15. פל תבנה מטעני רדיו בעמודי חשמל שעולים 10,000$ ואפשר לבנות חצי ק״מ ביום.בשוק של מאות טריליונים למכוניות אפל לא טסלה באולטרה פטנט ולא כמו הפטנט של אלקטריאון בכביש עצמו ולא מעל בעמודי חשמל בחוט ארוך בפטנט עיצובי. באולטרה פטנט שווה מאות טריליונים בשנה כולל תחזוקה. לא התקנה. אלקטריאון פשטה רגל. חוץ מזה הפטנט שלי יפהפה בעיצוב. גם בפטנט למנהרות. ולעולם לא צריך להטעין כמעט. קדימה לעבודה. לא צריך אפילו תאים סולריים יקרים להתקנה ומכוערים. שמעבים את המכונית. וזה שווה יותר מהמכונית עצמה. גם לאופניים חשמליים שעולים 2,500$ עם הטענה משבב רדיו בעמודים. עם CarPlay. מנכ״ל אפל | 01.12.19 (ל"ת)
14. יבואני רכב בלחץ מכאן זרם כותרות מגעילות כך אמרו על כל דגם של טסלה ותמיד המציאות הייתה הפוכה. יצרני רכב הולכים לאבד נכסים בשווי מאות מיליארדי דולרים. אתם מצפים מהם לפרגן לטסלה?? סרגיי | 29.11.19 (ל"ת)
12. תיאוריה מאכזב . נראה שהמעצבים של טסלה הם ילדי כפות מושפעים מסרטי סטארוורס . ציפי | 28.11.19 (ל"ת)
11. מה זה האוטו המכוער הזה????...חושב שאם הוא מוסיף את המילה סייבר לשם שלה, זה הופך אותה לאטרקטיבית? בחור ת"א | 27.11.19 (ל"ת)
9. יפה מי צריך הנפקה היום בכלל זו השיטה לגיוס כספים בעוד שנתיים או שתחזיר את הכסף או שתהייה הזמנה אבל במשך שנתיים יש נזיל בקופה עד יעבור זעם יפה | 27.11.19 (ל"ת)
7. המצלמה באפל קאר אולי תשמור את המידע מהמצלמה בירוק כמו במטוס וזה יעיל יותר ללילה בקילר רעיון. וזה חוסך מאה שעות בסוללה. וזה נקרא Gray Vision. וזה מאפשר מעבד פחות ומעבד גרפי פחות חזק וקטן יותר. וזה גם מזהה אנשים טוב יותר בנסיעה. מנכ״ל אפל | 26.11.19 (ל"ת)
6. אפל תעסיק מומחים עולמיים להקטנת צריכת הסוללה לרכב האוטונומי בתוכנה וחומרה וAI והקטנת צריכת הסוללה לשבב הAI לFaceID והקטנת מרכיביו וגודלו ובכל המעבד והMotherBoard והGPU בכמה מילימטרים גם במכונית כמו באפל 2 ובכלל באייפון 11S והאפל ווטש עם מעבד חזק יותר וחסכוני. כמו באפל 2 ובמק ב1984. עם מומחי עולם. מנכ״ל אפל | 26.11.19 (ל"ת)
מבוקש: 146 אלף הזמנות תוך יומיים בלבד לסייברטראק של טסלה
15 תגובות לכתיבת תגובה