אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

האינטרנט בבית או במשרד זוחל? כך תפתרו את הבעיה

26 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

24.
ל-3, מחשב הוא לא טלוויזיה או מיקרוגל
ואם אתה מהדור שלא נולד עם עכבר ביד, תיזכר בתקופה של הטלוויזיה הראשונה שלך. ההיא עם הטיונר האנלוגי והאנטנה מעליה. גם אז היית צריך להיות חצי טכנאי טלוויזיה כדי שהדבר הזה יעבוד כמו שצריך ואף יקלוט מידל איסט או את ירדן (כי רק שם שידרו את כל משחקי המונדיאל). כדי שמחשב ביתי יעבוד חלק, צריך שיהיה בן משפחה אחד שהוא סוג של טכנאי שיטפל בכל המשפחה :)
דמיקולו סקאוזר בלאט | 19.01.20
22.
לפיני
בדקת מה המרחק שלך מהמרכזייה של בזק? ככל שהמרחק גדול יותר, הניתוקים יהיו רבים יותר ולא יעזור דבר, גם לא הורדת מהירות... יש מקומות שהמרכזיה היא במרחק קילומטר מהבית, ושם בזק מורידים את המהירות מארבעים לחמש עשרה- וגם זה לא עוזר... תתחיל לחשוב על לעבור להוט, עם כל החסרונות שלה, כי בזק לא טורחים לשדרג את המרכזיות כמלחמה במשרד התקשורת וההגבלות שלו... ( בדוק גם פרטנר וסלקום, שגם הם לא ממהרים עם התקדמות הפריסה האופטית שלהם...)
אני | 19.01.20
21.
ראוטאר
שלום לכולם חברים יקרים אולי מי מכם יכול לעזור לי עם האינטרנט כל הזמן יש לי ניתוקים החלפתי שלוש פעמיים ראוטר וזה לא פתר את הבעיה ברצוני לציין שאני מנוי של בזק ובזק בינלאומי ל100 מגה ואני מקבל בסביבות ה65מגה אבל הניתוקים הם הבעיה העיקרית אשמח לשמוע את דעתכם בברכה. פיני
פיני | 19.01.20
7.
לרוקי
מכיוון שמה שכתוב פה נראה לך חייזרית, אתה לא מבין שאין שום קשר בין מחשב עובד/לא עובד לאינטרנט איטי. בשביל אנשים כמוך יש מוקדי תמיכה, וחברות שירות בתשלום. כמו שאני רואה את זה יש לך 3 אופציות: ללמוד חייזרית חלקית, ולהבין מה באמת קורה, נראה שלפחות תגובות באתרים אתנ יודע לכתוב. 2. להמשיך לקבל תמיכה בחינם מאחרים (ילדים נכדים וכו') 3. לחכות על הקו של שירותי התמיכה ולחכות לטכנאים, או לשלם לטכנאים (ואז כנראה זמן ההמתנה יהיה אפסי)
רק אני | 18.01.20
3.
ומה אמורים לעשות בני הדור שלא נולד עם עכבר ביד?
כפי שאני מצפה לקבל מיקרוגל, רדיו וטלויזיה תקינים ומתפקדים כאשר אני רוכש אותם בחנות, כך מגיע לי לקבל תמורת כספי מחשב ביתי שעובד. אינני טכנאי מחשבים ואין לי שום כוונה להפוך לכזה וכל המונחים שדובר עליהם בכתבה הם שפת חייזרים עבורי.
רוקי | 18.01.20
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת