3. נאמר הרבה ולא נאמר כלום הרי אין שום הבדל בין נסיעה במונית לבין אובר ליפט או כל חברה אחרת.. אם כבר, מונית נוסעת ריקה אפילו יותר. בזמן חיפוש נוסעים במרכז העיר לדוגמה בעוד שנהגי האפליקציות נוסעים על פי הזמנות בלבד, ואמורים לקבל את הלקוחות הקרובים ביותר במיקומם זאת אומרת יש פה התקדמות מבחינה טכנולוגית שבתאוריה אמורה לתרום לנחות וגם לזיהום. בנוסף אני חושב שהחברות הנ"ל "גונבות" לקוחות בעיקר לנהגי המונית וקצת פחות לתחבורה ציבורית הרי הבדלי המחיר בין תחבורה ציבורית לבין אובר הם גדולים במיוחד ד"א בערים מסוימות בסין (שנז'ן לדוג') שבהם כל צי המוניות (והאוטובוסים) כבר חשמלי, אפליקציית שיתוף הנסיעות אינה מקבלת נהגים חדשים שמשתמשים ברכב שאינו חשמלי וכבר נתנה תאריך יעד שבו כל הנהגים הקיימים יצטרכו להחליף לרכב חשמלי בשביל להמשיך לעבוד. עדן | 05.03.20 (ל"ת)
1. למי אכפת מה"סביבה"? השימוש באובר חוסך כסף, אנשים מעוניינים בזה. תנו לאנשים את הבחירה החופשית. אולי לחסוך כסף לעצמי חשוב לי יותר מ"איכות הסביבה" של כולם? שגרטה תסע באופניים אם היא רוצה. ליברטריאן | 03.03.20 (ל"ת)
מחקרים: אובר וליפט מזהמות את הסביבה יותר מהרכב הפרטי
3 תגובות לכתיבת תגובה