6. אני רק שאלה בבניינים רווים כיום כל החשמל בחניה ובמחסנים מוזן מהחשמל הציבורי ולא מהדירות בעיקר בגלל מרחקים וכיבוי אש ולכן אין אפשרות לחבר לדירה כך שנדרש מערכת עם מניה ומדידה, קיימת כזאת אבל יש לה מחיר, זה לא כמו בנין קטן שמושכים ישירות מהדירה מה גם שלא תמיד יודעים איזו החניה שייכת לאיזה דירה נוסיף על זה חיבור חשמל גדול מאןד עד כדי הוספת שנאים, משימה כמעט בלתי אפשרית בהצלחה קבלן | 13.03.20 (ל"ת)
5. אין להם מושג במשמעות ההתקנה האם בחישוב של התקנת המערכת הובא בחשבון עלות הגדלת החיבור ועל צורך נחדר טרנספורמציה שידרש על מנת לענות על צריכת החשמל החדשה? על משמעות חדר כזה על חניון הבניין? יזם | 11.03.20 (ל"ת)
4. מגיב 2 - חכה, לאט, לאט הרעיון הוא שכשמכניסים את התשתית בבניין חדש העלות נמוכה יותר וההתקנה הרבה יותר פשוטה, וזה לא משהו שאפשר להתנגד אליו, בניגוד לבניינים קיימים בהם מדובר בפרויקט בפני עצמו. ברגע שבכל בניין חדש תהיה תשתית לרכב חשמלי, זה ייתן תמריץ לרכוש רכבים חשמליים, מה שבתורו יתן תמריץ להתקנה בבניינים קיימים. זה ראש הגשר. אהרל'ה | 11.03.20 (ל"ת)
3. למספר 2 הקשקשן, לא ניתן לחייב בניינים ישנים לשאת בעלויות התאמה שכאלו. שינוי תקן רלוונטי *רק* למי שיקבל היתר בנייה לאחר אישור השינוי. דודי | 11.03.20 (ל"ת)
2. עצם זה שהדיבור הוא על תשתית רק בבניינים חדשים מוכיח שמדובר בדבר ללא עתיד, אם היה לרכב החשמלי עתיד היו עושים תשתית בכל בניין ללא קשר לגיל הבניין וכל מקום שיש בו שפת מדרכה בצבע כחול לבן או אפור, בקיצור בכל מקום. ד | 11.03.20 (ל"ת)
משרד הבינוי מקדם: תשתית לטעינת רכב חשמלי בכל חניון בניין מגורים חדש
6 תגובות לכתיבת תגובה