אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

קרסו מוטורוס: מספר המכוניות שנמכרו ירד בשליש, הרווח הנקי קרס ב-42%

22 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

20.
על הגיר הדפוק שהיה להם
al4 שהותקן במשך עשור ויותר , נכתב הרבה. האדם הלא הממוצע שמבין טיפה,יודע שהיצרן טעה ותכחש ללקוח. על זה אין מחילה. כל מי שקונה רכב צרפתי צריך לדעת שאין לקיחת אחריות עוד מדלת המפעלים. והמשווק הגזלן קרסו בישראל, מחמיר את הבעיה בחזירות וברשעות שלו.
יוסי | 02.12.19
17.
שרות מחפיר
רכשתי רכב בלמעלה מ-200 א' שח. במהלך העיסקה, לא קיבלתי שרות טוב, כיאה ללקוח נניח טוב, אלא שרות מחפיר. לצערי, לאחר שסיימתי את הליך הרכישה, התנהגו אליי: אנו מחזיקים בכסף שלך....אתה בידיים שלנו... במקום להפנים שאני לקוח בעל פוטנציאל, "דפקו" אותי. וזה כאשר הרכב שקניתי, פשוט מצויין איך לא יפסידו ???
עזרא | 01.12.19
12.
מוסכים מורשים של היבואן
אחרי הביקור הראשון במוסך המורשה של היבואן הבנתי את רעיון האחריות.הכנס למוסך שלנו ואנחנו נדאג לפשוט את עורך.קניתי ניסן מיקרה 2018 חדשה בחברה חשבתי לקנות ניסן מיקרה חדשה אבל אחרי הביקור במוסך והתגובה הלא מפרגנת של קרסו ויתרתי וקניתי מכונית חדשה מתוצרת אחרת. לעולם לא אתקרב לקרסו
גדעון חיים | 30.11.19
7.
ל-2: המנכ"ל מתייחס לשיפור ברווחיות הגולמית אך מנגד שחיקה בנקי בעקבות הפרשי שער
החברה נהנתה מהירידה באירו מול השקל ברווחיות הגולמית כמו כל יבואן שנהנה מהתחזקות השקל מול המטבע בו הוא קונה את הסחורה אך מאחר והחברה מגדרת את שערי החליפין היא נפגעה מנגד ברווח הנקי עקב עליה בהוצאות המימון. המנכ"ל רשם בסוף התייחסותו שהשורה התחתונה נפגעה כתוצאה מכך.
רון | 30.11.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת