28. עירייה יקרה, אל תהיו "עדים" אלא קחו יוזמה ותאיצו את התהליך. תנו ללכת בעיר, תנו מדרכות שלא חונים עליהם, תנו שבילי אופניים ונתיבי תחבורה ציבורית. די, הרכב הפרטי פשוט לא עובד, אין מקום. עומדים בפקק ומחפשים חניה שעות. דוד | 15.06.20 (ל"ת)
27. מתחם הסיטי מתוכנן זוועה מדהים שב-2019 בונים כיכר מוגבהת ולא במפלס הרחוב. מי בכלל יגיע לשם, ועוד במכונית? הייתם צריכים לדרוש לשפר את התוכניות ולהתאים אותן לרוח התקופה. בטח לא לאשר אותן כפי שהן. ברור שבמצב הקיים אין שום צורך בחניון, כי האזור הזה שומם בגלל תכנון לקוי שחר | 28.11.19 (ל"ת)
26. קוניק, מה יהיה עם ההתחדשות העירונית שאתה עוצר???...העיר הולכת ונרקבת בגלל ההתנהלות שלך! בחור גבעתיים | 27.11.19 (ל"ת)
25. מדברים על קו מטרו כאילו זה עוד שנה שנתיים פועל כבר מי מאמין לכך שהמדינה יכולה בו זמנית להקים מטרו, עוד 2 קווים של רכבת קלה בתל אביב, הרחבה משמעותית של רכבת קלה בירושלים, והשקעה כבדה ברכבת ישראל? קו רכבת מהיר מירושלים לא הספיקו עוד להשלים וחורגים בשנים שלמות בקרוב יורידו את הסבסוד לאוטובוסים אבל 150 מיליארד שקל למטרו כן יהיה? אמיר | 26.11.19 (ל"ת)
23. ראש העיר צריך לאחד את העיר עם רמת גן להבטיח שהוא מפתח שבילי אופניים ודרכי גישה נוחות לתחנת הרכבת הקלה, לתחנת רכבת סבידור לעזריאלי, מוריד הכל מהמדרכות ודואג ל1000 רכבים שיתופיים חשמליים ברחובות גבעתיים. עם המתחם שיש לו עכשיו, חותר טוב שיבנה מתחם של גני ילדים, מבנה ציבור, 5,000 מ"ר של משרדים ועוד 5,000 מ"ר של מגורים, עם לא יותר מ200 מקומות חנייה. אסף | 26.11.19 (ל"ת)
22. מרוב עיריות אין כאן ערים אמיתיות חח לא מבין למה צריך כ"כ עיריות ומועצות, גבעתיים "עיר" בגודל של שכונה! אהא | 26.11.19 (ל"ת)
21. מסכים עם תגובה 12 כשאני חושב על כמה כסף המדינה והרשויות יוכלו לחסוך,כסף שילך לחינוך ובריאות במקום לג'ובים,אני מציע לקוניק לשמש דוגמא וליזום איחוד עם תל אביב ובתקוה שזה יתחיל מגמה שתתפשט בארץ בדיוק כמו עם התחבורה בשבת,הגיע הזמן לעשות סוף לזה שמאחורי כל רשות מקומית קטנה יש מנגנון מנופח ומ עומרי | 26.11.19 (ל"ת)
20. אבל למה תוקעים תכניות קיימות שכבר אושרו עקרונית? איפה הסרת החסמים, הפחתת הביורוקרטיה... תושב | 26.11.19 (ל"ת)
18. נשמח אם יהיה במקום בית ספר דמוקרטי ראוי זה דבר שהאזור הזה חסר במבנה כזה אפשר להקים לגובה מבנה שיאכלס גנים ובית ספר יונתן | 26.11.19 (ל"ת)
17. עירייה קטנה יותר מחצי רובע בתל אביב.. הזייה אחת העריות הכי מיותרות בארץ. לבטל את עיריית גבעתיים לספח לרמת גן. | 26.11.19 (ל"ת)
16. עובדות תתעורר כבר לזה אתה קורא לעבוד ? להגיש למכרז ולהיכשל פעמיים , אז לשאול למה ? , ואז להבין שמה שאתה והעירייה חשבתם..בשוק חושבים אחרת..אז הנה עוד עובדה לביזבוז זמן וכסף בגלל חוסר מקצועיות מקצוען אמיתי עושה לא מבקש..לא חושש..ולכן לעולם לא תהיה יוזמתי אלא לעומתי התושב | 26.11.19 (ל"ת)
15. הרכבת מיותרת תשקיעו יותר בכבישים רחבים ותוזילו מכוניות שכולם יוכלו לקנות. ואז אפשר לחסוך את כל הרכבת הזו שעושה רק בלגן ופקקים. מורני | 26.11.19 (ל"ת)
14. תתאחדו עם תל אביב למה צריך עיר קטנה עם מנגנון עיריה מנופח תתאחדו עם תל אביב ותחסכו הרבה כסף רמי | 26.11.19 (ל"ת)
12. עיריית גבעתיים גרעונית עודף עובדים עם אבטלה סמויה לא מסוגלת ליזום מכול סוג חניון בקניון גבעתיים ניתן לטובת הגדלת שטחי קנניון ע"ח הציבור,עירייה דלת משאבים עודף עובדים אוכלי חינם ראש העיר מפחד לצמצם , שאלה של זמן מצב העיר, עכשיו מחפשת אגרות שילוט בבנייני משרדים להגדלת הקופה הציבורית הבזבזנית, רחל | 26.11.19 (ל"ת)
6. קישקוש הפרידה היא מכל מבני המשרדים שם רק עבדים מיואשים יגיעו לשם אנשים עם רכב ילכו לעבוד במקום אחר . אישית הפסקתי לחפש עבודות בתל אביב/גבעתיים . אחד | 26.11.19 (ל"ת)
5. לא בטוח שזה קשור לרכבת אולי פשוט עולה יותר מדי כסף להקים ולתפעל את החניו הזה. יבגני | 26.11.19 (ל"ת)
4. המכרז נכשל כי הקבלנים לא עמדו בתנאים של סעיף השוחד הבקשיש.... """"""""""""""""""""""""""" | 26.11.19 (ל"ת)
3. חלומות באספמיה אני מת לעבור לתחב"צ בגוש דן. נוחה ויעילה. הבעיה שאין ממש כזו וגם הרכבת הקלה והפנטזיות של מטרו לא יעזרו ב5 שנים הקרובות. ונסיעה בתחב"צ היא סבל השמור לאלו שאין להם ברירה. אורני | 26.11.19 (ל"ת)
2. טוב שנותנים עדיפות לתחצ ולא לנימביז עם הרכב הפרטי ל1 המטרו בתכנון מתקדם וברגע שתהיה פה ממשלה הוא ייצא לדרך מצויין! | 26.11.19 (ל"ת)
1. מטרו M2? כבר קיים? אולי עוד 100 שנה צריך להבדיל בין "תוכנית מטרו גוש דן" שעוד לא בטוח מתי, אם בכלל תקרה, לבין המציאות של רכבת קלה שאולי תיפתח בזמן וכנראה שלא, עם כל הניסיון שלנו עם פרויקטים של המדינה ועמידה בלוחות זמנים.. תגובת העירייה כמובן תלושה מהמציאות גם היא "נראה שאנו עדים לתחילתו של עידן חדש בו ההיפרדות מהרכב הפרטי מתחילה, לצד דרישה גואה לתחבורה ציבורית איכותית" מיכאל | 26.11.19 (ל"ת)
בגבעתיים מתחילים להרגיש את השפעת הרכבת הקלה
28 תגובות לכתיבת תגובה