6. אני כותב את זה על אוטובוס שבת מלא כמעט לגמרי לא מיניבוס, אוטובוס גדול עם עשרות מושבים. הביקוש גדול ומרגע שהמיזם יצא לדרך יהיה יותר קשה לעצור אותו. חבל שלקח כל כך הרבה זמן לקבל את ההחלטה הזו, ובכל זאת כל הכבוד לראשי הערים שמעורבים ביוזמה. הוצאה של 12.5 מיליון ₪ היא טיפה בים בתקציב שנתי של עירייה גדולות כמו תל אביב. לגבי ערים קטנות יותר, צריך למצוא פיתרון שייתן מענה לכל מי שרוצה או צריך להתנייד בשבת. אם המדינה לא דואגת לאזרחים שלפחות לא תפריע. אורן | 15.02.20 (ל"ת)
5. כבר קיימים פתרונות לתחבורה ציבורית בשבת חפשו בגוגל תחבורה ציבורית בשבת ותראו שכבר קיימים פתרונות תחבורה ציבורית במימון הרשויות אינה יכולה להתקיים ורצוי להפסיק את שיסוי ציבור אחד כנגד השני כי בסוף זה יגמר במלחמת אחים איציק | 15.02.20 (ל"ת)
2. היטל נוסף? ואיך זה אמור להקל על השכבות המוחלשותð¤ מיטל 'להבי' צבועה, וזה לא חדש. היא כאילו 'בעד' העניים - אך בפועל, כשליחתו של חולדאי, דואגת פעם אחר פעם לפעול כנגדם. ויש המון דוגמאות: למשל גבעת עמל ב'. ובעיית המסתננים בשכ' התקווה. וכמובן, עכשיו...היא מתעלמת מכך שרוב מוחלט של השכבות המוחלשות - הם שומרי שבת ומסורתיים. אבל בכדי לקדם את האג'נדה, היא שמה על עצמה תחפושת 'חברתית', בכדי להכשיר את השרץ. וידוע שבת''א בפרט, אין צורך בתחב''צ בשבת, ובכלל אלו שנאלצים לעבוד - שייכים לשכבות המוחלשותð ובכלל, יש בעיות דחופות - אמיתיות - וקריטיות𤫠יובל שי | 14.02.20 (ל"ת)
1. התושבים ברשויות החלשות לא רוצים תחײצ בשבת מצביעים לקואליציה הדתית, ליכוד בנט ש"ס ויהדות התורה, מצידי שילכו ברגל יעקב | 14.02.20 (ל"ת)
הבעיה שמיזם "נעים בסופ"ש" לא יכול לפתור
7 תגובות לכתיבת תגובה