אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אל על מסכמת רבעון: תנועת הנוסעים גדלה, הוצאות המימון פגעו בשורת הרווח

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
אלעל מפטרת 160 דיילים
כל שנה אל על מפטרת בממוצע 150 דיילים עם נסיון ורצון לעבוד ועם וותק של 5 שנים , שלא עולים לחברה שקל אחד , ומגייסת אותו מספר דיילים חדשים שעלות הכשרתם ומקצועיותם מוטלת בספק . בזבוז אסטרונומי של כספים , ומערך של עובדים שכל עבודתם להכשיר מדי שנה דיילים חדשים . ללא שימור של הידע הארגוני ורמת מקצועיות הגבוהה . ככה נראת החברה אז מה הפלא
אבי רון | 28.11.19
11.
משכורות מוגזמות לטייסים
קשה להתחרות כאשר משלמים משכורות מוגזמות של 100 אלף שקל בחודש לטייס. בסופו של דבר טייס זה נהג אוטובוס אוירי. נהג אוטובוס קרקעי מקבל 42 שקל לשעה, כ 7-8 אלף לחודש. אז נגיד שטייס אוטובוס אוירי יקבל קצת יותר מנהג אוטובוס קרקעי, אבל בוודאי לא 100 אלף. אם לא יבצעו תספורת במשכורות המוגזמות למניה יהיה קשה להתאושש.
dw | 27.11.19
5.
כותרת בומבסטית מדי כשלכל אורך הכתבה אין התייחסות שחלק גדול מההשפעה השלילית מיוחס ל-IFRS16
ושלא אובן לא נכון, גם בנטרול אימוץ התקן החדש החברה הייתה מציגה ירידה יחסית חדה (רכ-25%) ברווח הנקי ובקופת המזומנים... אבל עדיין הייתי מצפה לאזכור של זה כולל הסיפור של הוצאות המימון שמיוחס רובו ככולו ל-IFRS החדש.
שמוליק | 27.11.19
4.
יישום תקן IFRS 16
שימו לב, לא הוסבר באופן מקצועי בכתבה מדוע הוצאות המימון עלו. הסיבה לגידול בהוצאות המימון תמונה ביישום תקן חשבונאי IFRS16. יש להפריד בין גידול בהוצאות מימון מהפעילות השוטפת לעומת גידול חשבונאי. שימו לב ששאר המדדים נשארו די דומים, רווח גולמי, תפעולי וכו' ועל כן ניתן להסיק כי ליישום התקן יש השפעה חסרת תקדים. מציע לכל אחד מכם לראות בפועל את הדוחות הכספיים של החברה ולהיווכח בכך.
מאיר גבריאל- ניתוח דוחות כספיים | 27.11.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת