אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הפתרון של עיריית ת"א למצוקת הדיור: תנשמו את איילון

105 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

92.
דרוש עיתונאי חוקר אמיתי לבחינת הקשר בין גינדי לעיר
מה קורה בין גינדי לעיריית תל אביב? אישור בנייה במקום עם זיהום אויר, חניות אורחים שנעלמו בפרוייקט גינדי תל אביב, בניין לדירות מושכרות ברחוב חשמונאים שהיה צריך להבנות כתנאי לאכלוס הפרוייקט והפך לפיל לבן. נשמע תקין? איפה העיתונאים החוקרים? נראה תחקיר עם פוטנציאל.
אדי | 21.01.20
89.
שחושב שמכוניות חשמליות ישנו הכל
יקח עוד 40 שנה להחליף את המכוניות הקיימות (חוקים במרבית המדינות המפותחות מכוונים להגביל רכישת רכבי בנזין החל משנת 2035 בלבד, יעד שעשוי להדחות, ומשם עוד 20 שנה ליציאת הרכבים הקיימים משימוש...) 40 שנות סרטן זה לא כזה נורא... ואז יש זיהום קול. רגע, תגיד - מנוע חשמלי לא מרעיש בכלל. אה, אבל חיכוך הצמיגים בכביש כן מרעיש. מאה אלף רכבים ביממה יהפכו ב40 שנה ל400 אלף... אבל רגע, זיהום רעש לא פוגע בבריאות וניתן בטח לבודד אותו. תקרא מחקרים בנושא וגלה כמה איכות החיים נפגעת. לסיכום: בריאות לרוכשים
תגובה ל61 | 21.01.20
88.
במחירים של היום עדיף אלף מונים לרכוש בית על קרקע בסמוך לתל אביב אך מחוצה לה
1. עוד מעט לא תישאר קרקע אלא לבניה לגובה. מחיר בתי קרקע ירקיע שחקים 2. האויר יותר נקי 3. אין מערכות משותפות שעולות הון כמו מעלית, חדר מדרגות,גינה משותפת, גג ועוד רוב המגדלים המזדקנים סובלים מתת תחזוקה או מחירי תחזוקה אסטרונומיים
משה | 21.01.20
82.
ראש העיר חולדאי הוא הכי חזיר ורודף כסף מכלל ראשי הערים חולדאי איש מגלומן ורע
החזון של חולדאי זה להפוך את כל תל אביב לגורד שחקים אחד גדול מבלי להשאיר פיסת קרקע אחת ירוקה לנשמה כי הוא איש עם לב אבן .וזאת על מנת שיוכל ליהנות מכספי הארנונה והמיסים המופקעים שהוא מטיל על תושבי העיר ביחס לתמורה מזל שיש את מפלגות הירוקים שעומדים לו כמו עצם בגרון אחרת החזון שלו היה מתממש , דרום תל אביב שוקעת בגשמים ואת חולדאי זה לא מעניין. אילו מישהו היה טובע במעלית בצפון תל אביב חולדאי היה כבר מתגלגל מכל מדרגות העיריה בבעיטה אבל שמדובר בדרום תל אביב חולדאי יושן בשקט .אם תסתכלו על התנהלותו של חולדאי הוא מאוד קרוב להתנהלות של ביבי נתניהו שנייהם מגלומנים בנשמה ורודפי כסף
אני | 21.01.20
77.
ערים שלמות נחרבות - גם הרצליה רמת גן כמו ת"א בדרך לאבדון .אנשים יהגרו, הצפיפות והזיהום יבריחו רבים
ישראל מדינה בלי שום תכנון . כל מיני אינטרסים של בצע כסף ככה זה בוועדה המקומית ככה זה בוועדה המחוזית והממשלה לא אכפת לה . מי שחושב שישראל תשרוד את הצונמי הזה טועה בענק . מי שלא חרדי יברח מככן כל עוד נפשו בו כולל לאירופה האנשטימית .
אחד  | 21.01.20
72.
חולדאי עלה והצלח
לכל הבכיינים והמקללים את ראש העיר, אתם עושים זאת מקנאה וגם ממניעים זרים אחרים ולא ענייניים (אשכנזים - מזרחים , שמאל - ימין). גם ככה אין לרובכם כסף לקנות דירה בסלאמס המגדלים שקם בתל אביב, אבל בגלל שנטייתו של ראש העיר שמאלה, אז כל הקופים קמים עליו... ראש העיר היחיד בארץ שלא הואשם עדיין בפלילים ושחיתות, אבל מה לעשות אשכנזי שמאלני... בגלל זה הדרישה להדיחו? חולדאי תמשיך ככה, עד פינוי כל האוכלוסיה החלשה שגם כך לא תמכה בך מעולם. מתי שהוא הם יבינו, ויעברו לערי החי-בר המקיפות את תל אביב
יהודי גוי | 21.01.20
64.
ראשית עסקה חוקית היא בין קונה מרצון למוכר מרצון ! דבר שני …מי שלא רוצה לקנות או לגור שם לא חייב !
אינני מבין מה מהות הכתבה ? כן תפקיד ערייה הינו למקסם את פוטנציאל הרווח שלה למען תושביה ואם תושביה חושבים שנכון להם לגור על איילון מי אתה כתב חמוד שתערער על רצונם ! אם היזמים היו חושבים שלא יהיה הגיוני פיננסית הפרוייקט אזי יותר מסביר שהדבר היה מתבטא בכמות ואיכות ההצעות !
יואב  | 21.01.20
62.
משאיות שנוסעות על גז יפתרו חלק מהבעייה
משאיות חשמליות יגיעו לארץ עוד 15 שנים כרגע אפשר ליסוע על גז אמיתי בחצי מחיר. בקטע של מוניות גם הייתי מגביל את הדיזל חזק ,אפשר ליסוע על גז בחצי מחיר הדלק, ולבנות חופשי על הכביש כמעט ללא זיהום בהשוואה ראש בראש. עיריית ירושלים ירתה יריית הפתיחה היום ,עיריית תל אביב צריכה להראות לכולם מה זה הגבלה בכניסה לעיר מודרנית ללא זיהום.
יוסי | 21.01.20
57.
תכנון
לפני כמה שנים עשו כתבת טלוויזיה בהולנד בנסיון להבין את היעילות ההולנדית בבנייה של תשתיות ומגורים. אמר ההולנדי: "אצלנו מתכננים 5-8 שנים כי לוקחים בחשבון את כל מרכיבי השטח, ואז בונים תוך 1-2 שנים." אמרה הכתבת הישראלית: "אצלנו מתכננים 1-2 שנים בלי לקחת בחשבון כלום, ואז בונים 10-20 שנים." וזה, גבירותי ורבותי, ההבדל בין מדינות שפויות למדינת הפרטש שנקראת "ישראל".
דני | 21.01.20
51.
במדינת הריקבון הכל אפשרי הכל לגיטימי
במקום לבנות עוד כביש מעל איילון, ולחסוך את הפקקים האיומים שנגרמים בגלל מחלף וולפסון המחריד באיילון דרום שמארבעה מסלולים הופך לשניים....לא לא...בוא נבנה עוד מגדלי "יוקרה" עם נוף לפקקי הענק של איילון ועוד פארקים ומסחר עם חניה של 80 שקל לשעה וואו. מילא הייתם אומרים לי יש רכבות תחתית שמרשתות את המגדלים, ונגישות ואזורים שמסודרים יפה. אבל איפה...רק כסף ויקר יקר בלי טעם בלי היגיון בלי תשתיות יסוד. שיא הכיעור. כל מה שהגיוני בישראל לא נעשה. מה שלא הגיוני וכולל בתוכו מלא כסף...ועוד איך נעשה. במדינת הרקבון המוזנחת הכל טוב. ייקח 25 שנה לתקן את כל הנזקים שנגרמים מהממשלה הזאת והעיריות המשתוללות. וזו עוד תחזית אופטימית
אוי לעיניים | 21.01.20
47.
אני לא מבין מה הבעיה, בין כה וכה מי שקנה מגינדי ירצה למות, אז זיהום האוויר יעזור לו
גינדי חברת שיווק מעולה! הבעיה שלהם היתה שבזה זה נגמר כנראה, מספיק להריץ באינטרנט את השם שלהם ולפגוש מאות כתבות על דיירים מיואשים/מרוסקים/מרוטי עצבים/מקללים את יום היולדם תמיד אותו סיפור "שקניתי- ההיתי מלך!! דקה אחרי שחתמתי לא ראו אותי מטר" אז בפרויקט הזה, זיהום האוויר פשוט יעזור להם לקצר את הסבל, אני חושב שגם את זה גינדי יצליחו לשווק
גינדון | 21.01.20
38.
חוק מיותר וטיפשי, ובכל מקרה עד שיסיימו לבנות הרכבים יהיו חשמליים ברובם
לא ברור למה מלונאות ומשרדים כן יכולים להיות במקום מזוהם, ומגורים לא. ובכל מקרה, כבר היום חלק גדול מהיצרניות שמות את הדגש על רכבים חשמליים. תפקיד המדינה למנוע זיהום מרכבים, לא להגביל מגורים.
נו באמת | 21.01.20
36.
ישראהל
אבל כש"כולם מסתערים על נדל"ן" ו"המחירים מזנקים" ו"לא נשארו עתודות קרקע" או "האוכלוסיה מתרבה בטירוף" ועוד כותרות שקריות שנועדו לטעת היסטריה בעדר הישראלים המפגרים, אז הרבה אומללים מוכנים לזרוק 2-3 מיליון על דירה פח, גם כזו שמתים בה מזיהום, העיקר שיש להם חתכת בלוק מסריח בארץ הגנבים. בעוד כמה שנים יסתכלו אחורה ולא יאמינו זאנשים באמת שילמו את מה ששילמו וקבלו את מה ש(לא) קבלו. בהצלחה לכולם!
לא פלא | 21.01.20
35.
את הזיהום צריך לעצור בצינור הפליטה ולא במשרדים
הרעיון לזהם את האוויר, ובמקביל לשים בקומות התחתונות פקידים ושאר שימושים - הוא תבוסתני ושייך למאה הקודמת. במאה הזאת צריך לצמצם את הזיהום ע"י העברת הרכבים לחשמל זו כבר לא תיאוריה זה רק עניין של החלטת מדיניות מיסוי מתאים של רכבים מזהמים וכנגדו מיסוי מופחת או שלילי לרכבי חשמל יגרום לזה לקרות עד המועד שיאוכלסו הדירות האלה בעוד 5 שנים
מומו | 21.01.20
32.
חולדאי
לא מבין איך אומרים שהוא ראש עיר מוצלח כל מה שהוא נוגע הופך לכשלון טוטלי למשל בלומפילד שהפך לביוב עירוני ולראות שם כדורגל זה סיוט שבחורף זה השיא כי החלמאי לא בנה גג לאיצטדיון מהסיבה שבארץ לא יורד גשם יותר מיומיים ? בינתיים יש לנו חודש גשם במגרשים אבל לראש העיר יש גג
קוב | 21.01.20
27.
כל הכבוד לכתבת האמיצה! מזמן לא קראתי כתבה כזו שלשם שינוי מבקרת את העירייה והיזמים
בד"כ רוב הכתבות בתחום הנדל"ן נראות כמו סוג של כתבות יחצ"נות.. לכל אלו שקונים דירות כאילו היו לחמניות בסופר מכל הבא ליד וכל מחיר פוגע- תתעוררו. לא לעולם חוסן. יגיע יום ואנשים יבינו טוב מאוד איזה דירות שוות יותר ושוות פחות.. (כן, גם אם בארנונה כתוב "תל אביב").
יוסי | 21.01.20
11.
חוק קומוניסטי, מזל שגם הבאתם לכתבה את דב חנין שניהיה בטוחים
איכשהו בכל העולם בונים דירות ליד כבישים מהירים אבל רק בישראל זה לא חוקי, מה שקורה בפועל זה שמחירי הדיור במקומות כאלה זולים קצת יותר ומאפשרים לגור במרכז עם פשרות. עצם העיוות פה הוא שקרקע למגורים עולה פי 3 מקרקע למשרדים וזאת הבעיה האמיתית.
אדיר | 21.01.20
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת