6. טוב שדואגים להולכי הרגל,מקווה שדואגים גם לבטיחות המוני מבקרים כי זה לדורות קדימה. כל הכבוד שדואגים לכלל ,בהצלחה בפרויקט הענק והמרשים :) רוני | 25.11.19 (ל"ת)
5. ל 2 הלוואי המרחב הציבורי שלנו היה כמו נופיו יורק. אנחנו ילדים ופקידים לעומת אזרחי היו יורק שדואגים לאנשים. כאן מה שמעניין את היזמים זה רק כסף והם עוורים לצרכי המשתמשים במתקנים שלהם יום יום. אחד העם | 25.11.19 (ל"ת)
4. קידום המרחב הציבורי מוטב מאוחר מאף פעם. אין ברירה חייבים לשפר את המרחב הציבורי באזור. כבר כיום המדרכות באזור צרות להכיל את כמויות האנשי אחד הים | 25.11.19 (ל"ת)
2. זה מה שקורה שמתפלצנים עם אדריכל מניו יורק שנה עזריאלי בחרה אדריכל ניו יורקי לתכנן את המגדל. הוא תכנן מגדל בניו יורקמ.. מאיפה יש, לו מושג מה קטרה בתל אביב. צודקים מנהל התכנון כאן לא ניו יורק כאן יש בני אדם לא מכונות כסף מומחה | 24.11.19 (ל"ת)
1. השיטה הישראלית שמרחיקה השקעות עתק בפשטות, אחרי שסיימת הכל לפי ההוראות שנתנו לך, מגיע פריץ חדש עם רעיונות חדשים ותוקע את הפרויקט. בגלל זה כל פרויקט ענק מסתיים עשור מאוחר יותר ובעלויות כפולות. המשמעות, מרחיק מישראל השקעות ענק. זיו | 24.11.19 (ל"ת)
"להרחיב את המדרכות": עיכוב באישור תוכנית מגדל הספירלה של עזריאלי
7 תגובות לכתיבת תגובה