אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מורים, איך אתם מסוגלים לחשוב על חופש ביולי?

249 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

249.
יש המון דברים שלא נספרים כתבתי רק קצת כי אין מקום
יש בעיה רצינית שלא מבינים שהזמן של המורה לא נמדד רק בכמה שעות ילד מבויים למד אלא בהרבה דברים נוספים. דבר ראשון בתקופה הזו חילקנו את הילדים לקבוצות קטנות כך שכל ילד קיבל יחס אישי ובמקום להיות עם 30 ילדים היה עם8 ילדים. אז נכון, למד פחות שעות אך כל שעה הייתה איכותית הרבה יותר דבר שני, נעשו המון מפגשי זום של המורות גם עם הצוות הניהולי, גם בצוות השכבתי וגם מול רכזים של הפיקוח- כל השעות האלו לא נספרות לנו בכלל הייתה עבודה מערכתית לתכנן מערכת חדשה לכולם גם נעשו שיחות אישיות ארוכות בטלפון עם ילדים
מורה שעובדה ועובדת קשה | 09.05.20
246.
מורים איך אתם מסוגלים לחשוב על חופש ביולי
יוצא מידי ימי חופש למורים 120 יום בשנה ,כשלשכירים יש במקרה הטוב 22יום בשנה ,שיפסיקו לבכות על המשכורות יש לי ידידה 5 שנים במערכת מרוויחה 10000 שקל ,והיא אמרה לי שהיא מורה בגלל החופשים הגדולים שיש להם ,היו צריכים להוציא את המורים לחל"ת ,ותראו איך הם היו מבקשים לחזור ללמד ,
יוסי | 25.04.20
245.
חוצפה
חוצפה שהמדונה והאנשים מתייחסים למערכת החינוך כי בייבי סטר לילדים שלכם אתכך אני רוצה לראות עובד יום אחד בלי לקבל תשלום . אנחנו יום שלם ישבים מול המחשב ומלמדים והוטצ אב שלנו לא מפסק עד שעות הערב המאחרות לצלצל שאלות ובקשות מהתלמדים תחזרו אותנו לבתי הספר תעשו לנו טובה . מעניין למה לא מסתערים על ממשלה שתקום עם 32 שרים השכר מלא
מורה | 23.04.20
244.
ראשון לציון
המורים מרוויחים יפה? אני אביא לך דוגמאות כמה מורים מרוחים. אתה משקר במודע מרמה. משרד האוצר והעומד, בראשו חבורה של שקרנים שחצנים. בו תראה איך עובדים מורים כל השנה מה זה להתמודד עם עם הורים ותלמידים ואיומים. מורים חוזרים הביתה ממשיכים לעבוד ועבור איזו משכורת. צי אתה מזאת יונית לוי ועוד עיתונאים? איזו אחריו. יש לכם העט תיפול לבם זא האחריות עם משכורת של 100000 ש"ח ברוטו ויותר כשמורה ומנהל בית ספר מרטיח 10 אחוז מכם. למורים אני אומר ואני למזלי לא מורה תשבתו תעזבו את המשרות.
גיל | 22.04.20
242.
סילוף דבריה של יפה בן דוד-זו הכותרת של הכתבה
כץגם אני כמוך שמעתי את הרעיון, וכמורה מסכימה עם כל מילה שנאמרה. היא לרגע לא טענה שמורים לא מוכנים לעבוד בחודש יולי, מה שכן, כמו כל עובד משק, מגיע לנו תשלום על כך. משום מה אנחנו ציבור המורים, הורגלנו דנים על גביי שנים, שמעמיסים עלינו עבודה. עוד ישיבות, עוד שיחות, עוד יוזמות, עוד מטרות. אך משום מה השכר שלנו לשעה לא עלה ואף ירד בעקבות הרפורמות. אתה מדבר על כך שמורים עם ותק מקבלים שכר יפה, ניסוח מעניין, אני כבר עשר שנים במקצוע, ממש לא מרגישה מתוגמלת, מקבלת פחות מהשכר הממוצע במשק.
אורנית כהן | 22.04.20
239.
כל הכבוד ליפה
לכנופיית ערוץ 12 ברשות יונית לוי וקרן מרציאנווכוח העזר פרופ' ברבש שאין להם מושג על עבודת ההוראה ציבור המורים מוסיף מכספו הפרטי עבורמ עזרים ללמידה השתלמויות פרטיות ציוד משרדי מושג שאינכם מכירים, עזרה לילדים ומשפחות נזקקות. הייתי מעדיפה להגיע לבית ספר לעבוד עם הפסקות ושעות שהייה מלאות ולא כפי שזה נעשה היום ללא הפסקות ועד שעות הערב המאוחרות. חייבת לציין בפניכם שההורים רואים את העבודה וההשקעה שלנו בלמידה מרחוק וזה מתבטא בפרגון של ההורים והתלמידים. אז, תלו קורה מבין עיניכם ושתבינו את גודל האחריות על
אסתר | 22.04.20
238.
מצילת המורים
יפה המדהימה והיקרה, אם יהיו מורים שיחזרו לאחר הקורונה ללמד, אם למרות השנאה הנושבת כלפי מי שמופקד על ילדי ישראל, תהיה עוד מורה אחת שנשאר לה מספיק אוויר במפרשים כדי לחזור ולהעניק את ליבה ואהבתה לילדים המתוקים שהוריהם יורים בנו חיצים כל השנה ושולחים את הקטנים שקולטים בחושיהם את המסרים- להשליך גם הם חיצים ובליסטוראות במורים, אם תשאר קבוצה איכותית שתמשיך ללמד למרות הכל- יהיה זה בזכותך יפה בן דוד היקרה. מעתה יודעים אנו כי יש מי שאכפת לו מאתנו ומוכן ממש להקריב עצמו מול עדת משחרים לטרף. מעריצה אותך.
מעריצה את יפה | 22.04.20
237.
מיומנה של מורה
משפחה יקרה, אחרי לילה שלישי שעליתי לישון ב4 לפנות בוקר כי הכנתי שיעור לכיתה, לא שיעור חשבון, -שיעור משנה,זה לא הכנה לבגרות, זו הכנה לנשמה, תשאלו, למה עד 4? כי חשבתי איך לוקחים את המשנה הידועה "משה קיבל תורה מסיני..." ועושים ממנה כלים להתמודדות בשביל התלמידות שלי שמחר יקומו ויצטרכו לשבת שוב מול מסך ולא בכיתה שלי, ויהיה להן מעניין , וידלק להן אור בעיניים ובלב, כי זו מסכת אבות , לומדים אותה כדי ללמוד לא להיות כמו תלמידיו של רבי עקיבא, שנספו במגיפה, כמה ריאלי כי לא נהגו כבוד זה בזה כמה
ענבל נשיא | 22.04.20
236.
בורות לשמה של הכותב
אנו עובדי ההוראה מקבלים "משכורת" ביולי אוגוסט מכספנו שלנו שבכל חודש מפרישים/ מורידים לנו מהמשכורת ו" חוסכים" לנו ליולי אוגוסט. בימים אלו אני נקרעת ביום ובלילה בהכנת חומרים ללימוד מרחוק שהוא כה קשה ואין הערכה. אז מי עוד נותן כאן יום או מומיים בהתנדבות? אולי השרים? אולי העיתונאים והכתבים? לאאא רק מהגננות והמורים מצפים לבייבי סיטר בהתנדבות. זאת הבושה. גם ככה משכורת כה נמוכה.אז דוקא עלינו התעלקו. כואב ומשפיל.כל הכבוד ליפה בן דוד .אשת חיל
גננת 33 שנים אלמונית | 22.04.20
235.
אנחנו כרגע בכלא לא בחופש
הכי קל זה ללכלך על המורים ולהגיד מה הבעיה שלכם חעבוד בקיץ. אך אל תשכחו שאנחנו לא בחופש עכשיו. אנחנו כלואות בבית מטפלות בילדים קטנים. שגם להם קשה. ואתה מתחיל לאבד שפיות מיום ליום. סליחה זה לא חופש. זה כלא ולכל ייפי הנפש שאומרים אז היית רוצה לצאת לעבודה? התשובה ברור
אנחנו כרגע בכלא לא בחופש | 22.04.20
234.
יפה היא יקרה- הדברים עלולים להשתמע לשני פנים
ייתכן שצריך לחדד דברים יותר. זה לא שהמורים רוצים לא לעבוד, אנחנו פשוט לא מקבלים שכר הוגן יחסית למה שאנחנו עובדים ומשקיעים. אז למה המתבקש הוא לעבוד גם בחופש? מרבית העם לא יודע ש... המשכורת של החופש של המורים מורכבת מכל השנה.. כלומר לוקחים למורים כל פעם קצת מהמשכורת החודשית ומפרישים לחופש....
דניאל  | 22.04.20
233.
גננת כואבת
לכל המלעיזים שחושבים שאנחנו אוכלים חינם, תתביישו לכם. אני יושבת בבית עובדת שעות על גבי שעות על הכנת חומרים ללמידה מרחוק, חדרי זו, קשר עם הילדים וההורים ועוד. ואנחנו פרזיטים? המשכורת שאני מקבל בזכות ולא בחסד. הורים התרגלו שאנו מגדלים להם את הילדים, התרגלו שאנחנו שק החבובות שלהם. תתתאפסו על עצמכם. אני בטח לא אשלח את בנותיי ללמוד הוראה, כי כל המלעיזים לא ראויים מחנכים כמונו. בושה וחרפה שזו ההערכה לחינוך. כותבת מדם ליבי. הכתבות שעשו את הלינה ליפה בן דוד צריכות להתבייש. אולי לנו שזו התקשורת שלנו
אלמונית | 22.04.20
232.
מטומטם לחלוטין
גם מכריחים את המורים מהבית, למרות שהלמידה לא אפקטיבית. אבל העבודה הזו קשה מלימוד רגיל, כי צריך להכין בבית כל פעם, גם ללמד, גם לבדוק כל זה עם הילדים שלך שגם נמצאים בבית. גם רוצים להוריד להם במשכורת. גם להוריד להם ימי חופש. גם מוציאים את דיבתם רעה. אם העבודה של מורים כזה להיט גדול, שכולם ילכו להיות מורים...יש מספיק היצע..מי שלא רוצה להיות מורה שלא יתלונן...אופס...אין מתלוננים, מעניין...
מורה לחיים | 22.04.20
231.
מורים הם לא בייביסטר...
תפקיד המורים זה ללמד את ילדי המדינה, לא להיות שמרתפים להורים שעובדים. אם יגידו שהלמידה מרחוק לא יעיל ולא חשוב, כמובן שהם ישלימו ימי למידה בקיץ. אבל אי אפשר לדרוש מהם ללמד מרחוק תקופה ארוכה (בלי כלים ובלי הכשרה - וגם בקרב המורים יש אילו בלי מחשב או חיבור לאינטרנט), ואז גם ללמד בקיץ כי ההורים צריכים לצאת לעבודה. זה משקף זלזול בעבודת ההוראה.
אהובה | 22.04.20
230.
גם אם הייעוד שלי הוא להיות מורה
אבל לעבוד עם ילדים זו עבודה שואבת כוחות. העבודה קשה פיזית, נפשית ואנרגטית. אז ייעוד וערכיות בצד ותשלום בצד. יפה אמרה שמורים ישמחו לעבוד בתמורה לתשלום. לא מבינה למה מצפים שאנשים יעבדו ללא תשלום. מאיפה הציפייה הזאת בכלל? אתה מדבר על ערכיות המורים. מה עם להעריך אנשים עובדים ולא לקחת אותם כמובן מאליו?
מירי | 22.04.20
228.
ימי החופש של המורים - הם חלק מהשכר הצנוע שלהם בימי
אחת ולתמיד הגיע הזמן שכל "חכמי" ההוראה כביכול המטיפים למורים, יבינו שמורה שנדרש להשכלה אקדמית של 4 שנים, שוות ערך לזו של מהנדס, והמקבל שכר צנוע של כ-8,000 ברוטו, לאחר כ-7-10 שנות וותק - אז החופש הגדול הוא חלק מהשכר השנתי שלו
אריאל | 22.04.20
226.
יפה בן דוד צודקת
בושה וחרפה לשדרניות הפלצניות האלו איך שתקפו את יפה יפה הציגה את המורים והגננות לא יתכן שיעשו מהם שקי חבטות גם ככה המשכורות שלהם בריצפה לא יתכן 'לא יהיה חופש ביולי אוגוסט גם המורים כרגע בהסגר ועוד עם הילדים שלהם בבית כך שההחלטה מגיע להם חופש מעריכה ומוקירה מאוד את עבודתיכם
יפה בן דוד צודקת | 22.04.20
224.
רגע, רגע
אדון שחר אילן. כמה ימי עבודה אתה תרמת בחינם לטובת נזקקים בעקבות משבר הקורונה? כמה מהשכר שלך אתה מוכן לתרום לעסקים שקורסים? כי כל אחד שקורא למורים לוותר על משכורת אחת, שיתכבד ויתרום משכורת אחת. איך יעלה על הדעת מר שחר, שאתה לא תורם את משכורתך? איך יעלה על הדעת שאתה לא נכנס תחת האלנוקה כשהמשק קורס? כדאי לזכור שהמורים מפרישים כל חודש כסף על מנת לקבל משכורת בקיץ. משמע, לעבוד ביולי זה לעבוד לגמרי בחינם. כמה אנשים פה מוכנים לעבוד חודש בחינם?
מורה | 21.04.20
216.
בלי אצבע מורה...
נציגת המורים דיברת בתוקפנות ובבותות. אם היא מייצגת את המורות והמורים אז אויי למע' החינוך... המלל היה מאד פשוט: לא יסכימו לוותר על חופשת הקיץ... הם עובדים קשה וצריכים לנוח... אז למה הייתה צריכה לנבוח. המסר היה עובר ונשמע הרבה יותר טוב לו דיברה בנועם.
אזרחית | 21.04.20
215.
למידה מרחוק לא מתאימה לכל אחד
עם כל הכבוד על ההשקעה בארגון המידה מרחוק היא לא מתאימה לכל אחד. ילדים צעירים עד כיתה ו צריכים ליווי של הורה בלמידה מרחוק, לא תמיד יש מחשב נגיש ולא פעם יש קשיים בהתחברות. לא כל ההורים בבית חלק מההורים עובדים וילד צעיר שההורים שלו עובדים לא תמיד יכול להשלים את החומר, צריך להיות וירטואוז כדי לעמוד במטלות. בלימודי הקיץ אין שום ניסיון להפוך את המורה לבייביסיטר אלא להשלים את החסר בלימודים בצורה נגישה לכל ילד.
אור | 21.04.20
213.
חומר למחשבה
פשוט חוצפה תרדו כבר מגבם של המורים, הםאינם אשמים במשבר הקורונה ולמעשה אף מגזר אינו אשם שהמדינה והעולם נכלאו למצב הזה אם כבר, יפחיתו מתנדבי הציבור,קרי השרים והחכים במדינת ישראל הנהנים משכר כבר שנה וחצי בלי ממשלה מתפקדת עצירת הפרשות פנסיוניות קופות גמל והשתלמות של כל אחד ואחת מהם משם נתחיל נעבור לכל חברות הסלולר ושאר זוללי הכספים במדינה ונסבסד אותם לציבור בתקופה קשה זו ניקח מעתודות כספי המדינה ונחלק למתקשים ברבעון הקרוב. ולסיום כל אנשי התקשורת יפרישו משכרם המופקע וייכנסו מתחת לאלונקה
אחד שחושב אחרת | 21.04.20
208.
קל להשמיץ
מבהירה לכולם, אנחנו לא בחל"ת, עקב הערכיות וההכלה שלנו לא פסקנו מללמד, לעטוף ולדאוג. עבדנו ועדיין אנחנו עובדים לפי מערכת הלימודים הרגילה שלנו. גם בימים כתיקונם אנו מרוויחים מתחת לממוצע למרות שרובנו בעלי השכלה והכשרה שראויים לשכר גבוה יותר. עד כה תרמנו ימים בפסח וביולי, ימים שלמרות עבודתנו היומיומית מאז פרוץ המשבר תרמנו בהבנה, אך יש גבול לזלזול בנו. מדוע שנחזיר ימי עבודה כפולים? מדוע האוצר מסיט את הדיון מהצורך לממן את האנשים שבבית ולממן קייטנות קיץ לילדים ומעביר את הזעם למורים? אנחנו לא האויבים
חני | 21.04.20
207.
מורה בפועל ואמא לילדים בבית ספר יסודי
טוב, אז אני שוברת שתיקה. גם בשבילי כמורה וגם בשביל התלמידים שלי אני לא מוכנה להיות שק חבטות של אף אחד יותר כאשר בהתחלה הודיעו על למידה מרחוק, התחלתי ישר לעבוד בלי לחשוב אלה התלמידים האהובים שלי, אני פה בשבילם כשהתחילו לדבר על השכר שלי פתאום כולם זזו בכיסאות- "נראה... לא יודעים..." ואז קרן מרציאנו הגדילה לעשות ואמרה שהגיעה הזמן שציבור המורים יירתם ויראה קצת סולידריות. דרך אגב, העבודה שלי מלכתחילה היא סולידריות- כי בעבודה כמו שלי לקבל 5,500 שח בחודש- מה זה אם לא תרומה לקהילה? בינתיים לא מצ
שרה | 21.04.20
205.
המשכורות של המורים כיום סבירות פלוס
שתי חברות שלי עם ותק של 15 שנה מרוויחות כמעט 12 אלף שח נטו עבור 35 שעות שבועיות פרטנטאליות. שעת עבודה של מטרה היא 45 דקות ולא שעה. שלא לדבר על זה שמורה שישלה קביעות יכולה לשים פס ויהיה קשה מאוד לפטר אותה. אז שיפסיקו להתבכיין,אין להם מונופול על עבודה קשה ושחיקה. הם לא יחזיקו מעמד בסקטור פרטי אפילו חודש
אמא ל 2 | 20.04.20
203.
ביביסיטר או מורה
מה לא ברור פה. מורה טוב הוא מורה שמקבל חופש בזמן-תקחו את החופש שמגיע לו תקבלו שששחיקה. העבודה בזום שוחקת יותר-מטלות מצולמות וטכנולוגיה לא יציבה מקשה מאוד על העבודה (פי 3 מעבודה בבי"ס) רק עכשיו ב2 בלילה סיימתי לבדוק מטלות מהיום. אם חפצתם בביביסיטר התעריף והמחיר שתשלמו נמוך יותר. חבל!!
שווה | 21.04.20
202.
זה חינוך? זו היתה הופעה בלתי חינוכית בעליל עם חוסר הבנה בסיסית בחינוך
ראיתי את ההופעה שלה והתביישתי מאד. שיגידו תודה שיש להם עבודה ושייתנו חודשיים ללא תשלום כאות הזדהות.... מה קרה? מיליון מובטלים זה הרבה אנשים שיהיו מוכנים להחליף אותם ולתת באמת ערכים וחינוך...
חגי | 20.04.20
200.
ל 168
ל 168 המורים חוצפנים כי לא רק שיש להם 3 חודשים חופש בשנה ועל זה הם מקבלים תשלום הם שאחראים על חינוך ילדינו וצריכים להראות לילדים ולנו שהם מודל אבל במקום זאת אנו מקבלים צביעות שלהם וסוציומטיות אז על איזה ערכים נגדל את הילדים שלנו? המורים האלו זה אפילו לא המורים שהיו לי שהיו עושים כל כך הרבה עבורינו והיום הם מטילים כמעט כל מטלה על ההורים ודאגים לנדב אותם לכל לפעילות אז את הקצת שלהם לא יכלו לתת עכשיו? אני ממש מאוכזב מהם ומבטיח לא להיות ההורה המתנדב עבורם בעתיד.
קובי | 20.04.20
196.
ההתנפלות על יו"ר ארגון המורים
כרגיל כל ולם לא מסתכלים על העובדות אלא כל אחד כותב מתוך אינטרסים אישיים מה עם הפנסיות הבלתי נתפשות בגודלן ובמספר השנים שהושקעו ע"י המקבלים .כולם נהנים מפנסיה תקציבית ,שוטרים,שופטים,מנכלים וחברי כנסת.וממשיכים להוסיף להם,אז שכל אחד יתאסף על עצמו ולא ידבר על אחרים.רוצים שהמורים ילמדו שלמו להם מה שמגיע.תנהלו משא ומתן בתום לב ותגיעו להסכמות.כל אלה שיצאו לחלת קיבלו מענקים שאולי לא כיסו את מלוא השכר שהפסידו אבל הם גם לא עבדו והיו בחופשה.תנו למשל למורים שילמדו מענק מיוחד למורים שילמדו מענק מיוחד שיסוכם.החופשה שלהם היא חלק מהסכם העבודה. אבל כרגיל האוצר גיבור על חלשים.עובדי המדינה לא נפגעים ונראה את האוצר מנסה רק לקחת מהם משהו שכלול בהשכם העבודה שלהם.
צחי | 20.04.20
195.
חוצפה
מדוע שיונית לוי לא תתרום את השכר החודשי שלה? 100,000 ש"ח בחודש!!! ומר בראבש יתרום 60,000-70,000 ש"ח בחודש והכלכליסטית עוד 20,000-30,000 ש"ח בחודש (כי היא אישה...) וכו' אני אשמח להחליף את השכר השנתי (!!!!) שלי כ 60,000 ש"ח בשנה!!! עם כל אחד מהם. ויש לי תואר ראשון, שנני תארים שניים, התחלה של דוקטורט וכו' ולתפארת מדינת ישראל.....
המורה המתמיד | 20.04.20
194.
טועה ומטעה
אתה מוזמן ללמד יום אחד, רק יום אחד, ביולי. אם אתה חושב שכיתות במדינת ישראל ממוזגות כמו משרדים בהייטק או כמו בבנקים, תגלה כמה הן במצב של מאה שמונים מעלות מכך. גם מציעה שתקבל משכורת "טובה" כמו של מורה ותיק..... יש לי הרגשה שתגלה שטעית. מעניין אותי היכן מתנדבים כל אלו שקוראים למורים להתנדב. מעניין אותי איזו דוגמה אישית נתנו כל אלו שקוראים למורים לתת דוגמה אישית. בכמה הם קיצצו בשכרם? האם הם עובדים מהבית וגם בנוסף לכך מוותרים על ימי חופשה? לא זכור לי ששמעתי על מגזר כזה.
ענת | 20.04.20
191.
צריך לעשות הפרדה בין יסודי לתיכונים
כל המורים של א-ו צריכים לצאת עכשיו לחופשה שתוחזר ביולי, כי גם הלמידה מרחוק בגילאים האלה לא אפקטיבית, וגם אלה הגילאים שההורים לא יכולים לעזוב בבית לבד. בתיכונים לדעתי צריך להשאיר את המתכונת אותו הדבר כי גם אם יהיו לימודים ביולי אף אחד לא יבוא אליהם..
תומר | 20.04.20
190.
למורים מגיעה תוספת שכר על התפקוד שלהם בימי הקורונה!!!!!!
שחר אילן, בד"כ אני קוראת אותך בהנאה רבה. אבל הפעם הדהמת אותי לרעה. המורים בבי"ס של בניי נוכחים סביב השעון בזום, טלפון, מייל ווצאפ, לתת מענה לכל הצרכים של הילדים, בכל פלטפורמה אפשרית. הם הכינו מערכי שיעור חדשים ומותאמים באפס זמן, נמצאים אתנו בקשר שוטף, יוזמים פעילויות ומטלות. וכל זה בלי גיבוי, בלי הכנה, בלי אמצעים. הרופאים נמצאים בחזית הטיפול בחולים, המורים נמצאים בחזית מול הילדים והקהילה. חוסר הסולידריות של המדינה עם מי שמופקדים על העתיד שלה, מראה בדיוק מה המדינה חושבת על העתיד שלה, עד כמה מעניין את המדינה והעומדים בראשה, מה יהיה פה עוד 20 שנה. אבדון מוחלט.
אמא לשני ילדים בבי"ס יסודי | 20.04.20
186.
מתחת לאלונקה
אני רוצה לחזק את מזכלית הסתדרות המורים שהפעם הגנה על המורים וזאת לאחר ששגתה בזה שותרה על 9 ימי חופשה ראו אותה פריירית וניסו כהרגלם לסחוט עוד מתוך ניסיון רב שנים שהמורים הם עגל רך ואפשר להמשיך ולטרוף אותם הצעתי לאור התנהלותם של אנשי האוצר לא לחזור כלל לעבודה אלא רק לאחר קבלת תוספת שכר נכבדה דבר שימנע עוד ניסיונות לפגוע בשכרם ובכבודם.
רעם | 20.04.20
185.
כדאי לדעת
שמורה בישראל צריך להתמודד לא רק עם תלמיד שורר אלא גם עם הוריו שחושבים שהנכס שלהם ביד הוא גאון! מורה בישראל צריך להתמודד עם בעיות משמעת של תלמידים שבאים מבית בעייתי מורה בישראל אינו גומר את היום רק בבית הספר הוא ממשיך אחרי זה בבית עד השעות הקטנות מי בודק את המיבחנים שתלמידים נבחנים בבית הספר ? הורה שחוזר הביתה לא מתישב מול הטלויזיה כמו כל הורה שגמר את יום עבודתו הוא ממשיך לעבוד להכין מערכי שעור בניית שעורים בדיקת התקדמות הכיתה להמשך הלימודים בודק איזה תלמיד חלש כיצד אפשר לעזור לו לקדם אותו ויושבים אנשים שכנראה מה שמענין אותם היא המשכורת המיסכנה שמורה מביא אז רק שתדעו משכורת מורה נעה בין 6500 שקל ל8000 שקל תלוי בותק דרך אגב בחופשות המורים הם לא יושבים על כסא נוח מול הים הם ממשיכים הם צריכים להכין מערכי שעור לשנה שמגיעה להכין כיתות כמה תלמידים יהיו בכל כיתה רישומים השלמת שיטות לימוד שמשתנות משנה לשנה כל כך הרבה דברים ישנם
המשך | 20.04.20
181.
שחר אילן אתה בושה
שמורה בישראל כל השנים מרוויח שכר פעוט מסתכלים לו על החופש בעיניים גדולות ומה שמשקיע בבית בעיניים קטנות וכל המגזרים מרוויחים אש. קודם שישוו את שכר המורים לעגורן בנמל חיפה בושה לך אתה כפוי טובה שלא מעריך את המורים של הילדים שלך. וסתם פופוליסט מניפולטור זול
דוד | 20.04.20
179.
לפתוח הסכמים דחוף
נכון,המורים לא אמורים להתנדב ביולי והאמת זכותם לא להתנדב כלל. הבעיה הגדולה היא שבמשך השנים ארגוני המורים תפסו כח עצום ומכופפים כל ממשלה. נכון מורה שמרוויח 5500 למשרה מלאה שקל זה לא בסדר. אבל גם לא בסדר שמלכתחילה ב20/6 השנה מסתיימת ולא ב1/8 למשל.שלא לדבר על חופשות בחנוכה,פורים,לג בעומר שכל ההורים עובדים בהם. הכישלון הוא רק של הממשלה(לדורותיהן)שאיפשרו למורים כוח מונופולי אדיר שמנכס כל חופש (שברובו מלכתחילה מעוות)למובן מאליו.
משה מלמד | 20.04.20
178.
יפה בן דוד
לצערי,בשעה הקשה ביותר של החברה בישראל,שר החינוך אינו מגן על עובדי ההוראה.שחר,כותב המאמר אינו מבין מאומה,כיצד פועלת המערכת.על בשכר אין בכלל,מה לדבר,שכר נדבות,שכר חרפתי. פקידי האוצר נטולי חמלה,מדושני שכר ואופק עשיר גם אם יפלטו ממשרד האוצר,לא רואים את עצידם של השקןפים.להיות עובד הוראה הימינו,זה עול,זה עבדות,זה עבודה שוחקת,עבודה שאתה חולם עליה בלילה,בחלומות.זו מחוייבות טוטאלית או כלום.אתה מביא את העבודה הביתה,ואין מושג של תרבות פנאי.הרבה מורות רווקות וגרושות.אין זמן וכוח לניהול זוגיות ומשפחה.
רונית | 20.04.20
177.
להבליח בזום, שעה פה, שעה שם,
ולזרוק לתלמידים עבודה אפילו בלי ללמד את החומר, זה לא נקרא לעבוד, אבל המשכורת שלהם ממשיכה כרגיל. ואני עובדת ומכיר את מערכת החינוך. בן דוד, התראיינה אתמול בערב בחדשות 12 אצל יונית לוי, פשוט לא ייאמן, חצופה ברמות. בעצם לא מפליא אותי, עובדי הוראה, זה סקטור של אוכלי חינם. עובדים שעות מעטות והשכר שמן אבל מי שגידל את המפלצת הזאת שנקראת הסתדרות המורים וארגון המורים, זו הממשלה ומשרד האוצר שפעם אחר פעם נכנעו ופיטמו אותם, עם כל שביתה הם נכנעו לתנאים ולבקשות שלהם וזו התוצאה, שהמפלצת הזאת לא יודעת שובע.
נופר | 20.04.20
176.
אני מורה
אני לא בוכה על המשכורת, אני לא מתלונן על הלמידה מרחוק שדורשת ממני פי 4 עבודה, אני לא מבקש העלה ,פינוקים,חו"ל, תוספות, לא מבקש לקחת מאף אחד. כל אחד עובד ומשקיע ומורים את מה שמגיע לו. חלק נכבד מהמסורת שלי היא לא ממשק החינוך, ועליה אני לחל"ת. מה עוד תגידו???? תהיו אתם בני אדם ואל תפתחו עיניים על אף אחד
יאיר | 20.04.20
175.
הורים מזניחים
הלמידה מרחוק מצויינת.ההורים מחפשים שמרטף. שימו לב אתם בחרדה כי גיליתם שיש לכם ילדים. אוי ואבוי אתם צריכים לסייע להם בלימודים. אוי ואבוי צריך להעיר אותם, תתביישו מזמן איבדתם את הסמכות שלכם . אתם אבודים. מי מכם עובד בחינם חוצפנים? תפגינו מול הממשלה שלכם. חצי שנה ישבו בבית וזכו לשכר עתק. אתם וילדכם אבודים
אזרחית מודאגת | 20.04.20
174.
המורים המורות ומנהלות
כל הכבוד ליפה בן דוד אמרה את מה שצריך לומר מהלב בלי יפיפיות כמו ברבדש והקרניות ששואלות שאלות בשביל לעקוץ כמו דבורה את המורים שיתרמו את המשכורות לניזקקים כל הכבוד ליפה בן דוד והמורים והמורות והמנהלות עובדים עובדות קשה מאוד יותר מכל עובד אחר במדינה ומגייע להם את החופש הגדול בזכות ולא בחובה אני רוצה שמי שמדבר ינסה שבוע להיות מורה כולל הצוותים של הטלוויזיה שיודעים רק לדבר ופרופסור דוקטור הברבש הזה שמדברים על הקרונה שישבו על כיסא הלימודים וילמדו את התלמידים יצמח קרנים בכל הגוף שלהם והז הם יע ההוראה
אא | 20.04.20
173.
מורה
אני מורה ואני לא מוכנה לעבוד בחופ מכמה סיבות: 1. זר לא יבין זאת, אבל ממילא העבודה שלי היא חצי בהתנדבות בגלל השכר המגוחך, אפילו אם אני אקח את המשכורת של יולי אוגוסט ואחלק בעשרה חודשים הנותרים, השכר יהיה נמוך מאד 2. שמישהו יסביר לי למה הרשויות המקומיות לא מוכנות לוותר על הארנונה לעסקים בתקופה זו אבל אני צריכה לוותר על החופש שלי? שהמנהיגים הפרזיטים ייכנסו מתחת לאלונקה קודם, אם כבר מדברים על דוגמה אישית. 3. ההורים והאוצר יודעים רק להשפיל ולפגוע במורים, ולכן לא מגיע להם שנתנדב ונהיה בייביסיטר בחינם
דנה | 20.04.20
167.
אני עובד בהייטק ומרוויח פי 3-4 ממורה
וכמוני גם אתה שחר אילן ועוד הרבה עובדים במשק, אז למה לא שמענו ממכם תביעה ממני ומשכמותי לתרום כסף למדינה? למה המורה המסכן שמקבל 6500 ש"ח בהתחלה עם תואר ראשון, ואחרי 12 שנות ותק מקבל 8000, ואחרי 25 שנה מקבל 10000 - צריך לתרום את שכרו? למה כל כך ברור לך שהמורה צריך להיות השמרטף של הבן שלך? ועוד ברוב טובך אתה מוכן לשלם לו קצת על הלמידה מרחוק, שאינך מבין בכלל (וגם אני לא) כמה זמן וכח זה דורש ממנו. פי אלף ממה שדרוש ממנו בימים כתיקונם ועוד עם כל הילדים שלו בבית.. אז תפסיקו להיות חצופים, ואתם העיתונאים תתרמו את שכרכם, ואח"כ תבואו בדרישות למגזר הכי חלש במשק. נכון, יש להם חופשות ארוכות, אבל זה בגלל שחינוך זה לא בייביסיטר, אלא זה לימוד והקניית ערכים ומידות, והילדים אינם רובוטים.. די כבר לצרות עין והקנאה הזאת. נ.ב. אני עובד בהייטק, fullstack developer ומרוויח טוב מאד, וכמוני יש עוד רבים רבים. לא שמעתי אותך קורא לאף אחד ממנו לקצץ קצת משכרו. תתבייש!!!!
איציק | 20.04.20
166.
למה להתחיל במורים?
מה עם נמלים? חברת חשמל ? אנשי קבע ?פנסיות תקציבית ? שכר חברי הכנסת - הם לא עבדו שנה שמה למה מקבלים שכר? שכר השופטים? עובדי מדינה אני בעד לעשות תיקון - תיקון לכל המגזרים כולל המורים רי בנינו בייבי סיטר לחודשיים יולי אוגוסט - על חשבון מדינה יפתור את הבעיה - אז הכל זה כסף בשורות הראשונות כתוב איפה הכסף הגדול באמת נמצא
רוצים לסדר את הכלכלה | 20.04.20
160.
יש לי פתרון לכל הבעיות
לדעתי לקחת את המורים ולקצור להם את האיברים ואז להלאים להם את הנכסים ואחר כך לשרוף את הגופות. בכל מקרה אין חינוך וכל מה שצריך זה כמה עובדים זרים שיחליפו טיטולים לילדים שלנו ויתנו מכות חשמל למי שמפריע. בשביל מה צריך מורים? פארזיטים מקבלים שמונה אלף ברוטו על משרה מליאה אחרי עשר שנות וותק ואלפי שעות השתלמות. חוצפה גדולה שהמורים לא מוכנים לתרום את איבריהם ונכסיהם מרצון ולא מבינים את מצב המשק. שיתביישו להם. זה חינוך , זה... טפו...
ההורה הצודק והזועם | 20.04.20
155.
הגיע הזמן להפרטת מערכת החינוך
די כבר לשיטה הפרימיטיבית של העסקה דרך ארגוני מורים עובדי מדינה שסוגרים ופותחים בכוחניות את השאלטר מתי שתחשק להם. הגיע הזמן למורים עצמאים בהעסקה פריליאסנרית שתחייב מקצוענות גבוהה ושכר גבוה+פרמיה על פי הישגים ולא כמו חלק מהמורים בשיטה הקיימת העיקר לשרוף את היום בבית ספר ולחשוב רק על החופשים ועל הפנסיה המוקדמת. בגלל השיטה המיושנת הזו הישגי התלמידים בישראל חלשים ביותר.
תנו חיים | 20.04.20
153.
כמה קל להטפל לחלשים והמוחלשים ממילא
מורים ותיקים אינם מרויחים משכורת ראויה. שלא לדבר על כך שרב המורים לוקחים את העבודה הביתה . זו חכמה קטנה מאוד לדרוך ולהכנס במגזר רמוס ממילא שזוכה לזלזול הן מבחינת השכר והן מבחינת אנשים שלא עמדו ולו דקה מול כיתה ולא מבינים דבר וחצי דבר בחינוך
שטויות | 20.04.20
151.
חצוף!
אתה זורע רעל ושנאת חינם על המורים המורים גם עכשיו עובדים קשה עם דוחות שיחות ושיעורים מרחוק אתה יכול לקחת חופש לצאת לחופשה מתי שאתה רוצה, למורים מכתיבים מתי לצאת לחופשה (שהכל יקר פי 3) דבר נוסף המורים לא אמרו שלא ילמדו בקיץ אלה חושבים שמגיע להם שכר על הימים אלה, למה שהם יעבדו בחינם בזמן שאוכלי חינם כמוך חוגגים על חשבון הדם שלהם
אוהד | 20.04.20
150.
הם צריכים לקבל משכורת עכשיו ואם יעבדו ביולי -בתשלום נוסף
הלמידה מרחוק אצלי בבית עובדת ומהווה עוגן לילדים. העבודה הזו של המורים אינה בהתנדבות אלא צריכה להיות בשכר (וכך גם ההכנות לה). לא לגמרי מבינה את הדיון. ללא קשר - אם המורים רוצים לשפר תנאים (בעת שאינה קורונה) יכול להיות שחלק מזה צריך להיות על חשבון קיצור החופשות.
שולה | 20.04.20
148.
כעובד בנק אני נדהם שלא דורשים מהבנקים שמרוויחים מליאדים וויתורים לדוגמא על עמלות אוש
במשך עשרות שנים הבנקים בישראל מרוויחים 7 מליארד שח לשנה רק בגלל העובדה שאין להם תחרות ! המדינה שומרת עליהם ועכשיו הזמן לדרוש מהם לתת כתף ! אפשר לוותר על 50% מעמלות העוש לשנתיים / אפשר לוותר על עמלות לבעלי עסקים ועוד ועוד בצורה הזאת המדינה תוכל להזרים כסף למשק לעידוד הצמיחה מבלי להכניס את היד לכיס . ואם הבנקים לא יסכימו המדינה צריכה להכניס תחרות לשוק וגורל הבנקים יהיה כמו גורל חברות הסלולר
בנקאי | 20.04.20
146.
לדרוש לעשות עוד ועוד עבודה, אבל לא לשלם, יש גבול כמה פריירים המורים
רוב המורים עניים. נקודה. עם אידיאולוגיה אי אפשר ללכת למכולת. מורים בישראל עובדים בתנאים קשים ומצפים מהם לעוד עבודה ועוד רפורמות ועוד חוזים והכל בחינם בשם האידיאולוגיה. יש גבול לחוצפה. תתחילו לשלם להם ואז תבואו בדרישות. המורים לא יצאו לחופשה, הם מכינים מערכות שלמות שמשתנות יום ביומו ונזרקות לפח, רק כדי להחליף במערכות לימוד אחרות. מאז תחילת הסגר הם עובדים כפול ותחת לחץ עצום. יש גבול לכמה מורה יכול לתרום מזמנו עבורכם. קדימה, תסתדרו עם השלושה ילדים פלוס שעשיתם ברגע של חוסר מחשבה לעתיד....
שגיא | 20.04.20
145.
המסר והתפיסה שבבסיס הטיעון שלך הוא שורש הבעיה
אנחנו מצפים שמורים יעבדו ביולי רק מסיבה אחת: כדי שהם יהיו בייביסיטר לילדים, כך שהוריהם יוכלו לצאת לעבוד. התפיסה הזו של המורה כשמרטף, של הסטת מרכז העשייה שלו לשמרטפות - היא זו שעומדת בבסיס הזעקה שנשמעת מהטיעון שלך: הם צריכים לתת כתף למען המדינה כשמרטפים. אם זה לא היה בסיס הטיעון שלך, הרי שהיית יוצא גם נגד ארגון המורים, הלא הם הרי לא נותנים אפילו שעה מהחופש הגדול. אבל הם מלמדים ילדים גדולים שיכולים להסתדר בעצמם בבית, אז את השמרטפים של ארגון המורים לא צריך כדי לתת כתף במאמץ הלאומי. אבל: א. זו לא העבודה של מורים להיות שמרטפים. אין להם תואר בזה, לא ראשון ולא שני, ואין השתלמות בשמרטפות למורים. ב. גם הרופאים, האחיות ושאר העושים במלאכה, שבאמת עושים בימים אלו מלאכת קודש ושליחות של אמת - גם הם עובדים בשכר מלא! ואנחנו מבקשים מהמורים לעבוד גם עכשיו וגם ביולי ללא שכר. ורק שוכחים שהשכר שהם מקבלים בחודשי הקיץ נגזר לאורך השנה מהמשכורות שלהם. כלומר, אנחנו גם לוקחים להם את ימי החופשה וגם דורשים שיבואו לעבוד בלי תשלום. מאיזה מגזר עובדים ביקשנו כזה דבר אי פעם?
שי | 20.04.20
144.
היחידה שחושבת נכון ללא חופש יקרוס ענף התיירות והמלונאות שכבר גם ככה גוסס
תחשבו אם אין חופש אין הורים שיוצאים לחופשה אין תעסוקה לבעלי צימרים מלונות ועוד שרותים שמתפרנסים מהחופשה. העסקים האלו לא יוכלו להתפרנס מתיירות שלא נראה שתיכנס לארץ במהלך החודשים הקרובים לכן לטובת המשק כדאי מאוד שתהיה חופשה.
חיים | 20.04.20
142.
לא מבין למה כולם מתפלאים
הטרמינולוגיה של המורים היא טרמינולוגיה של עוני. המורים בארץ עניים. פשוט עניים. יש מורים שמשלימים הכנסה במקומות אחרים. כאשר הם רוצים תוספות שכר קטנות, מודדים אותם בחלקי שעות ובדקות, כאשר לא מתייחסים בכלל להיבטים הרגשיים והחינוכיים שהם ממלאים במדינה. תמיד מדדו אותם דרך החור שבגרוש . ועכשיו קמים כולם ומתפלאים... השפלתם את המורים ולימדתם אותם להילחם על כל שקל, כאשר בכל משא ומתן תמיד השפילו אותם, תמיד התעלמו מהצורך שלהם בעבודה בבית, בשעות שהם בטלפונים מול תלמידים ומול הורים. אז עכשיו התעוררו כולם. נבלים. פשוט נבלים. זה לא פוטר את הגברת הנכבדה מלהיות בעלת יכולת להציג ולייצג באופן אמיתי את המורים ואת היכולת שלהם לשכוח הכל כאשר מדובר בילדים ובדיני נפשות שלהם.
ולא, אני לא מורה | 20.04.20
139.
חצוף
אני מצטער עבורך שהבאת ילדים לעולם אך אתה מבקש שאנחנו נהיה הביבי סיטר שלהם. איך אתה לא מתבייש כאשר שר החינוך שלך חיי מפנסייה ענקית ומשכורת פוליטית ענקית ולוקח תוספת שכר של אלפי שקלים ואין פוצה. כאשר השכר של המורים יהיה דומה לזה שבעולם הנהור אני היה מוכן ללמד גם בימי החופש. דבר נוסף על תזלזל בילדים שלך
אייבי | 20.04.20
134.
מורים תתבישו
אלו אנשי "הערכים" שאמורים לחנך את הילדים שלנו "המחנכים" האלו החליטו שהקורונה היא נס חג החנוכה שלהם ובמקום חודשיים חופש בתשלום מלא שהם מקבלים כל שנה השנה הם יקבלו 4-5 חודשי חופש בשכר כלןמר פרזיטים. ושלא יספרו לכם על"מערכי השיעורים" שהם מכינים בזום אני ראיתי מספר "מערכים" כאלו בזום מתערב שללא הכשרה בהוראה אני מכין ב10 דק מערך הרבה יותר מעניין ומאתגר. פרזיטים כבר אמרתי.
חיסון כנגד ביבי | 20.04.20
131.
כהורה רואה את ההשקעה ולא מבינה למה הם צריכים לעבוד ללא תמורה
לא מבינה למה החליטו שהמורים הם אלו שצריכים לספוג. רואה את המורים של הילדים שלי עכשיו שמאוד משקיעים. מדוע הם צריכים לעבוד ללא תמורה? לא רואה אותך כותב על הבנקים החוצפנים שגובים ריבית ושלחו עובדים לחלת ולא ממש נכנסו מתחת לאלונקה או הסופרים שהעלו מחירים. לא מאמינה שגם אתה היית עובד ללא תמורה. תשלמו להם בנוסף ויעבדו בנוסף - די פשוט
טלי | 20.04.20
127.
היא טיפשה בגלל שנתנה לדמגוגים ממשרד האוצר והתקשורת לתמרן אותה להופעת האימים שלה
היתה צריכה לומר שאין גורם אחד שמציג תוכנית סדורה מתחילת המשבר. משרד החינוך נותן הודעות הזויות . את משרד האוצר לא מעניין כלום חוץ מלחתוך ולקצץ בעלויות ואפשר לראות את זה בתוכנית הגרנדיוזית של 80 מיליארד סיוע שאף אחד לא מצליח לממש. היתה יכולה לומר שהמורים יתנו את חלקם כמו כל עובדי המגזר הציבורי , עובדי החברות הממשלתיות ונציגי הציבור ולא ישמשו כשעיר לעזאזל היחיד, בלי לתת התחייבויות קונקרטיות. בקיצור לדחות את הקץ עד שהפריץ ימות. בן כה וכה איש לא יודע מה ילד יום ותוכניות משתנות מהיום למחר.
אורי | 20.04.20
125.
די לשים מורים בפינה
משכורת מורים מחושבת כיחסית נמוך כדי לכסות את החופשות . לבקש שנעבוד בחופש בשמחה אבל בתשלום. הרבה מורים בקיץ להשלים הכנסה. רבים עובדים בשיעורים פרטיים להשלים שכר. כעת מורים מעבירים שיעורים לתלמידים. זה חשוב . זה נותן להם מסגרת . אם אתם רוצים שמורים יעבדו בקיץ ללא תשלום אז תוותרו על הלמידה מרחוק.
חוצפה הדרישה | 20.04.20
119.
אני קורא את המיילים ונדהם
חלאות אדם!!! מי אתם שתאשימו את ציבור המורים ותיכפו עליהם תרומות.. מי שמכם? אתם תורמים ימי חופשה למשק???? אתם תורמים משכרכם? אז למה שהם יתרמו או יעבדו בחינם? הם עובדים כמו משוגעים משעה 7 בבוקר ועד 23 בכל יום כדי לשרת את חינוך ילדכם ואתם מתלוננים?הם לא צריכים לתת דקה מימי החופשה שלהם לאף אדם!!! כמו שאף בר דעת לא ייתן בכפייה אף יום חופשה שלו. י שירצה לתרום בבקשה
תומך בציבור המורים ב100% (אני לא מורה) | 20.04.20
115.
לכל הממהרים לבקר- קצת נתונים לא יזיקו.
1. יש לי 25 שנות ותק. דרגת דוקטור. ומשכורת של 11,700₪ כולל 17 גמולים. תלמידים מאתגרים, הורים חצופים ומנהל שלא מפסיק להילחץ וללחוץ. 2. זו המדינה המפגרת ביותר בשכר המורים מבין המדינות המפותחות. 3. זהו העיסוק המככב בשלישיה הראשונה כגורם למחלות לב. 4. מקדם השחיקה בהוראה, אך גיל הפרישה הוא 67 ולא דקה לפני בניגוד לשוטרים, אנשי קבע, סוהרים ושאר מושחתים כוחניים 5. היתרון היחיד שיש הוא החופשים גם בו אתם רוצים לפגוע?
כתבה רדודה ומגמתית. | 20.04.20
109.
ככה לא מתנהגים לאורחת בתכנית - התביישתי לראות חדשות!
אנשי ההוראה אצלנו במדינה שוכבים תחת האלונקה מזה עשרות שנים. עובדים בעבודה שהיא שליחות בראש ובראשונה ומרוויחים משכורות נמוכות ללא פרופורציה לשאר העובדים במשרדים הממשלתיים האחרים או לעובדי המשק בכלל ( למעשה מרוויחות כמו בייביסיטר ). שגעו אותם מתחילת ההתפרצות - כן/לא/כן/לא לימודים מרחוק ..... התגייסו לכל פתרון שהוצע ( להזכיר.. תוך כדי גידול הילדים שלהם בבית ) ועבדו פי כמה קשה יותר ואף קיבלו באהבה לעבוד עוד 9 ימים בחודש יולי. יושבות יונית לוי וקרן מרציאנו שלא יכולות להיות עם הילדים שלהם דקה אחת נוספת בבית ומרוויחות פי 10 לפחות ממורות וגננות ומשתלחות באורחת שהזמינו לאולפן ותוקפות ללא הפסקה את מי שמייצגת את התשתית החינוכית של המדינה שלנו כאילו הם המעסיקות שלה - מבייש היה לראות את זה! התבלבלתן , זו לא התכנית האח הגדול! אני כבר לא מדבר על פרופסור ברבש שעד לאותו הרגע עשה רושם של אדם אובייקטיבי והשתתף אף הוא בחגיגה. מגישות יקרות/פרופסור ברבש , הגיע הזמן שתבינו שלא הכל זה רייטינג בחיים. לכל מילה שלכם יש משקל בפרט בפריים טיים - שימו לב ! קחו אחריות
בני | 20.04.20
107.
לבקש מהמורים
הכי פשוט לפתוח את טבלאות השכר של המורים ולהבין את הבושה. נכון שיש חופש ביולי אוגוסט, אך אפה האוצר? אילו היה שכר נורמלי, המצב היה שונה. שגברת יונית לוי וקרן מרציאנו יתבוננו בתלושים שלנו... במשכורות שלהן , הן יכולות לתרום מחשבים לכמה ילדים שחסר להם ולתת דוגמה.
מיטל | 20.04.20
106.
פרופ' גבי ברבש החוצפן חכם על המורים החלשים
רק הרופאים עובדים שעות נוספות בלי תשלום...פחחחח. נראה את פרופ' גבי ברבש מגייס רופאים לחודש עבודה בלי שכר. המורים נתנו 9 ימים, זה מספיק, אם המדינה רוצה עוד שבועיים, שתכניס את היד לכיס ואז תחייב את המורים לעבוד בקיץ בניגוד להסכם השכר שלהם.
יוסף | 20.04.20
105.
על האוצר לחייב את המורים לעבוד בקיץ - מי שלא יעבוד שלא יקבל שכר.
נורא פשוט לא צריך להתחכם. מי שיעבוד בחודשים יולי אוגוסט יקבל שכר על יולי אוגוסט. מי שלא יעבוד לא יקבל שכר ויראו זאת כאילו התפטר מהמערכת. הסתדרות המורים יודעת רק כוח, אז האוצר יכול להראות להם מה זה כוח. אתמול - יו"ר הסתדרות המורים ביישה את כל המורים בישראל.
יוסי אוחנה | 20.04.20
103.
מה הבעיה
תפסיקו את הלמידה מרחוק ותפטרו את כל המורים עד אחרי חגיי תשרי. ואז ורק אז תשכרו מורים מחדש (אבל רק שני שליש. מי שישכר מחדש יקבל שכר גבוה יותר) ותבנו את המערכת מחדש כך שכל שנה תתחיל מיד אחרי החגים ותסתיים חודשיים לפני ראש השנה. כך תהיה התאמה בין הלימודים והחגים. כל מי שיתקבל יחתום על הסדר שנת לימודים רציונלי שמתאים לחגים ולחופשות במשק ובא ציון גואל. ובנתיים תפעילו את מערכת הלימוד מרחוק בצורה וירטואלית טהורה ללא מורים אלא בעזרת ההורים. בתמורה ההורים יקבלו קצבת ילדים מוגדלת - בסך של כל שכר המורים שנחסך מינוס דמי האבטלה שהם יקבלו חלקי מספר התלמידים במערכת.
חם או יפת | 20.04.20
101.
אני לא מבינה משהו, מי ביקש מהמורים לעבוד בחינם?
האם המורים מקבלים שכר ביולי - אוגוסט? אם הם מועסקים במשכורת גבלובלית, האם זה עבודה בחינם? גם אני מקבלת משכורת גלובלית ובמקרים דחופים או משברים עובדת גם כשאני בבית, בחופש או בסופי שבוע. אף אחד לא מפצה אותי אחר כך על ימי החופש שנהרסו...
אנה | 20.04.20
100.
דרישה לא לגיטימית מהמורים, ופתח לבאות
עם כל הכבוד, מאיזה עוד מגזר יהיה לך נוח לבקש שיעבדו בחינם חוץ מהמורים? אין שום סיבה שאדם שעובד לא יקבל תשלום על עבודתו. נכון, בחודשי הקיץ המורים מקבלים שכר, אבל זוהי חופשתם השנתית, ואלו תנאי עבודתם. אם אנחנו רוצים לבקש מהם להוסיף עבודה, צריך לפתוח את הכיס ולשלם להם על העבודה הזו. נהיה פה יותר ויותר לגיטימי לבקש מאנשים שיעבדו חינם, שיפחיתו שכר באיום שאם לא יעשו כן, יוצאו לחל״ת באופן מיידי. בוא נדבר על הבושה שמעסיקים מנצלים את התקופה הזו לאיים על עובדים ולמצוץ את דמו של מעמד הביניים. כן, הרבה נפגעו. האם זה נותן לגיטימציה לפגוע בעוד אנשים? לא חושבת. עוד מעט נבקש ממי שלא נפגע בשכר לתרום חמישים אחוז מהשכר שלו בשם הסולידריות הלאומית...
לא מורה | 20.04.20
96.
דמות ערכית
מצפים מהמורים להוות דמות ערכית כאשר העומד בראש המדינה הוא הדמות הכי רחוקה מדוגמא אישית. לפני שמעבירים ביקורת על המורים ראוי להתסכל על נבחרי הציבור שלנו כי הם הפנים האמיתיים של החברה. לכן, האם זה מפתיע שהמורים נאבקים בשיניים על שכרם בזמן משבר כאשר ראש הממשלה נאבק על מעמדו המשפטי בכדי "להרים ממשלת חירום בהקדם"... בקיצו ה"עמדה" הזאת היא רק אחת מני רבות שמתעסקת בטפל במקום לשאלו את השאלות האמיתית והנכונות כמו איפה המנהיגים שלנו, אם יש בכלל כאלה..
מורה  | 20.04.20
94.
גם מורים הם הורים
אני לא מורה ולא מאמינה בכל ה"למידה" מרחוק. לדעתי, עדיף לעזוב את התלמידים בשקט ולא לשגע אותם ואת ההורים גם כן. אבל, חלק מהמורים הם גם הורים אז בכל זאת גם להם לא פשוט, הם צריכים להכין מערכי שיעור ולתמרן בין ילדיהם הפרטיים. לכן, מגיע להם חופש ובעצם זה שמכריחים אותם ללמד ביולי אומרים פה בריש גלי ש"בוא תהיו בייביסיטר של הילדים ביולי". זה כשלעצמו לא חינוכי. אף אחד לא מזכיר בכלל את עניין החינוך ולימוד חומר חדש וכו' ולא מדבר גם על מהי טובת הילדים עצמם, שלא בדיוק מרגישים חופש אלא יותר כלא של 4 קירות. כולם עסוקים בלמצוא בייביסיטר לילדים כי לכווולם כבר נמאס מהמצב.
פלפל | 20.04.20
92.
הופעה כוחנית ומבישה הייתה לגברת אתמול. אם אלו הם פני המורים והיא אינה
יודעת להעביר את המסר כיאות, שתתפטר. בושה למערכת החינוך שהייתה צריכה להתגייס ולתת מעצמה. לתרום! במקום זה קבלנו הופעה מכוערת, וצעקנית שמוכרת את מרכולתה.אפשר לחשוב כמה המורים עובדים קשה...מכינים מערך שעור, ממש קורע לב. אין להם לעבור על מבחנים עכשיו, אין להם לבדוק כלום, על מה הצעקות של בן דוד? גועל נפש. הלוואי שהאוצר ילמד אותם אחת ולתמיד לקח. נמאס מהטרור שלהם.
שירי | 20.04.20
87.
נכון אבל...
נכון ששערוריית החינוך מתחיל לצוף ובלוף החינוך הישראלי מתחיל להתגלות לעיני כל. החינוך לא מעניין את קובעי המדיניות. רמת המחוייבות של מורות בשפל. תרבות עבודה מזעזעת ויחסי עובד-מעביד קשים יצרו את המפלצת הזו לאורך שנים. אבל.... מדוע מתחילים קיצוף דווקא בקרב ציבור המורים. מדוע שמחנכים יחושו מותקפים? אנחנו זקוקים להם, אז נשפיל אותם בציבור ונצפה לשיתוף פעולה ומחוייבות מצדם? יש מקומות אחרים שראוי לקץ בהם: שרים וסגני שרים בראשונה. שופטים, רבנים ראשיים. נשיא מדינה. מדוע שדווקא המורים יהיו ראשונים במשק לספוג קיצוץ בעוד הציבור רואה בהם עובדים חיוניים?
לין | 20.04.20
84.
מקצוע ההוראה הפך להיות זול (ביקוש והיצע פשוט)...
היה רמטכ״ל שאמר משפט פשוט ״אם אתם רוצים אנשים איכותיים, אז תשלמו עליהם״. במשרד החינוך לא מכירים את המשפט הזה, וניתן לראות זאת בשכר המורים. בסוף כתוצאה מהשכר הנמוך, האנשים האיכותיים עוזבים ובמקומם מגיעים העבודים ״הזולים״ יותר. ניתן לראות זאת גם בתנאי הקבלה הנמוכים מאוד למסלולי החינוך וההוראה שפשוט לא בוחנים כלום. והתוצאה לפנינו, מערכת חינוך כושלת ומיושנת, סרבנות לשיטות מודרניות, עובדים ממורמרים, תלמידים שלא מעניין אותם כלום (וזה מבלי להזכיר את הדבר הארכאי הזה שנקרא הסתדרות). הגיע הזמן שמורה יהיה לו תואר ראשון במקצוע, ותואר שני למורים מעל כיתה ז׳. הגיע הזמן להעלות שכר למורים (מאיפה הכסף? התייעלות וקיצוץ ״שומן עודף״).
מישהו | 20.04.20
83.
המשכורת של המורים ביזיון, 6000 שח למורה צעיר , מה רוצים לנצל אותם עוד ועוד
ברור אני מבין את ההורים שדואגים לילדים שלהם , מה אכפת להורים שכר של המורה. אבל גם המורים צריכים להביא כסף למשפחה. אז לא לשלם וגם לדרוש עוד ועוד ולפרוט על הקורונה שיוותרו, חלס הגזמתם. תחשבו שהפוליטיקאים 90 אחוז מהם לא מוותרים על העלאות שכר , ואפילו בממשלת חירום הם משחקים . (חירום אלק או מי ישלוט). אז המורים הם הבעיה .תתאפסו
דני | 20.04.20
78.
כשנלחמים על מה שמגיע, זה שפל?
מעבר לכך, שכל פעולה מצד המורים הפכה להיות 'שפל', לא ראיתי אותו כותב נגד עובדי ציבור (או אפילו עובדים פרטיים וחיוניים אחרים). אן אנחנו, המורים, מלמדים בזמן הסגר במערגת מלאה כולל ילדים משלנו בבית, מדוע אנחנו צריכים ללמד גם לאחר כל הבלאגן?! אם נלימוד בזמן הסגר הוא 'לא נחשב' - תבטלו אותו. ואם לא - אז אלה ימי הוראה לכל דבר ועניין. תחליט, אדון עיתונאי, איך אתה מתייחס לתקופה הזאת ותענה לעצמך
מורה מתחיל | 20.04.20
75.
מזכ''לית התסדרות המורים מדברת עם האוצר בשפה שלו
אי אפשר להתיחס לאנשים כאילו הם עצלנים, חסרי אחריות וכפויי טובה במקרה הטוב או שודדים חסרי מצפון במקרה הרע ואחר כך לצפות שהם יגלו אחריות ורוח התנדבות. הרי הדרישות של האוצר (למשל שעון נוכחות) לא שיפרו בכלום את המצב במערכת. זה סתם מעצבין ומקטין אנשים. חוץ מזה שלמצוא פתרונות, להתוות מדיניות ויעדים זה לא התפקיד שלה. משרד החינוך צריך להתחיל לחשוב בצורה הגיונית
האוצר אשם | 20.04.20
73.
נקודה למחשבה
היה אפשר להוציא לחל"ת את כל המורים אבל וזה אבל גדול... הם היו מקבלים 70 אחוז מהשכר ללא עבודה כלל היות והיו מקבלים אבטלה ולאחר מכן היו משלמים להם בנוסף על ימי הלימוד בקיץ אז מה הועילו חכמים? אז נכון שלימוד מרחוק הוא כ 50 אחוז תפוקה במקרה הטוב אבל גם זה משהו במידה והיו מוציאים לחלת האבטלה הייתה גם קרוב ל 40 אחוז פיטורים מי שחושב לעצמו ? אין מורים במיוחד באנגלית מתמטיקה ומדעים אז תפטר? מי ילמד את הילדים אנחנו ההורים?
יואל | 20.04.20
72.
קצת איזון
ההסכמים עם המורות והמורים בין היתר החופש הגדול הם נכס צאן ברזל שלא בקלות ניתן להפר אותו. יבואו משרד האוצר ומשרד החינוך, בשיתוף השלטון המקומי ויציעו חלופות. עובדות ועובדי הוראה שירצו להשתתף בזה יוכלו על פי בחירתם. אי אפשר וגם ממש מכוער להודיע באופן חד צדדי שהמדינה מסירה את ידיה מהחינוך כי המורות והמורים מסרבים לשנות הסכמי צאן ברזל!
מורה ביסודי | 20.04.20
71.
האם המחנכים הם דמויות חינוכיות וערכיות? כרגע יפה בן דויד כל כך הורידה להם
כל כך מדויק!!! הכותב כל כך משקף את מה שאנחנו מרגישים. הגברת גרמה נזק של ממש לתדמית המורים ומורים שאיתה וחושבים כמוה... מה קורה לכם? אתם מצטיירים כדמויות מקטינות ראש, לא מנהיגות ואת האמת? מאוד מטריד שכאלו דמויות מחנכות את ילדינו. מה קורה למגזר הזה? יפה בן דויד- אכלו לך את הקרביים? תתפטרי. במקום שתעמדי מול ציבור המורים ותראי מנהיגות. מביך ומכעיס.
מעמד המורה לא מורכב רק משאלות שכר ותנאים. הוא מורכב גם מהשאלה האם הוא דמות חינוכית וערכית | 20.04.20
70.
עוד פעם התבכיינות ...
לא מבין למה חושבים שהמורים לא מרוויחים שכר יפה והגון , 1.המורים מרוויחים שכר יפה והגון 2. כל סטודנט שסיים תואר ומתחיל מרוויח שכר על הרצפה ומתקדם (חטוץ גמובן מהנסי על והייטק) 3. 80 ומשהו ימי חופש בשנה !!!!!!!! 4. הסכ מי שכר ישנים שלא מתאימים לתקופתנו 5. אל תבכו שאתם עובדים קשה - כולם עובדים קשה ויש הרבה יותר שעובדים יותר קשה מכם ובלי תנאים כלל 6. מי שרוצה כבוד צריך להרוויח אותו לא לבקש אותו - מעניין שאתם רק מבקשים בגדול מורה אמור לשמש מודל חיקוי - מורים בישראל אתם בושה אחת גדולה ונמאסתם עם כל הבכיינות שלכם וההתמסכנות שלכם - אם תיהיו חצי מהמורים שמלמדים בעולם - אם תתיסו למקצוע שלכם חצי מאיך שהמורים בעולם מתיחסיים - התייחסו אליכם אחרת והשאר יבוא רק בריאות .. נתראה ביולי
הלוחש למורים | 20.04.20
67.
מישהו מוכן לעבוד בחינם??????
"דמות חינוכית וערכית" - נאה דורש נאה מקיים.. רפי פרץ, שר החינוך - תעבוד בשביל פחות 20% מהשכר שלך? תתרום ימי חופש "בגלל המשבר".. מישהו מהכותבים/קוראים - מסכימים לתרום ימי חופש? מסכימים לעבוד בחינם / חצי חינם בגלל המשבר? תפסיקו לקשקש.. לא מתה על מע' החינוך, אבל יש גבול בכמה אפשר להשתלח במורים שממש לא הרבה מאיתנו היו מוכנים להתחלף איתם.
יפעת | 20.04.20
57.
שהמורים יישארו בבית - וישלמו להורים על שעות חינוך
למרות שדעתי להיות מורה הוא סימן למסירות נפש, גב' מזכלית הפכה את התמונה ברגע. אף מורה לא יוותר על עוד יום יותר אחרי 9 ימים, אשתי לא עובדת שכרי קוצץ ב-70% ועוד אני צריך לעקוב אחרי הילדים שלי, ללמד אותם ולהעסיק אותם והכי חשוב שיגידו שלום למורה בזום !!
דן | 20.04.20
56.
מורים כבר לא מרוויחים גרושים, זה ממש לא נכון
חברתי מורה בתיכון, מרוויחה יותר מ12 נטו, בהוראה פרונטלית של 35 שעות שבועיות. פרט לזה המון מורים מלמדים המון שיעורים פרטיים בבית (כמובן ללא דיווח מס). לגבי כל המורים שאומרים - ״נראה אתכם מחליפים אותנו״ - אם העבודה היא סיוט עבורכם, מאוד כדאי שתחליפו מקצוע (שהוא ברוב המקרים ברירת מחדל עבורכם)...
רוני בר-זיו | 20.04.20
53.
בהמה חסרת רגישות
פעם אחת ולתמיד שיהיה ברור גברת מזכ"לית הסתדרות בפרט וציבור המורים בכלל - אף אחד לא הכריח אתכם להיות מורים אתם בחרתם (אם לא אז המצב באמת גרוע) במקצוע הזה, כמעין שליחות לחנך את דור העתיד ולכן אל תבואו בתלונות על שום דבר כמו שכר ותנאים אם לא מתאים לכם הנה הדלת שיהיה לכם כל טוב ובהצלחה באזרחות.( תשכחו מחופש גדול, חופשה בפסח,בחנוכה ובל"ג בעומר ופאקינג שנת שבתון !!!!!!!!!) אם החלטתם להישאר, יופי תודה רבה. במצב החירום שיש כעת הוחלט שתלמדו בחודש יולי אז תקבלו את זה בהבנה.
אוהד | 20.04.20
49.
אוכלי חינם ולא כולם
המורים הם השכבה הכי בכיינית הכי מתלוננת בחברה ועם הטענות הכי מצחיקות לא רק שרובם המוחלט רק מתייצבים בבתי ספר ללא שום ערך או תועלת חוץ מלספור שעות ועוד באים בטענות כל הזמן שהם מופקרים הם בקושי עובדים 190 ימים מסך 365 ומקבלים שכר מלא,שייתנו להם לצאת לשוק החופשי לכמה חודשים ואז יחזרו על ארבע למערכת החינוך
יונס | 20.04.20
46.
כתב חצוף ומקומם
אתה היית מוכן לעבוד בחינם ע"ח החופשה השנתית שלך??? אם היו מוציאים את המורים לחלת כמו רוב המשק הם היו מקבלים 70% משכרם בלי לעשות כלום חצי שנה. דורשים מהם לעבוד מהבית ותאמין לי הם עובדים מהבית יותר קשה מלעבוד בבית הספר ועוד רוצים לגזול להם את החופשה השנתית שהיא חלק מתנאי העסקתם ואתה עוד מעיז לעשות כזו דה לגיטמציה לבקשתם? ממש חצוף ומקומם
צחי | 20.04.20
42.
כל. מתה נוספת - מיותרת
ללא שום קשר לתוצאות המו"מ הנוכחי, צריך לזכור לאירגוני המורים את התנהגותם הנלוזה בשעה כה קשה לישראל (ולעולם) מאות מתים, עשרת אלפים חולים, עשרות אלפי עצמאים שאיבדו את כל עולמם ומליון מובטלים שלא ברור שלכולם מחכה עבודה בסוף הדרך. במצב של קטסטרופה לאומית כזו להבהיר שהם לא יתרמו ימי חופשה זו חוצפה ממדרגה ראשונה. צריך לקצץ למורים גם את המשכורת וגם את הכנפיים. "מעמד המורים" נקבע גם על סמך התגיסותם למאמץ לאומי. אני בהחלט מוכן לשנמך עוד יותר את מעמד המורים (היינו את שכרם) בישראל.
פול | 20.04.20
41.
מדויק להפליא
נדרשת רפורמה משמעותית בכל מערכת החינוך.... בעשורים האחרונים קפץ תקציב החינוך. משכך ובשונה מבעבר, היום המורים אינם עוד בגדר הקוזאק הנגזל. הם נהנים מתנאים מפליגים.. בייחוד לוותיקים ביניהם וכל זאת לצד קביעות שהובילה לניוון מערכת החינוך לפגיעה בילידנו. כן אף אוסף את דעתי ולפיה רעיון שהם עובדים רק כמחצית השנה הוא בגדר עלבון לכולנו.... די לראות את תוצרי מערכת החינוך בממדי השוואה ב oecd. פשוט כשלון
לירון | 20.04.20
39.
היית מוכן לעבוד עוד משמרות ללא שכר????
אם סוכם בחוזה שבעבור 10 כתבות שבועיות אתה מקבל משכורת ולאור משבר האחרונה פנו אליך להוסיף עוד 5 כתבות של 500 מילה בהתנדבות אז מה היית עושה? היית כותב עוד כמה כתבות על המורים על התחבורה על עוד מחדל כלכלי ומה עם כתבה על העיתונאות המפלגת. את מה שאתה קורע בעם שלנו אנחנו המורים מנסים לחבר והאמת שגם כל הקיץ לא יספיק לזה.
העיתונאי הסכסכן | 20.04.20
37.
אני מורה ואני בין אלו שאכלו לה את הקרביים.
מס' דברים על דיוקם. א. מורה אינו ביבי סיטר להציל את המשר בכול יום שאין עבודה. ב. החופש הגדול הוא לא חודשיים נטו אלא חודש הכנה לשנה הבאה שזה עבודה מהבוקר עד הערב על המחשב ואין מה לעשות בניגוד לטובקסטים זו גם עבודה. ולכן הפיתרון הפשוט שיפה אמרה קיים וקיים בהרבה פחות תקציב משעת מורה וזה הבית ספר של החופש הגדול. היות והאוצר כול פעם זורק את הרפש על המורים כאילו הם צריכים לבצע 4 עבודות במקביל אין לו כוונה אמיתית לתת פתרונות לציבור.העניין הוא לא כסף אי אפשר לבצע 4 עבודות ביחד עבור כוח הון שבעולם.
איציק | 20.04.20
34.
מורים יקרים, אולי עכשיו אתם מבינים למה רוב הציבור בא אליכם כל השנים בביקורת...
כי אתם רק חושבים על עצמכם. רמת ההוראה נמוכה, חלק ניכר מהמורים בינוניים. 70% מהלקוחות שלנו הם סטודנטים להוראה. אני נתקל במאות סטודנטים להוראה מדי שנה והרמה נמוכה מאוד. וזה נורא כי יש לי שני בנים במערכת החינוך. הם עצלנים ועילגים שכלל לא מגיעים מאהבת המקצוע. אז תכתבו לנו בושה, ושאנחנו חוצפנים כי באים בטענות למורים, אבל מה לעשות ש-700 מורים לעתיד מידי שנה, קונים אצלנו עבודות אקדמיות. חומר למחשבה :)
בעל חברה לכתיבת עבודות אקדמיות | 20.04.20
29.
שכר מלא על עבודה חלקית
כולם פה מתעלמים מדבר אחד מהותי, לא צריך לבקש מהמורים לתרום, הם לא חייבים לתרום, אך לא מדובר בתרומה אלא צריך לדרוש מהם להשלים את השעות והימים שבהם הם מקבלים שכר מלא ולא עובדים/עבדו!! השכר שלהם לא נפגע והם מלמדים אולי 3-5 שעות ביום (ככה זה אצל 2 בנותיי, לפחות), אין מבחנים וכד'. השוואה למגזר הציבורי לא רלוונטית לדרישה מהמורים אבל בהחלט היה מקום לקזז גם שם!.
אורי | 20.04.20
28.
ל24, תזהר מאד מאד כשאתה משווה את עצמך למגזר הציבורי היום כי יזכירו לך את זה מחר
רק אתמול דרשתם העלאה במשכורות ואני תמכתי כי חייבים לשפר את מעמד המורה בארץ. עכשיו אתם פתאום רוצים להיות כמו עובדי ציבור? התקופה הזאת תגמר בקרוב אבל הנזק שאתם עושים למעמד המורים ישאר פה עוד הרבה זמן
אהוד | 20.04.20
27.
מדינת כל נהנתניה
חסר על מי להתלונן במדינה רקובה כשלנו שלא משקיע ותורם את חלקו, במצב כה חמור בו אנו נתונים. די אם נתחיל עם הנוכל מבלפור, ראש ממשלתנו, וחבורת השרים הסוררים, עלובי הנפש, שמלקקים לו, חברי הכנסת הפרזיטים שלא יודעים לשם מה מקבלים שכר, בעלי הפנסיות התקציביות השמנות (שופטים, קציני צבא, מנהלי חברות ממשלתיות לשעבר ועוד ועוד ועוד...). כשנתמודד עמם ועם עשרות אלפי המגזר הציבורי שלא תמיד יודעים עבור מה משלמים להם שכר, יש מקום לדבר על המורים. לבי לבי לאחיות ולרופאי בתי החולים המתמודדים בתנאי סיכון אישיים, שעובדים לילות כימים ולראות את מסירותם וללמוד ממנה. בעיקר הנוכל מבלפור וחבורת שריו העלובה.
הנוכל מבלפור | 20.04.20
26.
מורים . לא חמורים
אין קל מלתקוף את המורים. ציבור של יותר ממאה אלף נשים ומעט גברים שבדרך כלל בולע הכל. אבל המורים אינם צריכים להיות חמורו של משיח. לאחר עבודה מוטרפת בהוראה מרחוק . הם נדרשים לעבוד מתוך ביתם ללא עזרה בטיפול בילדיהם שלהם. ובקיץ לעבוד שוב. אדרבה שיעבדו ביולי , מרצונם , בתשלום נוסף על כפל עבודה. כי מי עובד בארצנו חינם? שרים ? חברי כנסת ? עובדי מדינה? מי?
אזרח | 20.04.20
25.
אין ברירה
בושה שאלו המורים בישראל. מה זאת אומרת עובדים חינם? אתם מקבלים משכורת כל השנה על 200 ימי עבודה פלוס מינוס והשנה לא לימדתם ממרץ כמעט עד יוני. אני לא חושב שצריך לבקש מהם. כמו שכופים עלינו את הסגר המיותר צריך לכפות עליהם ללמד. מי שיסרב? יפוטר. המגזר הציבורי חייב לעזור למגזר הפרטי להציל את המשק. מעבר לכך : יש לבצע קיצוץ בכל השירות הציבורי במשכורות הגבוהות עם הפנסיות התקציביות לטובת המגזר הפרטי. כל פתרון אחר יהיה נחמד ופופוליסטי אבל המשק יתמוטט.
יהודה | 20.04.20
24.
בסך הכל רוצים בייביסיטר
למה לא מבקשים מכל עובדי הממשלה שבחופש ומקבלים שכר מלא גם להחזיר (הם לא יכולים אבל שלא יקבלו תשלום), זה מוכיח שהבעיה הגדולה זה שאין מה לעשות עם הילדים ולכן לא צריכה להיות בעיה של המורים. ד"א עובדי הממשלה בקרוב של 75% לא עושים כלום כל השנה ומקבלים משכורות עתק ותנאים הזויים, הגיע הזמן ששם יעשו סדר.
אלעד | 20.04.20
21.
תתבייש
לא מסכים עם צורת ההתבטאות של מזכלית ההסתדרות אבל לגמרי מסכים עם התוכן. המורים הם האסקופה הנרמסת של עובדי השירות הציבורי. אני עובד בימים אלה הרבה יותר קשה מאשר בימי השגרה. יונית לוי וקרן מרציאנו תרמו חלק ממשכורתם? לא? זה מפני שהם עובדות כרגיל בימים אלה, בדיוק כמו המורים. אלה הם תנאי המורים על עבודה קשה מול תלמידים מנהלים והורים - שכר נמוך וחופשות ארוכות. כל שאר עובדי המגזר הציבורי יושבים בבטלה מוחלטת בבית ומקבלים חצי מהשער על חשבון הברון... אז אתה מסתכל על מורה שמרוויח 6000 בחודש ברוטו????
מורה | 20.04.20
11.
לעבוד בחינם
המסקנות שלך לא לעניין. האוצר רוצה שאנשים יעבדו בחינם. אפשר להוציא את כל המורים לחל״ת שהמדינה תשלם... הרי גם ההורים וגם המורים טוענים שהלמידה מרחוק איננה אפקטיבית ובחלק גדול מהמקרים איננה אפשרית.... האוצר מגלגל את חוסר יעילותו על ציבור המורים. כן, מעמדו של המורה נקבע גם על פי השכר שהוא מקבל
מקס | 20.04.20
9.
ארגון המורים גוף חוצפן
בעניי יושבים להם שם כמה אנשים שרוצים להוכיח שהם יודעים לצעוק. אין שם אדם אחד עם ערכיות וחינןך שרוצה בטובת העם וילדי ישראל. החופש הגדול זה הדבר הכי הזוי שקיים אצלינו במדינה שבה דורשים 2 משרות מלאות לבית כדי להתקיים!!!!ועכשיו גם ככה כל המשק פגוע והם פשוט חוצפנים ודורשים אץ שלהם כאילו המדינה רק עשתה אפצי!!! אנחנו במשבר קורונה כלכלי!!!!! אין לנו זמן לעוד חודשיים בבית!!!! אין!!!
חזי לוי  | 20.04.20
6.
בושה פשוט בושה
אם הייתה בי סימפטיה לאנשי החינוך שהמשכורות עלובות והתנאים קשים אז אתמול נהייתם בעיני הישראלי המכוער של ישראל גם ככה הרמה של החינוך בארץ שואפת ל... תשלימו לבד רק המחשבה שהילדים שלי צריכים להגיע לאנשי החינוך שלך שלא רוצים לתרום ורק חושבים על עצמם ודרך אגב אתם כרגע מקבלים משכורת מלאה לא רוצים ללמד כי המדינה הורתה ואתם צריכים להרתם צאו לחלת וקבלו שכר חלקי רק תדעו דבר אחד בהפגנה הבאה שלכם שתבכו שרע אותי הפסדתם בקרב אז תחשבו על זה ככה
דודו | 20.04.20
5.
מי אמר
שהקורונה תסתיים ביולי ושלא יהיה סגר ביולי. מי שלא הבין הקורונה תהיה עד שתמצא תרופה וזה יקח לפחות שנה אם לא שנתיים . עד אז יהיו הרבה סגרים והרבה עבודה מהבית. אז מה מצפים מהמורים להכריז כבר עכשיו שהם מוכנים לקבל מהשכר הזעום שלהם 50 אחוז כי הם עובדים מהבית? למה אקדמאי בשירות המדינה שעובד מהבית שהילדים שלו על הראש נותן 100 אחוז? לא אבל הוא מקבל מאה אחוז שכר כי צריכים אותו. אם לא צריכים מורים והלמידה מרחוק לא שווה כלום וההורים רוצים להיות בייביסיטרים במשרה מלאה אז שיתנו למורים לצאת לחל"ת.
Oz | 20.04.20
4.
מורים רבים מתביישים שזאת הנציגה שלהם
מורים רבים ( גם כאלו שכועסים על היחס של המדינה למורים במשך שנים רבות ) - מתביישים שזאת הנציגה שלהם . אני מכיר אישית מורים שמלמדים את הכיתות שלהם ומכינים אותם לבגרות במהלך כל התקופה הזאת באמצעים טכנולוגיים שונים ועדיין מצהירים שברור להם לחלוטין שהם יהיו חייבים ללמד בקיץ ללא ערעור וללא תשלום נוסף . מי שחושב אחרת בעת הזאת פשוט איננו מבין את המציאות וגורם לנזק בלתי הפיך לכל המורים .
אזרח | 20.04.20
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת