36. יש אפליה במוסכים של היבואניות הוותיקות כבי הליסינג זה מכבר נכתב על יחס וטיפול לקוי במוסכים של היבואנים הוותיקים לרכבים חדשים בליסינג וביבוא מקביל וכדו'מ..אף שהם מחוייבים בהסדר.. מני | 31.12.19 (ל"ת)
34. מה עם הפקקים חייבים להקטין מיידית את מספר כלי הרכב הנוסעים בכבישי הארץ אם לא יעשו כן ישראל תהיה המדינה הצפופה ביותר בעולם ביחס שיש בין מספר כלי הרכב ל1ק״מ כביש. ואז נחגוג בפקקים יוסי | 31.12.19 (ל"ת)
33. תגובה ל31 היום אנחנו לא תלויים במלאי שלהם אתה יכול להגיע עם החלק והם מחוייבים לתקן. ואם תיקח בחשבון שרכב חדש כמעט ולא מתקלקל אז גם אם זה קרה ותמתין עוד יום או יומיים עדיין חסכת הרבה. חגי | 31.12.19 (ל"ת)
31. סיפור אמיתי שחוותי באולם המכירות של אחד מיבואני הרכב היובאים יבוא מקביל סיפור אמיתי שחוותי באולם המכירות של אחד מיבואני הרכב היובאים יבוא מקביל: לאחר שהזכרתי את צמד מילות הקסם "יבוא מקביל" נרמז לי בעדינות "כל עוד שום דבר לא מתקלקל הכל בסדר" [פרשנות שלי: אם משהוא מתקלקל ברכב חדש כנראה שתהיה בעיה, מעבר לתקלה] לא הבנתי אמרתי, וביקשתי הסבר ממנהל המכירות באולם. אז נתנו לי דוגמה: כך סיפר לי איש המכירות, אם הולכת משאבת מים לדוגמה, למוסך "יש עדיפות" יעדיפו לתקן רכב שיובא באמצעות היבואן הרשמי ורכב אחר יכול להמתין במוסך ללא תיקון נאמר לי באותה סוכנות. "אבל אתם מחויבים לשמור חלקים שבע שנים" אמרתי, עונה לי מנהל המכירות "גם לנו קורה שאנו נתקעים בלי חלקים וממתינים". .. כך עובדת השיטה באולמי מכירות הרכב. אורן | 30.12.19 (ל"ת)
30. בארץ זה מאוד פשוט משרד האוצר אומר אתה רוצה רכב חדש בבקשה תשלם על שתי מכוניות ותקבל אחת לא רוצה תקנה יד שניה זה ברור מר ישראל ישראלי חיים | 30.12.19 (ל"ת)
29. זה כמו מהפכת שמיים פתוחים השר ישראל כץ יזם את מהפכת השמיים הפתוחים עם כל טיסות הלואו קוסט שמציפים את המדינה והוזילו את מחירי הטיסות ואותו דבר הוא עשה עם הרכבים כשהכניס יבואנים מקבילים. הבעיה היא שלא מספיק אנשים שמעו על זה כי היבואנים הראשיים משתיקים את כולם. לפני שנה מכרתי טויוטה שנקנתה במוסך מורשה, וקניתי טויוטה חדשה מיבואן מקביל (איילון מוטורס). ההפרש במחיר היה ענק (פחות 12%) על אותו הדגם בדיוק. פשוט הזוי שמשרד התחבורה לא מיידע את האזרחים. ליאור | 30.12.19 (ל"ת)
28. היבואנים זה חלק קטן מהבעיה הבעיה העיקרית זאת חזירת המיסים מדינת ישרא הל והאזרחים הסתומים שלה שיושבים בשקט רקביבי | 30.12.19 (ל"ת)
26. דירה במקום מכונית. מתום שירותי בצה"ל, מפקידה כל חודש סכום השווה לקנית רכב והוצאותיו. במשך עשרות השנים, השתמשתי בתחבורה ציבורית, והצלחתי לצבור סכום שרק באמצעותו קניתי דירה קטנה נוספת בקריות. פנסיונרית מהקריות | 30.12.19 (ל"ת)
25. המיסוי בישראל פשוט חזירי לצד זה היבואנים מנסים לדפוק את הצרכן בכל מחיר באמצעות השפעה ישירה ועקיפה על מקבלי ההחלטות (כנסת ישראל). מדוע אופנוע שעולה בחו״ל כ 6,500 דולר עולה בישראל 52,000 ש״ח ??? זו חזירות שרומסת את האזרחים. נוסע קבוע | 30.12.19 (ל"ת)
24. אין כזה דבר יבוא מקביל של מכוניות יצרנים רוצים נציג במדינה שנמצא בקשר יומי עם היצרן. אף יצרן לא יסכים שיהיה עוד יבואן. הדרך היחידה להביא מכוניות זה דרך צד שלישי ואז המכוניות יהיו יותר יקרות אייל | 30.12.19 (ל"ת)
21. למעשה יש רק שני יבואנים מקבילים, עמק איילון ואוטומקס, והם קשורים ליבואנים מדובר בפרסה. אני חושש שיתגלה שהיבואן המקביל הוא עוד סוכן של היבואן הראשי, שעוזר לו להפיץ בישראל מכוניות מדגמים לא מאובזרים, מיושנים ונחותים. ב.ק. | 30.12.19 (ל"ת)
19. אני קניתי באיילון מוטורס בתור אחד שקנה מאיילון מוטורס שהוא יבואן מקביל, אני לא מבין את הישראלים שקונים מהיבואן הראשי. סתם משלמים מלא כסף על אותו רכב בדיוק. קיבלתי דגם משודרג ב-15,000 ש"ח פחות והתיחסו אלי כמו קינג. אני מטפל במוסך מורשה בלי שום בעיה. מי שהולכים ליבואן ראשי סתם זורכים כסף לפח. אבי | 30.12.19 (ל"ת)
17. רק כשהצרכן יפסיק לקנות ירדו המחירים כשעשרות אלפי כלי רכב יישרפו בשמש בחניונים של היבואנים... אם קונים המחיר לא יורד, זה פשוט. שכל אחד יימשוך עם הרכב שלו עוד 3 שנים לפני שייחדש ותראו איך יירדו המחירים. אבל הצרכן הישראלי מעולם לא היה חכם, יעשו לו מבצע של עץ ריח במתנה והוא יקנה רכב בן | 30.12.19 (ל"ת)
16. לא זוכר שמחירים ירדו כאן מעולם דלק, דירות, פירות, ירקות - גם אם המחיר יורד זו רק ירידה לצורך ירידה. למה שהמחיר יירד אם כל משק בית ממוצע קונה מכונית בסיסית אחת לפחות ב 150k, זה מטורף, האוכלוסייה בארץ כמו עכברים במעבדה, במרוץ מטורף אחרי הכסף כדי להמשיך ולצרוך מוצרים במחירים מופקעים. ילדים? משפחה? הכל הפך לשולי. יאללה לעבודה בן | 30.12.19 (ל"ת)
15. זו אחת הסיבות ולא המרכזית למחירים המופקעים הסיבה העיקרית זה כי הממשלה עושקת אותנו במיסוי כמובן שגם פתחיחה ל "כאילו" תחרות תעזור במעט קשקוש | 30.12.19 (ל"ת)
14. רובין (מגיב 5) - רכבים היברידיים ממוסים בשיעור נמוך בהרבה (45%) ועדיין נמכרים ביותר מפי 2 ממחירם בחול (לפעמים אפילו ב120-130% יותר). אין לזה שום הסבר חוץ מחמדנות יתר של יבואנים. הממסה | 30.12.19 (ל"ת)
13. מחירי רכב ואגדות מטעם מחירי הרכב החזיריים בארץ נובעים מ - מדינת ישראל שגובה מיסים מטורפים ובנוסף גוררת רגליים בעידוד התחרות. יבואנים חזקים ובעלי כח שהורגים תחרות ויותר חמור ולא מוכר- מחיר הרכב שיבואן ישראלי מקבל מבוסס שנים רבות מאוד על תימחור מפלה של היצרנים. זה אומר שהמחיר לרכב ליבואן בישראל נמוך יותר ועם מחירים טובים יותר בגלל מדיניות המיסוי המטורפת בארץ. אבל החזירות משתלמת ורק חלק מזה הולך לצרכן ועם על זה נוסיף מנהג חזירי בן עשרות שנים בשוק חלקי החילוף והוא 500% מירווח (לא רווח - מירווח שגם הוא מיצר רווחים חזיריים) על חלקי חילוף ושוק סגור באלימות ע"י מונופול יבואים, קיבלנו כיף מוטורי טהור לעם ערן | 30.12.19 (ל"ת)
11. בישראל המונח ירידת מחירים לא קיים וגם אם מורידים זה כמו שעושים לך טובה במוסך ואחרי טיפול עושים לך חמש אחוז הנחה על טיפול של 3000 שקל. זו מדינה שאין בה תרבות מחירים נאותים לצרכן אז לא מאמין לאף אחד לא מאמין | 30.12.19 (ל"ת)
10. זה מיסי המדינה , הממשלה שקובעים אץ המחיר היקר מאוד יחסית לעולם, כך גם בנדלן (ממ"י ומיסוי מקרקעין) וכולי וכולי, המדינה עושקת יושביה מיסוי | 30.12.19 (ל"ת)
4. בישראל יש נוסחה מיוחדת שלא קיימת בשום מקום בעולם גם שהמחירים אצל היצרן יורדים, היבואנים בארץ - בכוווול התחומים, לא מורידים מחיר. רק גוזרים קופון יותר גדול mm | 30.12.19 (ל"ת)
2. מעולה הגיע הזמן לשבירת מונופולים של היבואנים החזירים כן ירבו ובכל התחומים. די לעושק. גידי | 30.12.19 (ל"ת)
1. חייבים לרסק ולשבור את הקרטל והמונופולים הבלעדיים של יבואני הרכב והדו"ג בישראל, כי אין תחרות מחירים. לוצי | 30.12.19 (ל"ת)
המחיר יירד? התחרות על היבוא המקביל של הרכבים - מתרחבת
36 תגובות לכתיבת תגובה