אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כך הועלמו המכוניות הקטנות מכבישי הארץ

86 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

85.
בתנאי השוק הקיימים
רכב יד 2 עדיף על רכב חדש 0 ק"מ, חייבים להבין את זה, אפשר היום למצוא רכב במצב מצויין במחירים ממש טובים. שבוע שעבר למשל הייתי בטרייד מוביל באשדוד עם חבר שחיפש רכב, לא ייאמן איזה רכבים יש להם ממש חדשים עם ק"מ נמוך ובמצב מצויין, מה צריך מעבר לזה? למה בכלל ללכת על רכב חדש?
אדיר | 06.02.20
83.
עוד הפעם המדינה אשמה
זה נכון שהמדינה עושה כסף רב ממיסוי על רכבים חדשים ועל הדלק ועל אגרות ועוד ועוד אבל תגידו לי מי הרכב הכי נפוץ היום? זאת דווקא הקטנטנה קיה פיקנטו עם 50 אלף בכביש. יכול להגיד שעשיתי חושבים והעדפתי ללכת על יד 2 בקיה פיקנטו שיש לה שוק מצוין מצאתי אחלה של רכב בטרייד מוביל עם שנתון גבוהה וקמז' יחסית נמוך.
שחר | 05.02.20
81.
המדינה היא נרקומנית של דלק ומיסי רכב
המדינה היא נרקומנית של מיסי רכב מיסי דלק ומסים עקיפים הנובעים מהעלאת מחיר של שני הדברים האלו. ההכנסות הישירות מדלק ורכב היו השנה 45 מיליארד שקל. זה כסף קל ואין למדינה =האוצר ופוליטיקאי הפח שיש לנו מוטיבציה להגמל מזה גם אם זה על חשבון הבריאות ואיכות החיים שלנו.
יוסוף | 05.02.20
79.
למה תמיד הממשלה אשמה?
תבדקו ייבוא אישי של רכב כזה מהמזרח (הודו כדוגמא, רובם מיוצרים שם) ותגלו שחסכתם לא מעט כסף גם לאחר תשלום המיסים, בדקתי זאת מספר פעמים, הרווח יגיע למינימום 30 אחוזים, מכאן שהאצבע להרשמה הנה ליבואנים שגוזלים את כולנו. מערכת המיסוי בארץ אינה שונה מהרבה מדינות בעולם
תמיר | 04.02.20
77.
ל-71 שי הסלריו לא כזו מכוערת, התיבה היא הבעיה
היא פחות מכוערת מהאלטו שאותה החליפה, ויותר מרווחת ומאובזרת, אבל בעוד שלאלטו היתה תיבת הילוכים אוטומטית "רגילה" וביצועים טובים, בסלריו הותקנה התיבה הרובוטית הגרועה ביותר שיש בנמצא, וכתוצאה מכך ביצועיה חלשים (וגם אופי הפעולה של התיבה לא נעים בנהיגה). זו הסיבה לכישלונה.
ג'ו | 04.02.20
73.
חישוב לא נכון
לא נכון לעשות את הבדיקה לפי נפח מנוע , המון מכוניות גדולות עברו למנועי טורבו קטנים : פולקסווגן כבר שנים עם מנוע 1197 TSI בהרבה דגמים גדולים (ג'טה,גולף), סיאט איביזה 1000, קאיה ריו 1000, אפילו SUV גדולות יש היום עם מנוע 1000 טורבו ( קאיה סטוניק , ועוד). כך שלא נכון לחשב לפי נפח מנוע אלא לפי גודל המכונית עצמה כשקוראים למכונית "קטנה".
ערן ר. | 04.02.20
71.
נהגתי באלטו 4 שנים בלי תלונות.
רוב הנסיעות בינעורניות, 20 ק"מ לליטר. הסיפור היחיד היה להתקע בפקק ואז היתה נשברת לי הרגל כי המכונית היתה ידנית ולך תעלה ותוריד קלאץ' כל שניה וחצי. רווק או זוג לא צריכים יותר. המדינה צריכה להפסיק לשתות מהאזרחים ולהתחיל לאבד שומן.
גכעלךח | 03.02.20
66.
כתבה טובה, אבל סלריו נפלה בגלל כיעור, לא בגלל תיבה
התיבה הרובוטית היא כיום התיבה האוטומטית המקובלת בכל הרכבים החדשים של כמעט כל היצרניות, כי היא צורכת פחות דלק, מעניקה יותר שליטה, ולכן שוחקת פחות בלמים וכך בטיחותית יותר. נגמרו ימי האוי יוי יויי זאת תיבה רובוטית. רק מטומטם לא מבין למה היא טובה. סלריו היא פשוט המכונית המכוערת ביותר של המאה ה-21 עד כה. אולי פנסיונריות היו משלימות עם זה, אבל זה מותג כרכב לצעירים, ואיזה אדם נורמלי ייסע בקלנועית של סבתא שלו.
שי | 04.02.20
59.
הונדה אקורד 2008
‏קניתי לפני חצי שנה הונדה אקורד שנת 2008, יד ראשונה, 140,000 ק״מ במצב פשוט מדהים כמו חדשה. נוסעת טיל, תאוצה לא נורמלית, מנוע 2.0 ליטר, 156 כוח סוס פשוט רכב מנהלים מפנק שאין דברים כאלה. מאחור יש מקום מרווח לשלושה מבוגרים גדולים. נחשו מה המחיר? 19,000 ₪ פשוט לא יאומן. כשהרכב היה חדש, הוא עלה קרוב ל-190,000 ₪ ואו. תארו לכם איזו ירידת ערך. 90% ב-11 שנים חברים, חבל לקנות רכב ב-₪160,000 כאשר יד 2 מפוצץ ברכבים מדהימים מיד ראשונה עם קילומטראז׳ נמוך. אפשר לקנות רכב מעולה עד 30,000₪
דניאל | 04.02.20
53.
הכל מעוות כאן בתחום הרכב
ברגע שהתייחסות המדינה לעניין זה כפרה חולבת למיסים ותו לא, אין סיכוי שהמציאות תהיה הגיונית. אפשר לחשוב שרכב ב-60 אלף שקל היה מציאה בלתי רגילה. רכב כזה נקנה מהמפעל ב-1500-2000 דולר וכל החזירים שבדרך (ובראשם במדינה) גורמים לצרכן לשלם על מוצר כזה פי 3-4 מאשר בכל מקום בעולם (למשל טאטה נאנו הקטנה, המקבילה לאלטו, נמכרת בהודו ב-12000 ש"ח בלבד). ולא דברנו על נושא החלפים המקוריים שזה בכלל טירוף מערכות.
דני | 03.02.20
51.
למדינה אין אינטרס, היא חוסמת כל רכישה שמורידה לה את המס הנחלב
שכולם נהרו אליהן בגלל הטבת המס הירוק, נערי האוצר אצו רצו לחסום את ה"פירצה", כך גם עם רכבי הפלאג-אין. את המדינה לא מעניין כלום חוץ מכמות המיסים שהיא יכולה לחלוב מהאזרחים. זיהום אוויר? בטיחות? חסכון באנרגיה? הצחתקם אותם!!!
אלי | 03.02.20
50.
תבינו, למדינה אין אינטרס, היא חסמה את רכישת המכוניות הקטנות
שכולם נהרו אליהן בגלל הטבת המס הירוק, נערי האוצר אצו רצו לחסום את ה"פירצה", כך גם עם רכבי הפלאג-אין. את המדינה לא מעניין כלום חוץ מכמות המיסים שהיא יכולה לחלוב מהאזרחים. זיהום אוויר? בטיחות? חסכון באנרגיה? הצחתקם אותם!!!
אלי | 03.02.20
49.
מדינת חלם
המדינה רוצה שנקנה רכבים בעלי נפח מנוע גדול , קרי לתדלק יותר , שנעמוד בפקקים כך הדלק אוזל שאנחנו נוסעים לאט וסובלים (החלום של תשובה) והמיסוי הגבוה , זו מדינה שבה הדרג השילטוני כולל משרדי הממשלה ובעיקר נערי האוצר שולטים על כיסנו!! העיקר שנבזבז יותר ונרוויח פחות!! מדינה אוכלת יושביה!!
מדינה אוכלת יושביה | 03.02.20
44.
כמה עצוב...
בכל העולם גוברת המודעות לסביבה ולנזקי המכוניות הגדולות והראוותניות. רק בארץ תקועה עדיין הערסיאדה השלטת בצורך להראות לכל העולם ואחותו למי יש גדול יותר. ככה זה כשאת התרבות והרמה האנושית מכתיבים פרחות בשקל ובאסטיונרים עם מנת משכל של נמלה.
מיליונר בטווינגו | 03.02.20
41.
אני נוהג בטויוטה קורולה 1.6 גיר ידני שנת 2010, 14.5 ק"מ לליטר
אני נוהג בטויוטה קורולה 1.6 גיר ידני שנת 2010, צריכת דלק ממוצעת של 14.5 ק"מ לליטר. אנשים מצביעים בכסף שלהם. אם אתם מחפשים רכב אמין אז רכב אמין הוא עם מנוע בנזין רגיל (לא טורבו וללא היברידי) ותיבת הילוכים ידנית. בעולם הרכבים האמינים ביותר הם של טויוטה והונדה. בארצות הברית אין רכבים סוזוקי, אין פיאט, יש בעיקר טויוטה והונדה.
ישראל | 03.02.20
34.
ל 8: לא, בגלל מחירן הגבוה והגבלת הטבות המס ל 75 אלף אליהן
לפני השינוי, הייתי אומר בהחלט חשמלית שווה - כרגע ממחיר דלק ופחות כי אין מס בלו על חשמל. אבל עכשיו שטסלה מתחילה ייבוא רשמי, האוצר לא פראייר ועדכנו תקרת פטור לרכב חשמלי, עכשיו שמודל 3 בסיסית תעלה כ 230 אלף שקל, כבר הייתי חושב פעמיים, שלוש ואפילו ארבע כי זה כבר לא כלכלי ברמות מיסוי הללו.. הכלכלה הישראלית מבוססת על מיסי ענק ברכב ודלק, אי אפשר לשנות את זה, ממליץ לעזוב ולהגר למדינה נורמלית וליהנות מהחיים.
בקנדה מזמן | 03.02.20
19.
ממשלת ימין חסרת בושה
מדינת ישראל מנציחה, בפעולותיה הכלכליות הפוגעניות והחתרניות, את טענות האנטישמים הטוענים לבצע הכסף היהודי הבהחלט מובהק, בהתחשב בכל הנתונים בכתבות על רדיפת בצע בידי נציגי ציבור. בושה. ישראל מאבדת רלוונטיות בהטפה למוסר מחד ופגיעה באזרח שומר החוק מאידך. אין ליהודי ישראל זכות לצעוק אנטישמיות כשממשלתנו מבצעת פשעים שכאלו.
פלוני מודאג | 03.02.20
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת