזי קורקינט תלוי יתפוס מעט מאוד מקום במרחב הציבורי. מתקני תלייה לקורקינטים יותקנו הן ע"י בעלי העסקים שרוצים לעודד את הגעת הלקוחות/עובדים, והן ע"י ועדי בתי המגורים שיידרשו להקל הדיירים. עמדת תליית הקורקינט יכולה גם לשמש כעמדת טעינה, כך בעל עמדת הטעינה (עסק או ועד בית) יוכל להרוויח על ההטענה וחברות הקורקינטים יוכלו לחסוך חלק גדול מעשרות השקלים שהן משלמות היום לאנשים שטוענים אותם בביתם.
ציניקן | 21.11.19
28.
ביטול חניה ברחוב הרצל בצד אחד - יגביר יותר את העומסים !!
ראו ברחוב צ'לנוב שיש בו 2 נתיבים לרוכבי אופניים - שהם ברובם ריקים. משאיות המגיעות לחנויות ברחוב (טעינה /פריקה שתמיד לוקח זמן), חוסמות נתיב אחד בכביש, וכך כשבעבר היו 2 נתיבים מרווחים לנסיעה בכביש, עם חניות משני הצדדים, עכשיו יש רק נתיב אחד בכביש לנסיעה (שמאד עמוס) ומכוניות שחונות חצי על נתיב הנסיעה וחצי על שביל האופניים.. גם הרוכבים על אופניים/קורקינט נוסעים בנתיב הנסיעה של הכביש ולא על שביל האופניים.
ש. | 21.11.19
27.
מיטל להבי = צביעות חופשית בארצינו.
מיטל בואי גלי לנו מי מפעיל אותך. את 'בובה-בונה', נכון? משתלם לך המשכורת, הרכב, התנאים, הטיולים לחו''ל, הא.... לא מעניין אותך יושר, רחמנות, צדקה, יהודים, שבת, בית כנסת.... ומה עם תושבי שכונות מוחלשות? - התקווה - יפו ג' ד' - נווה שרת - קרית שלום אק בסיסמאות נבובות, את הולכת 'לתמוך' בהם...בשליחות הרגעה שאחרי כן דופקים אותם הממונים שלך. האמת, אין מילה לתאר אותך...כי 'בונה חופשית'...לא מספיק מובן לכול היהודים... אבל את יחד עם האדונים שלך, תזכרו לעד ככופרים שפלים ואפלים. לא מהאור באתם - אתם התגלמות
מיטל צבועתי | 21.11.19
14.
מיטל 'להבי', בונה חופשית. 'ישראל (מדינה בונה) חופשית'. מיטל להבי, דרך ארוכה של שקר ורמייה
כך היה לדוגמא עם תושבי גבעת עמל ב'. היא כאילו באה לעזור, אבל בסוף הייתה יחד עם המזיקים להם. היא כאילו 'בעד' השבת והמסורת, אך בפועל מנסה לעקור את השבת. היא התקדמה דרך מכירה של כול מה שאמרו להיות ערכים יקרים לאחת כמוה: יהדות, מוסר בסיסי, יושר, עזרה לאוכלוסיות החלשות במיוחד בת"א (גבעת עמל, התקווה, נווה שרת, יפו ג' וד' קריית שלום ועוד). אבל הי, המשכורת והתפקיד בתור 'השפוטה למשימות החופש ועקירת התורה' יותר חשובות מהנ"ל. מיטל היא עוד הוכחה חיה וחופשית, כמובן, כמה המדינה מושחתת. כמה כסף אדם כמוה קיבלה במשך השנים, ועל כלום ושום דבר שבאמת מועיל ליהודים החיים פה. ואסיים בברכה שלא רלוונטית אליה ולשאר ה'חופשים': שבת שלום. שבת קודש.
יובל שי | 21.11.19
12.
אין מספיק סייעות בגני ילדים, הגננות קורסות ובעיריה מתעסקים עם חניות ורכבים אוטונומיים.
מערכת החינוך בתל אביב בגנים ובבתי הספר היסודיים היא בין הגרועות שבערים מסביב, וזאת כאשר תל אביב היא העיריה העשירה ביותר. העיריה בהחלטה מודעת נותנת רק את המינימום לילדים, וכל הנטל נופל על ההורים. שילמדו מגבעתיים ומרמת גן.
אורי | 21.11.19
10.
השבת תתבע את עלבונה. חכו ותראו !
הגברת הזאת מתגאה ומתרברבת ש"אף שר לא יעצור אותה" ושוכחת שיש בעל הבית לעולם שלנו והעולם הוא לא הפקר. לצערי הרב היא לא קיבלה חינוך יהודי אלא חינוך כללי של גוי בגרמניה, צרפת או קנדה, והיא לא מבינה אפילו מה הערך של השבת לעם היהודי. עצוב וגם מעורר דאגה כי כפי שנכתב לעיל, החגיגה הזאת לא תימשך עוד הרבה (לדעתי הקווים לא ייסעו בשבת אפילו פעם אחת "ודי לחכימא ברמיזא"...|)
מיכאל | 21.11.19
7.
תהנו מאוטובוסים בשבת, תשכחו שאתם יהודים, תצפצפו על החוקים
אני בטוח גברת להבי , שבעלך הוא לא נהג אוטובוס, שבמקום לנוח בשבת ולהיות עם המשפחה שלו, יאלץ לעבוד ולהסיע את הילדים שלכם לבילויים שלהם. שמעת על חוק שעות עבודה ומנוחה? החוק מגדיר לעובד יהודי את יום השבת ועובד שאינו יהודי שבת או ראשון.
איציק | 21.11.19
4.
כל הכבוד, בעולם מזמן הבינו, ורק עכשיו בישראל - עיר גדולה חייה רק על תחבורה ציבורית
כל הכבוד, בעולם מזמן הבינו, ורק עכשיו בישראל - עיר גדולה חייה רק על תחבורה ציבורית. אי אפשר עם השעבוד הזה שלנו לרעיון שכל אדם נוסע לבד ברכב, ועוד היום המון ילדים בני 18 מחזיקים רכב. זה פשוט לא נורמלי! זה כמו שכל אדם יחזיק מטבח משלו ומשפחות לא יחלקו את המטבח ביחד. אבסורד ענק. והכל בשם הרווח של תאגידי הרכב והדלק. ושלא נדבר על זיהום האוויר ופגיעה באיכות החיים בכמות העצבים שמוציאים בכביש והזמן שמבזבזים בפקקים. תחבורה ציבורית, שיתופית ועוד שלל פתרונות כאלה זו התשובה למטרופולין כמו תל אביב שמגיעים ויוצאים ממנה כל יום מיליוני אנשים. תודה! כן, לצערנו יש מחירים כבדים לשלם. בעלי הרכבים שיצטרכו להתרגל מחדש לחיות ללא רכב, אבל אני אומר מניסיון - זו ברכה כשהתחב"צ יעילה. אני מגיע לעבודה רגוע ושלו. עסוק בשלי. אגב, שווה ברמת המדינה לבדוק את האופציה של מה שקורה בצפון אירופה. יש מדינות שמעניקות נסיעה חינם לבני נוער עד גיל 18/21. וזאת בכדי להרגיל אותם להשתמש בפיתרון הזה וכך כשהם הופכים לבני אדם בוגרים, הם כבר יודעים איך להתנייד בתחב"צ.
תל אביב צהובה | 21.11.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת