אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המנצחות הגדולות בסופ"ש הקניות: הקונסולה של נינטנדו והאוזניות של אפל

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

1.
המנצחת הגדולות הם עדריות וטימטום
אין סוף למוטיב העדר,מאז תחילתן של הרשתות החברתיות העולם הולך ומתדרדר לטמטום קולקטיבי של מגיפת קניות ,בלי לדעת כמה עובדים עליו בעיניים. איסוף מידע אישי בגוגל ,פייסבוק אמזון וכוי,יצר בידיי המפרסמים את האפשרות לפילוח נקודתי של הרגלי צריכה וכך הומצאו כל חגי הקניות המפורסמים. העדר חושב שהוא עושה דיל טוב ,אך כלכלה פשוטה , אם בזמן נתון חברה נותנת 50% הנחה ,קרי שבימים רגילים הצרכן שילם מחיר מופקע. והבעיה היא שאנשים מוציאים הרבה יותר ממה שהם צריכים ,ביחוד שכבות סוציואקונומיות נמוכות
מיכאל | 03.12.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת