אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

התמודדות מועדוני הצרכנות ב"קורונה" - מעט מדי ומאוחר מדי

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
מועדוני הצרכנות זה בלוף
כתבה מעולה מעודוני הצרכנות הן תרמית - כביכול מטרתה להטיב עם הצרכן "הנאמן" ולשמש כלי לשימור לקוחות ושיווק מהצד השני. בפועל עובד כמעט תמיד לטובת העסק ולמיקסום רווחים כשבפועל "הרווח" הצרכני קטן מאוד, אולי אפילו לא קיים - והכתבה הזאת ממחישה זאת היטב. בכל אופן, מועודני הצרכנות הן מוסד ארכאי ומיושן ונראה בכלל שהתחום כולו סובל מחוסר חדשנות אל מול תרבות הצריכה שהשתנתה מהקצה לקצה - החל מצריכה דיגטלית וברשתות חברתיות ועד להשוואת מחירים וקבוצות רכישה. נדמה שהם כבר לא רלוונטיים לצרכן המודרני.
טל | 17.04.20
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת