אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מייסדי אפספלייר: "החלום הוורוד שלנו הוא להיות כמו סיילספורס או פייסבוק"

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
למספר 5 - וואו, כמה שטויות
בתגובה אחת של שלושה משפטים וחצי. ראשית כל, יש עוד מקורות מדיה חוץ מגוגל ואפל, חברה קטנה בשם פייסבוק למשל שמהווה בערך חצי מהשוק של הקניית מדיה.. שנית כל, כמו שנאמר בכתבה, היתרון הכי גדול של אפספלייר הוא שמנהלי שיווק לא יכולים לנתח נתוני אמת ללא הכלי שאפספלייר (או חברות אחרות בתחום) מספקות. הם נכנסו לנישה קטנה, צרה ותחרותית והצליחו להתשלט על השוק בגדול. ובנוסף, אתה לא באמת רוצה להיות תלוי בלעדית בגוגל / פייסבוק / אפל בכל מה שנוגע למקורות וביצועי המדיה שאתה קונה מהם. אפספלייר מספקת שכבה יותר מדוייקת ויותר שקופה של הוצאות השיווק שלך על קניית מדיה.
קניין מדיה | 22.01.20
9.
בלה בלה בלה
"אקזיט של 3-2 מיליארד דולר יהיה אכזבה עצומה" אתה מבין שזה חברה שתעלם עוד שנה. היו גדולים ממנה שהתרסקו בקול ענות חלושה . אף אחד לא שמע מילה על החברה הזאת ולא הסבירו במה היא שונה ממה שקיימות טכנלוגיות היום שנותנות מידע למפרסם . עולם האפליקציות לא נשען על שיווק , אלא על התוכן שלהם . מתעסקים בתפל במקום בעיקר. מי שמתעסק עם כסף סופו שיכשל ובוא נראה את החוכמולגים הללו עוד שנה. בטח ישחקו גולות בשכונה..אפקט מיידוף
יובי | 22.01.20
4.
חברה מיותרת לחלוטין
כל הכבוד להם שהצליחו לייצר אמפריה מכלום. כל הפעילות שלהם מבוססת על זה שגוגל בהתחלה ואפל עד היום חסמו את האפשרות לראות מאיפה התעבורה להורדת אפליקציות מגיעה, הם בנו מערכת שעוקפת את זה, עשוי יפה יחסית אבל זהו! שום תרומה אמיתית, לא מייצרים כלום, לא תורמים כלום, כמו שאמרתי, חברה מיותרת.
א | 22.01.20
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת