אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מאזדה CX 30 - הרכב שמכוון להצליח עם הקהל הישראלי

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
חיכיתי לדגם הזה הרבה זמן לצערי יקר להחריד ולא נותן תמורה טובה מחיר
יחסית לג'יפון הרכב די נמוך, לא באמת יושבים גבוה הגחון נמוך ולא באמת מאפשר נסיעה בשטח או לחצות נחל. המנוע עדיין אותו מנוע גדול אטמוספרי מיושן כמו שיש במאזדה 3, למה לא כבר לשדרג לאיזה מנוע טורבו חדיש עם נפח מנוע קטן?! מסך המולטימדיה פה קצת מוחבא ופחות גבוה וזה פחות טוב לאפליקציות כמו WAZE, כל כך קיוויתי כבר להפטר מהגלגלת שליטה הנוראית הזו ולקבל מסך מגע נורמלי. מבחינת אבזור רק מרמת גימור executive מקבלים את מירב מערכות בטיחות החדישות אבל זה כרוך בלשים מחיר לא פרופורציונאלי של 170 אלף שקל. לסיכום, אותה תמורה בדיוק מקבלים ברנו קליאו או פיג'ו 2008 או קיה אקסיד או אופל קרוסלנד או ויטרה טורבו בגרסאות המתקדמות שלהם ב 35 אלף שקל פחות.. מבאס!
ארז | 10.01.21
3.
הבעיה היא התמחור שלו מול קבוצה היותר גדולות כמו יונדאוי וקיה
הרכב הזה מתומחר יותר יקר מהקבוצה היותר גדולה טוסון וספורטאז. כלומר, הוא יותר קטן מטוסון אבל עולה הרבה יותר מ-150 עד 181 עם המנוע הרציני. אני לא מבין איך דלק מוטוס עובדים, מאזדה 3 ב- 150 אז כמובן הרכב שמובסס על ה-3 יקבל תמחור כזה גבוהה ולא רלוונטי. שיהיה בהצלחה מול הקוריאניות.
אדי.מ6 | 20.12.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת