אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עכשיו זה מדעי: אם אתה נוסע ברכב יקר - אתה "זבל של בן אדם"

89 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

88.
בדיוק מה ש-85 כתב, ועוד
זה שאתה מחזיק רכב יקר פשוט לא הופך אותך לעשיר. בעלי קנה את המרצדס הראשונה שלו אחרי עזיבת מקום עבודה אחרי שנים רבות, ועם הפיצויים הוא קנה את הרכב. משם, עם התנאים שמציעים בארצות הברית, כבר לא היה מסובך להתקדם למרצדס הבאות בתור. אנחנו לא עשירים בשום קנה מידה, ולפי ההכנסה לנפש אנחנו גם הרבה פחות מזה. אה, והוא איש עדין, קשוב, ויעצור בהחלט להולכי רגל. ועוד משהו: זה גם בטיחותי יותר ליסוע ברכב יקר. לאחרונה הוא עבר תאונה (עם המרצדס הקודמת) כשמיכלית דלק נכנסה בו מאחור, ובוחני התנועה אמרו לו שהרכב ספג היטב את המכה ועם רכב פשוט יותר - המיכלית היתה מגיעה עד לחלק הקדמי ולא היה נשאר ממנו כלום. גם ככה הוא ספג פגיעות פנימיות לא פשוטות בשל עוצמת המכה, אבל חיצונית - כמעט לא נפגע. אז תפסיקו לחשוב על מרצדס במושגים של "עשיר", אולי תתחילו לחשוב במושגים של "בטוח".
ניו יורקית | 02.03.20
86.
מחקר מצחיק
קצת לא ברור לי איך השיגו הוקרים את נתוני העושר או העוני של הנהגים השונים כאשר מן הידועות הוא שהאמריקאים לא נוהגים לפרסם את מצבם הכלכלי. ( ראו דוחות המס הנסתרים של נשיא ארהב). בארהב ניתן לקנות כל רכב, יוקרה או פשוט, בעד 72 תשלומים ולמעשה כל אחד יכול לפנק עצמו בכל סוג רכב שירצה. נהגים מתורבתים יעצרו במעבר חציה ללא שום קשר לרכבם. נהגים חסרי תרבות וחסרי חינוך פשוט לא יודעים את חוקי התנועה כי הם בורים. כרוכב אופניים בתל האביב אני רוצה לציין לטובה את נהגי המוניות, כמעט תמיד הם עוצרים במעברי חציה.
אהרון | 01.03.20
80.
איזה שטויות
בארהב במוו כמו שאתם מראים אינו רכב יוקרה אלא מכונית למעמד הבייניים.. כל אלה הם אנשים עובדים שיש להם מה לעשות לעומת נוהגי הגרוטאות שמסכנים נהגים אחרים בכביש עם עצירות מטומטמות. כמו התקנה בישראל שנהגים חייבים לעצור להולכי רגל במעבר חציה שנראה הגיוני ופוליטי קורקט רק מה לעשות הולכי הרגל כבר לא מסתכלים לפני שעוברים עסוקים בטלפון ... ומה לעשות נפגעים כמו זבובים...
דקס | 29.02.20
61.
מאיזה סכום מתחילים לחשב?
כתוב שללבנים עצרו 30% מרכבי היוקרה שנבדקו. כמה אחוזים של רכבים "פשוטים" עצרו? האם זה רכבים חדשים בלבד או אם מישהו קנה BMW בת 3 גם הוא הפסיק לעצור? מכונית יוקרה נקבעה לפי דגם? דגם שנתון? שווי כספי? (עם מיסים/בלי מיסים) מי שנהג ברכב יוקרה שכור התנהג כמו בעליו של רכב כזה? חסרים נתונים מהותיים ולכן אין אפשרות לדעת מה אומרות התוצאות.
F22 | 28.02.20
46.
זו הנחה שגויה ואלו הסיבות:
רכבי יוקרה בהחלט מתאפיינים בנהגים בעלי אישיות שונה, אבל להגיד שהם פחות אמפתיים מהבדיקה הזאת? ממש לא. אנשים אלו בדרך כלל יודעים לנצל הזדמנויות, לראות פתרונות למשל שאחרים לא רואים כמו גם בכביש. זה שהוא לא עצר, יכול להיות כי הוא ידעה שאם הוא ממשיך בנסיעה הוא לא פוגע ברצון ובבטחות של אותו אדם לחצות, אפילו לא בעיקובו בעניין. ניתוח אנליסטי מהיר שאחרים פחות יודעים לעשות או בכלל לא משתמשים. אבל כן בהחלט הם אנשים שונים, לכן הם הצליחו לקנות רכב כזה- צריך להיות בהם יכולות שונות
ליאור | 28.02.20
45.
בישראל זה הפוך מי שיש לו אאודי מרצדס הם נכים ש
ומנגנבות קונים מרצדס ואו אאודי ומי שיש לו רכבים כאלה ישנים זה לא אומר שיש סמל כזה אז הרכב שווה משהו יש רכבים שווים 30-60אלף שווה לכל עני שמחפש שופוני זה בעיקר אנשים שאין להם השכלה וטיפשים שרוצים לעטוף את עצמם בכאילו שהם נוהגים במשהו טוב וההפך הוא הנכון רכבים כאלה שותים המון דלק וכל שני ושלישי במוסך כל פרצוף ערס קטן עם שכל קטן יש לו רכב מיושן מהדגמים האלו כך שהכתבה חלקית נכונה לישראל בישראל יש יותר פיגור שיכלי ונכים במכוניות ישנות מדגם במוו אאודי מרצדס
שמשחקים על הביטוחים | 28.02.20
32.
היום חסמה אותי נהגת סקודה קודיאק ממש בפנייה ימינה בצומת דו נתיבי. פשוט החליטה לעמוד שם.
נופפה לי עם היד שאעקוף אחרי שציפצפתי. אתם מבינים? החליטה להמתין, אני לא יודע למי, ברמזור! אפילו בלי איתות. אחרי שעקפתי ויצאתי מהצומת ראיתי ששיפרה בכמה מטרים אחורנית, עושה טובה לזולת הנודניק.
אא | 28.02.20
27.
פופוליסטי, סוציאליסטי וזול
1. איפה לינק למחקר? 2. כמה אנשים השתתפו במחקר? 3. איפה בוצע המחקר? האם רק בנוואדה? אולי הם עשו את המחקר בלאס וגאס שם רוב הנהגי מכוניות יוררה שוכרים את הרכב לכמה שעות (ולכן המחקר לא מייצג)? 4. לפי המחקר הפיני, לא מדובר במכוניות יוקרה אלא במכוניות גרמניות... 5. האם נבדקו השערות אחרות לתוצאות המחקר?
חוקר | 28.02.20
26.
היות שלי נמאס ככול שרכב יקר יותר סביר שיעצור
לא בגלל הנהג. בגלל מערכת הבלימה האוטונומית שלו ומערכות למניעת התנגשות. לא תמיד עובדות אבל נמאס לי. בארץ רמת הנכונות לעצור במעבר חציה שואפת ל-0. רואים שאתה רוצה לחצות אז נהגים רבים מאיצים. הזוי. אם כבר להידרס אז על מעבר חציה על ידי רכב יוקרה. לפחות חמותי תקבל משהו.
דודו | 28.02.20
23.
ברור שזה לא מקרי! אבל זו לא הסיבה
בעלות על רכב יוקרה, והתנהגות דורסנית בכביש, שתיהן מגיעות מאותה סיבה בסיסית: האופי הדורסני של אותו בנאדם. אין מה לעשות, למי שלא אכפת לדרוך על אחרים בשביל לרווח עצמי, יש לו יתרון מובנה בחיים על פני ה"נחמדים", ככה שיש לו סיכוי גבוה יותר להצלחה, שמתורגמת לרוב להצלחה כלכלית. בקיצור, שווה להיות חרא של בנאדם....
נחמד | 28.02.20
16.
העוברים זבל
כתבה שקרית .אני יש לי רכב יוקרה בחצי מליון ועוצר במעבר חצייה .אבל האנשים שעוברים הם הזבל. למה? כי כאשר הם עוברים לא מסתכלים ימינה או שמאלה לא זהירים מסמסים באמצע המעבר הולכים וחוצים לאט מדברים בטלפון וזורקים את עצמם למעבר חצייה לא מחכים עד השאוטו יעצור וייתן להם לחצות. בקיצור אלה שעוברים אלה הזבל.
אני | 28.02.20
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת