86. אם לא רוצים להביא לי מכונית סינית ב3,000 שח אז אני יבנה לעצמי מכונית קטנה חסכונית ויעילה בעלות של 500 שח, מי צריך יעלומים על גלגלים ??? . | 30.08.20 (ל"ת)
85. בתנאי השוק הקיימים רכב יד 2 עדיף על רכב חדש 0 ק"מ, חייבים להבין את זה, אפשר היום למצוא רכב במצב מצויין במחירים ממש טובים. שבוע שעבר למשל הייתי בטרייד מוביל באשדוד עם חבר שחיפש רכב, לא ייאמן איזה רכבים יש להם ממש חדשים עם ק"מ נמוך ובמצב מצויין, מה צריך מעבר לזה? למה בכלל ללכת על רכב חדש? אדיר | 06.02.20 (ל"ת)
84. המכוניות הקטנות... חבל מצד אחד על המכוניות הקטנות אבל מצד שני יותר טוב מכוניות מאבוזרות מבחינה בטיחותית.כנראה שמדינה / משרד האוצר לא מענין אותם מצוקת חניה /דלק פחות / זיהום אויר.כאיחו שאי אפשר לצייד את המכוניות הקטנות באיבזור מערכות בטיחות. א. | 06.02.20 (ל"ת)
83. עוד הפעם המדינה אשמה זה נכון שהמדינה עושה כסף רב ממיסוי על רכבים חדשים ועל הדלק ועל אגרות ועוד ועוד אבל תגידו לי מי הרכב הכי נפוץ היום? זאת דווקא הקטנטנה קיה פיקנטו עם 50 אלף בכביש. יכול להגיד שעשיתי חושבים והעדפתי ללכת על יד 2 בקיה פיקנטו שיש לה שוק מצוין מצאתי אחלה של רכב בטרייד מוביל עם שנתון גבוהה וקמז' יחסית נמוך. שחר | 05.02.20 (ל"ת)
82. חשמליות יוצרות בעיות חניה הצורך בעמדות טעינה מצמצם את היצע החניה ובעתיד נוכל לחנות רק בנגב. עמי | 05.02.20 (ל"ת)
81. המדינה היא נרקומנית של דלק ומיסי רכב המדינה היא נרקומנית של מיסי רכב מיסי דלק ומסים עקיפים הנובעים מהעלאת מחיר של שני הדברים האלו. ההכנסות הישירות מדלק ורכב היו השנה 45 מיליארד שקל. זה כסף קל ואין למדינה =האוצר ופוליטיקאי הפח שיש לנו מוטיבציה להגמל מזה גם אם זה על חשבון הבריאות ואיכות החיים שלנו. יוסוף | 05.02.20 (ל"ת)
80. מכונית לגו המכוניות כול כך קטנות ומצחיקות שאפילו אם יתנו לי כזו בחינם לא אקח בושה תירוץ חניה והדלק לא תופס במקרה הזה. Ted | 05.02.20 (ל"ת)
79. למה תמיד הממשלה אשמה? תבדקו ייבוא אישי של רכב כזה מהמזרח (הודו כדוגמא, רובם מיוצרים שם) ותגלו שחסכתם לא מעט כסף גם לאחר תשלום המיסים, בדקתי זאת מספר פעמים, הרווח יגיע למינימום 30 אחוזים, מכאן שהאצבע להרשמה הנה ליבואנים שגוזלים את כולנו. מערכת המיסוי בארץ אינה שונה מהרבה מדינות בעולם תמיר | 04.02.20 (ל"ת)
78. ל.. 65..הקמצן עוד הרבה שנים תסבול ותסבול.. אתה מתגעגע לתקופה של הסכם קורבנות של שלןם? לא תקבל יובל | 04.02.20 (ל"ת)
77. ל-71 שי הסלריו לא כזו מכוערת, התיבה היא הבעיה היא פחות מכוערת מהאלטו שאותה החליפה, ויותר מרווחת ומאובזרת, אבל בעוד שלאלטו היתה תיבת הילוכים אוטומטית "רגילה" וביצועים טובים, בסלריו הותקנה התיבה הרובוטית הגרועה ביותר שיש בנמצא, וכתוצאה מכך ביצועיה חלשים (וגם אופי הפעולה של התיבה לא נעים בנהיגה). זו הסיבה לכישלונה. ג'ו | 04.02.20 (ל"ת)
76. הקטנות הם הדבר הכי טוב שקרה לשוק הרכב בצע כסף של המדינה והיבואנים הרסו משהו טוב. הצרכנים דברו בקול רם - תנו לנו קטנות! זה לא הסתדר עם שורות הרווח של היבואנים ומסחטת המיסים של המדינה ארת אוכלת יושביה הארי | 04.02.20 (ל"ת)
75. מלכת היופי של הכביש, נוסעת כמו שד, לא אוכלת דקל וכייף לראות שיש חניה והספורטאז מתההההללא חניה קיה פיקנטו GT | 04.02.20 (ל"ת)
73. חישוב לא נכון לא נכון לעשות את הבדיקה לפי נפח מנוע , המון מכוניות גדולות עברו למנועי טורבו קטנים : פולקסווגן כבר שנים עם מנוע 1197 TSI בהרבה דגמים גדולים (ג'טה,גולף), סיאט איביזה 1000, קאיה ריו 1000, אפילו SUV גדולות יש היום עם מנוע 1000 טורבו ( קאיה סטוניק , ועוד). כך שלא נכון לחשב לפי נפח מנוע אלא לפי גודל המכונית עצמה כשקוראים למכונית "קטנה". ערן ר. | 04.02.20 (ל"ת)
72. האשמה היא באגו הישראלי כל אחד צריך לנהוג ברכב הענק שלו, להרגיש גדול על אחרים. רואים גם איך אותם נהגים עם האאוטלנדר ודומיו מתנהלים בכביש. מישהי | 04.02.20 (ל"ת)
71. נהגתי באלטו 4 שנים בלי תלונות. רוב הנסיעות בינעורניות, 20 ק"מ לליטר. הסיפור היחיד היה להתקע בפקק ואז היתה נשברת לי הרגל כי המכונית היתה ידנית ולך תעלה ותוריד קלאץ' כל שניה וחצי. רווק או זוג לא צריכים יותר. המדינה צריכה להפסיק לשתות מהאזרחים ולהתחיל לאבד שומן. גכעלךח | 03.02.20 (ל"ת)
70. מדינה עושקת שלא מקדמת תחבורה ציבורית עבור כיסי יבואני הרכב והמיסים שלה נוכלים שולטים בנו | 04.02.20 (ל"ת)
69. זה בגלל שחצי מדינה נוסעת על חשבון העבודה ואלו קונים/ליס רכבים גדולים הכל מתחיל במי שמשלם על האוטו. כשהאוטו על חשבון המעסיק, וחברות לא קונות/ליס רכבים קטנים קישקוש | 03.02.20 (ל"ת)
67. רכב עם מנוע קטן יגרום לפקקים הוא יסע לאט, בנתיב הימני ויגרום לקורולות שמשייטות ב110 להאט ל90 ולעקוף אותו והופ כך נוצר לו עומס תנועה HotPaleSkin | 04.02.20 (ל"ת)
66. כתבה טובה, אבל סלריו נפלה בגלל כיעור, לא בגלל תיבה התיבה הרובוטית היא כיום התיבה האוטומטית המקובלת בכל הרכבים החדשים של כמעט כל היצרניות, כי היא צורכת פחות דלק, מעניקה יותר שליטה, ולכן שוחקת פחות בלמים וכך בטיחותית יותר. נגמרו ימי האוי יוי יויי זאת תיבה רובוטית. רק מטומטם לא מבין למה היא טובה. סלריו היא פשוט המכונית המכוערת ביותר של המאה ה-21 עד כה. אולי פנסיונריות היו משלימות עם זה, אבל זה מותג כרכב לצעירים, ואיזה אדם נורמלי ייסע בקלנועית של סבתא שלו. שי | 04.02.20 (ל"ת)
65. ממשלת נהנתניהו עם סרת חינוך רקב מובילה לראוותנות ב בכל התחומים. האח הגדול הפך להיות אורח חיים. אפשר להקיא. דודו | 04.02.20 (ל"ת)
64. אין מיתאם מהירות לבטיחות צא ולמד. בגרמניה נוסעים ללא הגבלת מהירות וסטטיסטית סך התאונות לא גבוהה מארץ הקודש. תגובה ל 6 | 04.02.20 (ל"ת)
63. רכב חשמלי לא יהיה כאן, תחבורה ציבורית לא תהיה כאן אין למדינה שום אינטרס לשפר את מצב התחבורה יודע ד | 04.02.20 (ל"ת)
61. מכוניות קטנות כמה עצוב שבסופו של דבר תמיד זה בא על חשבון הצרכן כולם גוזרים קופון א.ש | 04.02.20 (ל"ת)
60. לפי התגובות אפשר לזהות מי ערס ומי תרבותי הערסים בעד מכוניות גדולות כי " הם מגינות יותר מתאונה" ממש פרופסורים לפיזיקה. גזען | 04.02.20 (ל"ת)
59. הונדה אקורד 2008 קניתי לפני חצי שנה הונדה אקורד שנת 2008, יד ראשונה, 140,000 ק״מ במצב פשוט מדהים כמו חדשה. נוסעת טיל, תאוצה לא נורמלית, מנוע 2.0 ליטר, 156 כוח סוס פשוט רכב מנהלים מפנק שאין דברים כאלה. מאחור יש מקום מרווח לשלושה מבוגרים גדולים. נחשו מה המחיר? 19,000 ₪ פשוט לא יאומן. כשהרכב היה חדש, הוא עלה קרוב ל-190,000 ₪ ואו. תארו לכם איזו ירידת ערך. 90% ב-11 שנים חברים, חבל לקנות רכב ב-₪160,000 כאשר יד 2 מפוצץ ברכבים מדהימים מיד ראשונה עם קילומטראז׳ נמוך. אפשר לקנות רכב מעולה עד 30,000₪ דניאל | 04.02.20 (ל"ת)
58. המכירות הכלליות של הרכבים בירידה בשנים האחרונות וזה טוב. צריך להעלות את המיסוי עוד יותר תוך השקעה נרחבת בתחבורה ציבורית. המכוניות הקטנות הן אחת הסיבות לגידול המטורף בשנים האחרונות של הפקקים עמוס | 03.02.20 (ל"ת)
57. יש איזשהו תחום שהמדינה פועלת בהגיון? לא נראה כך אין אף נושא שהמדינה מטפלת בצורה חיובית, מועילה, הגיונית. בזיון שיהיה בכייה לדורות חכמי | 03.02.20 (ל"ת)
56. תיבת ידנית מדיניות דורסנית של היבואנים שלא ליבא מכוניות ידניות מייצרת דור נהגים רובוטים. יוסי | 03.02.20 (ל"ת)
54. סוזוקי אלטו (ידני) רכב אמין זול חסכוני וגם זריז באופן מפתיע (אצלי כבר 10 שנים) גל | 04.02.20 (ל"ת)
53. הכל מעוות כאן בתחום הרכב ברגע שהתייחסות המדינה לעניין זה כפרה חולבת למיסים ותו לא, אין סיכוי שהמציאות תהיה הגיונית. אפשר לחשוב שרכב ב-60 אלף שקל היה מציאה בלתי רגילה. רכב כזה נקנה מהמפעל ב-1500-2000 דולר וכל החזירים שבדרך (ובראשם במדינה) גורמים לצרכן לשלם על מוצר כזה פי 3-4 מאשר בכל מקום בעולם (למשל טאטה נאנו הקטנה, המקבילה לאלטו, נמכרת בהודו ב-12000 ש"ח בלבד). ולא דברנו על נושא החלפים המקוריים שזה בכלל טירוף מערכות. דני | 03.02.20 (ל"ת)
52. בתגובה ל 2: תחפש ביו טיוב מבחני MOSS TEST לרכבים האלה כל הג'יפים - מתהפכים בתמרוני חירום. אא | 03.02.20 (ל"ת)
51. למדינה אין אינטרס, היא חוסמת כל רכישה שמורידה לה את המס הנחלב שכולם נהרו אליהן בגלל הטבת המס הירוק, נערי האוצר אצו רצו לחסום את ה"פירצה", כך גם עם רכבי הפלאג-אין. את המדינה לא מעניין כלום חוץ מכמות המיסים שהיא יכולה לחלוב מהאזרחים. זיהום אוויר? בטיחות? חסכון באנרגיה? הצחתקם אותם!!! אלי | 03.02.20 (ל"ת)
50. תבינו, למדינה אין אינטרס, היא חסמה את רכישת המכוניות הקטנות שכולם נהרו אליהן בגלל הטבת המס הירוק, נערי האוצר אצו רצו לחסום את ה"פירצה", כך גם עם רכבי הפלאג-אין. את המדינה לא מעניין כלום חוץ מכמות המיסים שהיא יכולה לחלוב מהאזרחים. זיהום אוויר? בטיחות? חסכון באנרגיה? הצחתקם אותם!!! אלי | 03.02.20 (ל"ת)
49. מדינת חלם המדינה רוצה שנקנה רכבים בעלי נפח מנוע גדול , קרי לתדלק יותר , שנעמוד בפקקים כך הדלק אוזל שאנחנו נוסעים לאט וסובלים (החלום של תשובה) והמיסוי הגבוה , זו מדינה שבה הדרג השילטוני כולל משרדי הממשלה ובעיקר נערי האוצר שולטים על כיסנו!! העיקר שנבזבז יותר ונרוויח פחות!! מדינה אוכלת יושביה!! מדינה אוכלת יושביה | 03.02.20 (ל"ת)
44. כמה עצוב... בכל העולם גוברת המודעות לסביבה ולנזקי המכוניות הגדולות והראוותניות. רק בארץ תקועה עדיין הערסיאדה השלטת בצורך להראות לכל העולם ואחותו למי יש גדול יותר. ככה זה כשאת התרבות והרמה האנושית מכתיבים פרחות בשקל ובאסטיונרים עם מנת משכל של נמלה. מיליונר בטווינגו | 03.02.20 (ל"ת)
42. הממשלה צריכה הרבה מסים כדי לממן את השותפים הטבעיים של ביבי, החרדים והמתנחלים !!!! צנחן ותיק נכה מלחמה | 03.02.20 (ל"ת)
41. אני נוהג בטויוטה קורולה 1.6 גיר ידני שנת 2010, 14.5 ק"מ לליטר אני נוהג בטויוטה קורולה 1.6 גיר ידני שנת 2010, צריכת דלק ממוצעת של 14.5 ק"מ לליטר. אנשים מצביעים בכסף שלהם. אם אתם מחפשים רכב אמין אז רכב אמין הוא עם מנוע בנזין רגיל (לא טורבו וללא היברידי) ותיבת הילוכים ידנית. בעולם הרכבים האמינים ביותר הם של טויוטה והונדה. בארצות הברית אין רכבים סוזוקי, אין פיאט, יש בעיקר טויוטה והונדה. ישראל | 03.02.20 (ל"ת)
40. הכל זה מדיניות ממשלה להוציא מאיתנו יותר כסף לקומבינות קואליציה כשהמדינה שודדת בלי הפרעה את הציבור, הרבה בתחום הרכב, אין סיבה שהיא לא תנסה להגדיל את הרווחים מהשוד הזה ותגרום לכולם להוציא יותר כסף. אבי | 03.02.20 (ל"ת)
39. מדידה לפי נפח מנוע - טעות מנועים קטנים השתפרו משמעותית בשנים האחרונות. עם או בלי טורבו, הטכנולוגיה מתקדמת והמנועים לא חייבים לגדול כדי להשתפר. מהנדס חשמל מהטכניון | 03.02.20 (ל"ת)
38. רכבים קטנים לא מחזיקים מעמד 5-6 שנים והם כבר גמורים בניגוד לג'יפונים או לרכבים 'משפחתיים' רון | 03.02.20 (ל"ת)
37. הערסיאדה במדינה אוהבים רכבים גדולים שופוני, כמו שנאמר בכתבה "אינם מתאימים לטעמו של הישראלי." אני | 03.02.20 (ל"ת)
35. חיים ב-1979 ההתייחסות לנושא דרך נפח המנוע - שגויה בצורה קטגורית. מנוע של יונדאי אקסנט גדול ב-40% ממנוע של גולף. זה אומר משהו? לא. משה | 03.02.20 (ל"ת)
34. ל 8: לא, בגלל מחירן הגבוה והגבלת הטבות המס ל 75 אלף אליהן לפני השינוי, הייתי אומר בהחלט חשמלית שווה - כרגע ממחיר דלק ופחות כי אין מס בלו על חשמל. אבל עכשיו שטסלה מתחילה ייבוא רשמי, האוצר לא פראייר ועדכנו תקרת פטור לרכב חשמלי, עכשיו שמודל 3 בסיסית תעלה כ 230 אלף שקל, כבר הייתי חושב פעמיים, שלוש ואפילו ארבע כי זה כבר לא כלכלי ברמות מיסוי הללו.. הכלכלה הישראלית מבוססת על מיסי ענק ברכב ודלק, אי אפשר לשנות את זה, ממליץ לעזוב ולהגר למדינה נורמלית וליהנות מהחיים. בקנדה מזמן | 03.02.20 (ל"ת)
33. בועת ההלוואות לאנשים פה אין כסף לגמור את החודש, אבל העיקר הם נוסעים באוטו שקנו עם הלוואות. פשוט עם של מפגרים. מישהו | 03.02.20 (ל"ת)
31. כרגיל. המדינה מביטה רק דרך החור שבגרוש... כבר אמרו האנטישמים שאת היהודי מעניין רק הכסף.... אופיר | 03.02.20 (ל"ת)
29. מדיניות מקווצת וחונקת את יושביה כל מי שיושב על סיר הבשר ומשמין על חשבונינו יתן את הדין. אברהם | 03.02.20 (ל"ת)
27. קרטל יבואני הרכב ממשיך לחגוג על חשבוננו... ישראל כץ לכאורה קיבל בהוראת קבע שוחד כדי לקדם אינטרסים של יבואני הרכב. רון | 03.02.20 (ל"ת)
26. רכב קטן צריך להיות הרכב למתחילים. עד גיל 24 רכב בעל תנע נמוך (מסה עד 1 טון) והגבלת מהירות / וכח. בידיוק כמו באופנועים. זה יצמצם את התנהגות הכביש של צעירים ואת תוצאותיה. אבג | 03.02.20 (ל"ת)
25. נפלו על הראש בכל העולם הממשלות מעודדות מעבר לרכבים חשמליים ופחות מזהמים ורק במדינה שלנו תמיד חושבים קודם כל על הכסף, על המונופולים ולא על טובת האזרח הקטן...חושבים צעד אחד קדימה, כאן ועכשיו, במקום 100 צעדים קדימה... חשיבה מבישה ומביכה. פריוס | 03.02.20 (ל"ת)
20. מכוניות קטנות הן... סבל.לא נוחות לנהיגה ארוכה(או עמידה ארוכה בפקקים) ובטח שלא נוחות כשכל המשפחה נוסעת ביחד.אז למה? רן | 03.02.20 (ל"ת)
19. ממשלת ימין חסרת בושה מדינת ישראל מנציחה, בפעולותיה הכלכליות הפוגעניות והחתרניות, את טענות האנטישמים הטוענים לבצע הכסף היהודי הבהחלט מובהק, בהתחשב בכל הנתונים בכתבות על רדיפת בצע בידי נציגי ציבור. בושה. ישראל מאבדת רלוונטיות בהטפה למוסר מחד ופגיעה באזרח שומר החוק מאידך. אין ליהודי ישראל זכות לצעוק אנטישמיות כשממשלתנו מבצעת פשעים שכאלו. פלוני מודאג | 03.02.20 (ל"ת)
18. מה שברור מהכתבה זה באיזה קלות המדינה משכתבת אפילו באיזה רכב ניסע. ורוב האכלוסייה לא חכמה בכל מה שקשור לקניות אבל זה קשור בעיקר באגו ופינוק שי | 03.02.20 (ל"ת)
17. קחו את המיקרה רכשתי אחת ידנית לפני כמעט 4 שנים. נותרתי עם עודף מ-60,000. חשבתי לשדרג וראה איזה פלא , דגם הכניסה שודרג וכיום עומד על 80,000. למי שמחפש רכב בסיסי לנסיעות עירונית, להסעת הילדים , זה ממש לאנכלכלי. אאאא | 03.02.20 (ל"ת)
15. מי שקונה משפחתית ארוכה פראייר. אין בזה צורך אמיתי לרובם. יותר דלק, פחות חניות פוטנציאליות, יותר קשה לתמרן בצפיפות בארץ. א | 03.02.20 (ל"ת)
14. כמה לא מפתיע שאת ממשלת ישראל לא מענין כלל זיהום סביבתי העיקר לסחוט עוד ועוד מסים מהתושבים. את המחיר משלם כדור הארץ, החיות והבריאות של כולנו כתוצאה מהזיהום, הצפיפות והעצבים לחפש חניה. נמאס מההפקרות | 03.02.20 (ל"ת)
13. כל עוד המיסוי משוגע, אני קונה רק גרוטאות ישנות ומזהמות בנות 15+ ושיקפצו כולם. נהג בלי כסף | 03.02.20 (ל"ת)
12. מדינה של דבילים במקום לעודד שימוש בקטנות שלא תופסות הרבה מקום על הכביש וחניות, מעודדים רכבי מפלצת לכל שחורדינית וטמבלים חובבי שופוני ארז | 03.02.20 (ל"ת)
11. רווחי היצרן (והמשווק) פרופורציונים למשקל הרכב ולכן התעשייה "דוחפת" רכבי ספורט/שטח SUV וטנדרים למי שצריך ולמי שלא. יצרנים אמריקאים (GM, פורד, קרייזלר) כבר כמעט לא מוכרים מכוניות ב-ארה"ב. סוד כמוס לחמור ולסוס | 03.02.20 (ל"ת)
9. שקר. המכוניות האלו היו פיקציה. מדובר בעגלות כל מי שקנה רכב קטן התחרט, הרכבים הללו לא סוחבים ונהרסים כמו קטנועים. זבל של סחורה קובי | 03.02.20 (ל"ת)
7. סקודה אוקטביה, פוקלסוואגן גולף וכו' עם מנוע 1000 סמ"ק כנ"ל עוד המון דגמים של מכוניות גדולות (יחסית), בד"כ אירופאיות, עם מנועי טורבו קטנים. מנוע קטן לא אומר בהכרח רכב קטן. כך שלא מובן על מה נשענת כל הסטטיסטיקה הזו חיים | 03.02.20 (ל"ת)
6. תגובה ל - 2 מאיר ומה עם הבטיחות אם כולם ינסעו בקטנות הבטיחות תשתפר. התנע שלהם נמוך משמעותית מג'יפ ששוקל 2.5 טון. מהירות השיוט שלהן היא 100 וקצת ולא 150. לא מאיר | 03.02.20 (ל"ת)
5. הבלעדיות והמונופולים שלהם אין להם אח ורע בכל שווקי תעשיית המכוניות בעולם כולו. כל עוד לא נשבור את קרטל יבואני הרכב / דו"ג בישראל לא תהיה תחרות חופשית עח כיס הצרח/כן הישראלי. | 03.02.20 (ל"ת)
3. רשות המססים מיישמת מדיניות ממשלתית שמה שמוביל אותה זה העברת הון ממעמד הביניים לאלפיון העליון. המכוניות זה רק אחד האמצעים למימוש המדיניות. מתפלא | 03.02.20 (ל"ת)
2. ומה עם הבטיחות? שכחתם לציין שיש למכוניות האלה בטיחות של קטנוע ושכל תאונה סיכוייך להיהרג גבוהים! טוב שיקנו רכבים בטוחים יותר. מאיר | 03.02.20 (ל"ת)
1. פעם נשים היו נוסעות ברכבים קטנים כיום בגלל השופוני ושלי יותר גדול, הנשים דורשות מהבעלים רק רכב ג'יפ. כל הכבישים מלאים בג'יפים של נשים שמתחרות מול החברות והשכנים שלהם שלמה | 03.02.20 (ל"ת)
כך הועלמו המכוניות הקטנות מכבישי הארץ
86 תגובות לכתיבת תגובה