13. שערורית גידול השכר 11 מיליון ברבעון אין אף מילה על הוצאות השכר שמשחכו להעיב על החברה. hary | 30.11.19 (ל"ת)
12. אלעל מפטרת 160 דיילים כל שנה אל על מפטרת בממוצע 150 דיילים עם נסיון ורצון לעבוד ועם וותק של 5 שנים , שלא עולים לחברה שקל אחד , ומגייסת אותו מספר דיילים חדשים שעלות הכשרתם ומקצועיותם מוטלת בספק . בזבוז אסטרונומי של כספים , ומערך של עובדים שכל עבודתם להכשיר מדי שנה דיילים חדשים . ללא שימור של הידע הארגוני ורמת מקצועיות הגבוהה . ככה נראת החברה אז מה הפלא אבי רון | 28.11.19 (ל"ת)
11. משכורות מוגזמות לטייסים קשה להתחרות כאשר משלמים משכורות מוגזמות של 100 אלף שקל בחודש לטייס. בסופו של דבר טייס זה נהג אוטובוס אוירי. נהג אוטובוס קרקעי מקבל 42 שקל לשעה, כ 7-8 אלף לחודש. אז נגיד שטייס אוטובוס אוירי יקבל קצת יותר מנהג אוטובוס קרקעי, אבל בוודאי לא 100 אלף. אם לא יבצעו תספורת במשכורות המוגזמות למניה יהיה קשה להתאושש. dw | 27.11.19 (ל"ת)
10. המדינה תאפשר דוכני מזון בד״ץ ירושלים בטרמינל כמו פיצה ופלאפל לחרדים ליטאים לקראת הבחירות מנכ״ל רשות שדות התעופה | 27.11.19 (ל"ת)
9. אל על תבנה טרמינל לחרדים גברים בנפרד ונשים בנפרד למי שרוצה וטיסות לחרדים לניו יורק קדימה לעבודה. זה מחצית מהאזרחים. מנכ״ל אל על | 27.11.19 (ל"ת)
8. הירידה בעקר בגלל הכוונה לקצץ בהוצאות הבטחון המדינה מתכוונת לקצץ משמעותית ב"השתתפות" בהוצאות הבטחון. מתנה זו ניתנה לאל על עם פתיחת השמיים למשך 10 שנים, שמסתיימות השנה. סעיף זה טפח וטפח והגיע למאות רבות של מיליוני שקלים בשנה. אחת משם | 27.11.19 (ל"ת)
7. אולי אם הייתה מולטימדיה שעובדת במטוס, לא היה ריח של שירותים והאוכל היה אכיל אנשים היו טסים יותר רק רעיון | 27.11.19 (ל"ת)
6. הנהלה בעייתית מאז שהחברה בידדים לא מקצועיות, היא מפסידה. יו"ר שהרס את קופ"ח כללית לגמרי ודאג רק לעצמו, עכשיו הורס את אל על. שיש מטוס חדש הוא מצטלם ומתראיין, שיש הפסדים (כל הזמן מאז שהגיע) הוא מתחבא. רונן לב ארי | 27.11.19 (ל"ת)
5. כותרת בומבסטית מדי כשלכל אורך הכתבה אין התייחסות שחלק גדול מההשפעה השלילית מיוחס ל-IFRS16 ושלא אובן לא נכון, גם בנטרול אימוץ התקן החדש החברה הייתה מציגה ירידה יחסית חדה (רכ-25%) ברווח הנקי ובקופת המזומנים... אבל עדיין הייתי מצפה לאזכור של זה כולל הסיפור של הוצאות המימון שמיוחס רובו ככולו ל-IFRS החדש. שמוליק | 27.11.19 (ל"ת)
4. יישום תקן IFRS 16 שימו לב, לא הוסבר באופן מקצועי בכתבה מדוע הוצאות המימון עלו. הסיבה לגידול בהוצאות המימון תמונה ביישום תקן חשבונאי IFRS16. יש להפריד בין גידול בהוצאות מימון מהפעילות השוטפת לעומת גידול חשבונאי. שימו לב ששאר המדדים נשארו די דומים, רווח גולמי, תפעולי וכו' ועל כן ניתן להסיק כי ליישום התקן יש השפעה חסרת תקדים. מציע לכל אחד מכם לראות בפועל את הדוחות הכספיים של החברה ולהיווכח בכך. מאיר גבריאל- ניתוח דוחות כספיים | 27.11.19 (ל"ת)
3. איך ניתן להרוויח כאשר החברה מונה כ 7000 עובדים שרובם לא עובדים ומיותרים? נווו באמת | 27.11.19 (ל"ת)
1. איך אפשר להרוויח כשעובדים פחות מ-10 חודשים בשנה....???!. החברה לא עובדת בשבתות וחגים. כלומר למעלה מ-60 יום בשנה החברה מושבתת מפעילות. וכל זאת אל מול תעשיה שהחברות בה עובדות 365 ימים בשנה... התייר המזדמן | 27.11.19 (ל"ת)
אל על מסכמת רבעון: תנועת הנוסעים גדלה, הוצאות המימון פגעו בשורת הרווח
13 תגובות לכתיבת תגובה