אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הטייגר של צ'אק נוריס: מטוס הקרב שהפיל את עצמו

50 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

35.
תגובה ל 30 ו 28
ל 30: התאוצה היא 9.8 מ לשניה בריבוע. הוא לא ינוע לאינסוף בגלל שהגרויטציה תגרום לכך שיפגע באדמה. אבל מובטח שהמהירות שלו תגבר ככל שיתקרב לאדמה. ואז ברגע הפגיעה האנרגיה תהפוך לרעש, חום באדמה וחור גדול. והפגז ינוח. ל 28 זה נכון רק לגופים לא אירודינמים כמו מצנח, דף ניר וכו. לדוגמא, אם תזרוק אבן במהירות התחלתית כל שהיא (תלוי בשריר היד שלך כמו שהתותח זרק את הפגז), מהירותו רק תגדל (זה וקטור שכולל מהירות אופקית שאינה משתנה, ומהירות אנכית שרק גדלה כל הזמן, עד לפגיעה באדמה). כמובן שמטוס יכול להאיץ, אבל לא עד כדי כך שיפגוש את הפגז שלו. אלא אם הפגז נורה כלפי מעלה.
אחד העם | 04.04.20
33.
מקרה נוסף
תגובה ל 3: אם טנו מדברים על אותו מקרה- הפצצה שוחררה לא על ידי מטוס סקייהוק אלא על ידי מטוס טורנדו. הסקייהוק ליווה את הטורנדו וצילם את הניסוי, אבל היה קרוב מדי. מה שקרה זה שהפצצה אכן עשתה "סאלטה" לאחור וכלפי מעלה וחתכה לסקייהוק את הכנף. הטייסים הספיקו לצנוח בשלום. הארוע מתןעד בסרטון.
רזיאל | 04.04.20
24.
מהירות נפילה
לבני, מהירות הנפילה היא בתאוצה של 9.8 מטר/שנייה ולא במהירות של 9.8 מטר/שנייה. לאחד העם, ע"פ התאוריה שלך הפגז ימשיך לנוע ללא סוף. גם אם נורה במאוזן במהירות על, ייאבד גובה בתאוצה של 9.8 מטר/שנייה אך ימשיך במסלול שנורה ויואט ע"י חכוך באויר. אם נורה כלפי מעלה יואט קצב נסיקתו בווקטור בין כוחו לכח המשיכה וחיכוך באויר.
יוחנן | 04.04.20
21.
משהו מוזר בתיאוריה הזו
הפגז מקבל את כל האנרגיה הקינטית שלו ברגע היציאה מהקנה. אם היריה נורתה המצב אופקי או כלפי מטה, אזי אובדן הגובה אמור להתבטא במהירות גבוהה יותר של הפגז. אמנם חיכוך האוויר מקטין מהירות (אנרגיה הופכת לחום), אבל זה לא משמעותי בפגז שצורתו אירודינמית. אובדן מהירות הפגז יכול להיות רק אם נורה כלפי מעלה. תוספת הגובה תאט את תנועתו, ואז יאיץ כלפי מטה.
אחד העם | 04.04.20
16.
גם אצלנו היו תאונות ירי
לדוגמה: האלוף ידלין, כשהיה מפקד טייסת לא שיגר טיל אמיתי על עמיתו בזמן אימון? מזל שזה היה F15 עם שני מנועים ושהטייס השני היה טייס מעולה. זה קורה גם לטובים ביותר. אצל האמריקאים הכל חייב להיות גדול יותר, לדוגמה: ב 1967 במלחמת וייטנאם נורתה בשל תקלה רקטה ממטוס שהיה על סיפון נושאת המטוסים פורסטל. היא גרמה לשריפה והתפוצצות חימושים. נהרגו 134 אנשים, הושמדו 21 מטוסים ונגרם נזק לנושאת המטוסים . זה היה אסון השריפה החמור ביותר על סיפון נושאת מטוסים אמריקאית מאז מלחמת העולם ה2. דרך אגב, הרקטה לא התפוצצה, אבל היא פגעה במטוס אחר, שהפיל מיכל דלק נתיק, הדלק נשפך הצית מספר פצצות חצי-טון פגומות. צירוף מקרים קטלני של ביש מזל וחוסר מקצועיות. באחד המטוסים שהיו על הסיפון והתפוצצו היה מי שהיה מועמד לנשיאות מאוחר יותר, ג'ון מקיין.
גם אצלנו | 04.04.20
8.
חרך לעצמו את הכנף.
בשנת 1966 הייתי צמוד למטווח חיל האוויר בחולות חלוצה. מטוס אורגן ביצע יעף הפצצה מגובה נמוך, הייתי אומר יותר מדי נמוך, ונסק בחדות מעל המטרה המופצצת. שניה לאחר מכן נתלשה לו הכנף הימנית. הטייס צנח מגובה נמוך מאוד. קומנדקר של הפלוגה אסף אותו כשהוא חבול אבל שלם.
אבי מלכי | 03.04.20
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת