אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

החיאה לפיל לבן: החיים המסתוריים המתקיימים בתחנה המרכזית החדשה בת"א

34 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
צריכה הכותבת לבחון את אמונותיה ולנקות את סל הקלישאות
שכן בסיפא הכתבה היא מתלוננת על רשויות העיר והמדינה שהזניחו את האזור ומשתבחת ב"גרעין אזרחי חזק מתהווה ברחובות השכונה ומתחיל להכתיב טון שונה ברחובותיה" , ובאותה נשימה היא מייחלת לרשויות שיעשו משהו שונה מ-"הרשויות מפקידות את גורל התושבים בידי השוק החופשי ובעלי ההון". אז זהו, שהרשויות בשנות הארבעים עד שנות השבעים היו בדיוק הרשויות הסוציאליסטיות שאפשרו להקים את אזור האסון הזה. אולי כדאי לתת סוף סוף לשוק החופשי לעשות את שלו?
תוהה | 11.01.20
8.
שתי תחנות לתל אביב
כל בעלי המקצוע קבעו שיש לבנות לתל אביב שתי תחנות, האחת בארלוזורוב, והשניה בצומת חולון מקווה ישראל. אבל לראש עיריית תל אביב יהושע רבינוביץ היה תומך (מהות התמיכה אינו חשוף לציבור) בשם אריה פילץ, שהיתה לו חלקת קרקע ברחוב לוינסקי. וכדי לתת שימוש לקרקע של פילץ החליט לבנות את התחנה ברחוב לוינסקי. והיתר בכתבה.
אבי | 11.01.20
6.
מספיק
כתב יקר, הדבר הטוב בכתבה הוא ההיסטוריה והתמונות. הדבר הפחות טוב, הוא הכפייה, כמעט אונס, של עמדותיך הבלתי רלוונטיות על המקרה. מה בין השוק החופשי לפרויקט זה? הסגנון הברוטליסטי מסמל בצורה הטובה ביותר את הסוציאליזם והקומוניזם. אוי לנו אם המדינה הייתה מפעילה את הזוועה הזו, וצדקה המדינה בהיפטרות. בנוסף, הטון הצדקני בסגנון "נכתב וייכתב" - אינו תחליף לפירוט. אם אין משהו אינטיליגנטי לכתוב, מוטב שלא לכתוב אותו. אין קשר בין כישלון הטענה לכישלון (כביכול) של "בעלי ההון". רק במוחו הקודר של הכתב. מבנים בסגנון זה יש למכביר במדינות מזרח אירופה, מהתקופה שבה היה מקובל סוציאליזם. פחות נפוץ היכן שיש "בעלי הון".
הנץ | 11.01.20
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת