10. חיכיתי לדגם הזה הרבה זמן לצערי יקר להחריד ולא נותן תמורה טובה מחיר יחסית לג'יפון הרכב די נמוך, לא באמת יושבים גבוה הגחון נמוך ולא באמת מאפשר נסיעה בשטח או לחצות נחל. המנוע עדיין אותו מנוע גדול אטמוספרי מיושן כמו שיש במאזדה 3, למה לא כבר לשדרג לאיזה מנוע טורבו חדיש עם נפח מנוע קטן?! מסך המולטימדיה פה קצת מוחבא ופחות גבוה וזה פחות טוב לאפליקציות כמו WAZE, כל כך קיוויתי כבר להפטר מהגלגלת שליטה הנוראית הזו ולקבל מסך מגע נורמלי. מבחינת אבזור רק מרמת גימור executive מקבלים את מירב מערכות בטיחות החדישות אבל זה כרוך בלשים מחיר לא פרופורציונאלי של 170 אלף שקל. לסיכום, אותה תמורה בדיוק מקבלים ברנו קליאו או פיג'ו 2008 או קיה אקסיד או אופל קרוסלנד או ויטרה טורבו בגרסאות המתקדמות שלהם ב 35 אלף שקל פחות.. מבאס! ארז | 10.01.21 (ל"ת)
8. מה מרווח גחון כדי שפגוש לא ישופשף ממדרכה מול חניה שבדרך כלל גובה מדרכה 20 ס"מ א.ת. | 11.07.20 (ל"ת)
5. מערכת מולטימדיה מזדה cx30 האם מערכת המולטימדיה עובדת רק עם אפל או שגם עם אנדרואיד? תקוה | 27.12.19 (ל"ת)
4. מחיר גבוה מדי טובה ככל שתהיה, המזדה CX30 מתומחרת במחיר גבוה מדי, ובודאי יחסית לכל המכוניות האחרות באותו סגמנט. תוסיפו לזה את ההתנהגות והיחס הגרוע של היבואן ללקוחות, ותקבלו מוצר בלתי אטרקטיבי בעליל. רובי ר. | 21.12.19 (ל"ת)
3. הבעיה היא התמחור שלו מול קבוצה היותר גדולות כמו יונדאוי וקיה הרכב הזה מתומחר יותר יקר מהקבוצה היותר גדולה טוסון וספורטאז. כלומר, הוא יותר קטן מטוסון אבל עולה הרבה יותר מ-150 עד 181 עם המנוע הרציני. אני לא מבין איך דלק מוטוס עובדים, מאזדה 3 ב- 150 אז כמובן הרכב שמובסס על ה-3 יקבל תמחור כזה גבוהה ולא רלוונטי. שיהיה בהצלחה מול הקוריאניות. אדי.מ6 | 20.12.19 (ל"ת)
2. יקר הרכב נראה טוב וזהו. הרכב צפוף אין כמעט מקום לרגליים למי שיושב אחורה. מנוע 2 ליטר הישן של מאזדה במקום המנוע החדש והחסכוני. ובסוף המחיר גם לדגם הזה וגם למאזדה 3 דפקו מחיר של רכב פרימיום. עודד | 17.12.19 (ל"ת)
1. זה ממש לא רכב כביש שטח, זה רכב כביש יקר ומיושן, צריכת דלק גבוהה יחסית למתחרות ודרגת זיהום אוויר 11 חבל, או שיורידו מחיר או שיביאו את המנוע החדיש במחיר הזה. יוד | 16.12.19 (ל"ת)
מאזדה CX 30 - הרכב שמכוון להצליח עם הקהל הישראלי
10 תגובות לכתיבת תגובה