12. כמה עמדות טעינה יש בנורווגיה אורך החוף של נורווגיה הוא 20,000 ק"מ (זו לא טעות). אורך המדינה 2500 ק"מ. יהודה | 06.01.20 (ל"ת)
11. כל העולם מטומטם, רק הנורבגים גאונים? כנראה שלא... מכוניות חשמליות לא יצליחו עד שיגמר הנפט. ד | 06.01.20 (ל"ת)
10. רק במדינת הבבונים לא קונים רכב חשמלי למרות שעלות הנסיעה היא שישית מדלק כל בן אדם שגר בבית פרטי יכול להתקין עמדת טעינה בחניה אבל הישראלים הם לא צרכנים מתקדמים כמו בנורווגיה קיטאי | 06.01.20 (ל"ת)
9. החשמל בנורווגיה זול מאוד. בזמנו החשמל היה זול מאוד. יתכן שזו הסיבה העיקרית למעבר. יוסי | 05.01.20 (ל"ת)
7. גם בישראל זה יקרה ומהר מאוד לא מעוניינים בבנזין אני כבר נוסע על היברידית שזה חצי מעבר לחשמלית כבר צחי | 04.01.20 (ל"ת)
6. נורווגיה מכוניות חשמליות אצלנו הכל הפוך במקום לעודד מוסיפים מס או מבטלים פטור הכל עד לסחוט מאיתנו כסף אולי כשיגיע המשיח. תתתתתת...... פוני | 03.01.20 (ל"ת)
5. תגובה ל1 עדיין משלמים מע"מ. והיבואן משלם מיסים על הרווחים שלו. הכסף שהצרכן חוסך בקניה יכול ללכת לבזבוזים בתחומים אחרים. יוסי | 03.01.20 (ל"ת)
4. ברור כי בנורבגיה טסלה מודל 3 עולה כמו בארה''ב פחות מ170 אלף שקל כטסלה יגיעו למדינת היהודים המחיר יקפוץ לאזור ה400 אלף שקל ש | 03.01.20 (ל"ת)
3. כן, רק שעכשיו מכוניות חשמליות הרבה יותר יקרות ממכוניות עם מנוע בעירה. בלי פתור ממס מכונית חשמלית יקרה הרבה יותר. דני | 03.01.20 (ל"ת)
1. האם זה כולל פלאג אין והיברדי. השאלה היא באם ימשיכו גם בעתיד לקבל פטור על קנייה שלהם. כיום לא משלמים שום מס על רכבים כאלה כולל פטור בחניות ובמעבורות. שאול | 03.01.20 (ל"ת)
שיא בנורבגיה: 42% מכלי הרכב שנמכרו ב-2019 - חשמליים
12 תגובות לכתיבת תגובה