אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עם שווי של מיליארד שקל: אתר הנסיעות תלמה בדרך לבורסה

46 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

44.
לא ריאלי, מוגזם, בועה שתתפוצץ
מיליארד שקל??? בענף התיירות במיוחד, אל למשקיעים להסתכל על המחזור. רק על הריווחיות ששואפת לאפס. ביחד עם כל הטכנולגיה והחבגות שקנו שווים אולי 10-15 מליון . בלחץ. מהיום הראשון מטרתם היתה להיות המכרטס הכי גדול בישראל ואז להנפיק. מוגזזזזזזם בטירוף
מהענף | 26.12.19
43.
בדיחה. שווי מנופח. מישהו בדק מאיפה ההכנסות של חברה כזו? בטוח לא מאפליקציות שמנפחות את המחזור
הם לא עובדים עלי. מקווה שלא יפלו איתם בפח. הדבר היחיד שחברה כזו מביאה כערך מוסף זה שירות, וביננו - גם בזה הם לא מצליחים. חברה שגובה דמי טיפול מלקוחותיה העסקיים (גג $25 לנסיעה) לא יכולה להנפיק עצמה בצורה כזו, זה בלון ובלוף ברמות הגבוהות ביותר. שמישהו יחקור את העניין, שהפנסיות שלנו לא ייפגעו חלילה
מלך הנסיעות הבלתי מעורער | 23.12.19
31.
החברה שווה בלחץ 10 מיליון דולר והייתי נדיב
יש אינסוף חברות כאלה בעולם, אין שום חסמי כניסה וגם אין ממש צורך בחברה הזו כי זו חברה קלאסית שבה בינה מלאכותית ברמה נמוכה תחליף את כל האופרציה האנושית ... אם החברה הזו עוברת את המוסדיים שיקנו מניות שלה בשווי פי 30 מהשווי האמיתי קודם כל צריך לתבוע את המוסדיים שיקנו בהנפקה אבל יותר חשוב מזה צריך לפעול בדומה לבועה של שנת 2000 כלומר לרכב על הבועה אבל לזכור שבסימן הראשון לפיצוץ לברוח ולפתוח שורטים על טכנולוגיה
אולי מישהו יקנה אותם  | 18.12.19
25.
למה להדפיס את היח"צ של תלמה כלשונו? אין עורך?
אם תלמה היא חברת הנסיעות הגדולה ביותר בישראל לעסקים, איך מנוע החיפוש אליס שמיועד לצרכני קצה הוא מנוע ההכנסות הגדול ביותר של החברה? זה שהיח"צ של תלמה שלחה לכתב של כלכליסט השוואה בינה לבין פתאל (חברת נדל"ן) ואיסתא (גם חברת נדל"ן עם נכסים בשווי מליארד ש"ח) לא אומר שצריך להקיא את זה באתר בלי לבדוק. תלמה היא לא חברת נדל"ן. רוצים להשוות? תשוו לרווח הנקי של איסתא בניכוי עסקי הנדל"ן (אם יש רווחים בכלל).הדקה ה 90 נמכרה לא מזמן לקווי חופשה. מה היה שווי העסקה? מה מכפילי הרווח? שם נמצאת הערכת השווי האמיתית של תלמה.
מירב | 18.12.19
23.
בדיחה גרועה
תלמה היא חברה שסוכני הנסיעות שלה הם לא באמת סוכני נסיעות אלא סוכני מכירות כיוון שהם מתוגמלים ביד רחבה על מכירות והגדלת הרווח , משמע יש להם אינטרס ברור מאוד לנפח מחירים כדי להרוויח עמלה שנכנסת ישירות למשכורת... תבדקו אותי בפעם הבאה שתבקשו לשנות כרטיס טיסה....... מודל אליס מפסיד בכל שנה מאות אלפי דולרים כיוון שמוכר כרטיסים במחירי הפסד ...
אחד שיודע  | 18.12.19
16.
הוויוורק הבא?
למה חברת תיווך מקומית לטיסות ולמלונות אמורה להיות שווה מילארד? מילא בוקינג דוט קום, שפועלת כחברה גלובלית ויש לה כוח עצום מול ענף המלונאות. אבל חברה מקומית? איפה ההגיון? כמו שמישהו כתב כאן, הנכס היחיד שיש להם זה המוניטין. מספיקה נפילונת קטנה אחת, מתחרה חדש שנכנס או שינוי טכנולוגי שיגיע עוד שנים בודדות, וכל הערך של החברה הזו נמחק.
אלעד | 18.12.19
9.
ריינאייר תפרו אותי ב-26$, תשימו לב טוב טוב כשאתם מזמינים מאתרים זרים
מצאתי טיסה שמתאימה לי, הוספתי מזוודה, המחיר טוב. רק לא שמתי לב שב-checkout מסומן וי על הנוכלות שנקראת "FX rate". מכיוון שריינאייר היא חברה אירופאית שמחיריה נקובים ביורו, ואני שילמתי בויזה שהוא כרטיס דולרי במהותו - ריינאייר "התנדבו" לבצע עבורי את ההמרה מיורו לדולר בשער שערורייתי. כאמור, 26$ הלכו לפח. פנייה לשירות לקוחות הולידה תגובה אוטומטית כמעט, מה שגרם לי להבין שהם כנראה מקבלים מיילים זועמים רבים על העניין הזה, ושמים פס על כולם.
ר.ר. | 18.12.19
1.
שווה כל שקל
חברת תלמה ואלו שעובדים בה הם הנכס המרכזי של החברה והם שווים כל שקל , חברת תלמה שמה בקנה אחד עם שירות ואמינות גם מחירים תחרותיים, רגעי החסד עם חברות התעופה הינם שקול כוח בין האזרח לבין סוכן הנסיעות וחברת תלמה פיצחה את הקוד ויצרה תשתית של שירות זמין במוקדי החירום שלה גם באיכות השירות שמתקבלת על ידי אותם סוכנים הזמינים ללא לעות ,יתכן שיש כאלה שחשבו שיעלמו מין העולם אבל בסוף "האיש במשרד(טנק) ינצח" ואין כמו שירות שמסתכלים בלבן של העיין
מבין עניין | 18.12.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת