אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אחרי הגבלת המוצרים בהזמנה אונליין - שלושה סניפים של שופרסל יעסקו רק במשלוחים

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
משלוחי שופרסל
מנגנון לא יעיל וללא שרות לקוחות זמין. זמן ההמתנה ארוך ולא מודיעים מראש מה חסר. ואז מגיע משלוח בלי חצי מהדברים אחרי שחיכינו שבוע ויותר. מתסכל ומרגיז. מציע לקנות במכולות בשכונה, יקר קצת יותר אך ללא דמי משלוח ומגיע באותו היום (ומודיעים מראש מה חסר).
צביקה | 23.04.20
4.
שירות מתחת לכל ביקורת
הזמנתי להוריי המתנתי יותר משבוע ו... על אף שביקשתי תיאום שינויים זה לא נעשה, סופקו מוצרים לא כשרים לפסח למרות שהדגשתי. החליפו מוצרים כגון קפה בלי הל הגיע עם הל( לא לטעמנו) יין אדום במקום לבן ועוד הרבה. הגבלת 4 סוכר ומה יעשו המבוגרים שאסור להם לצאת מהבית ישלמו כל יומיים משלוח עשרות טלפונים ורק היום הגיעו לקחת לא ממליצה עליהם
המאוכזבת | 28.03.20
2.
הבעיה היא
לא זמן המשלוח אלא עדכון הזמנה. אם נכנסים להוסיף מוצרים, הרי אם המשלוח בעוד שבוע מן הסתם ארצה להוסיף מוצרים. ברגע שעדכנתי את המוצרים המשלוח נדחה לעוד שבוע שבועיים. איזה מן שירות זה, ואין עם מי לדבר. בקיצור תנחשו מה אתם צריכים בעוד שבועיים ואין אפשרות להוסיף כלום. האפליקציה הכי גרועה שנתקלתי בה. שמישהו שם יקבל שכל ויאפשר לשמור על תאריך המשלוח גם לאחר עדכון הזמנה והוספת מוצרים.
מישהו  | 27.03.20
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת