אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הסוף למשקפיים הוורודים של מג'יק ליפ

25 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

21.
מכרו את החלב לפניי שקנו את הפרות?!
קשה להעריך את החזון של בעליי החזון רק במבחן המציאות נוכל ליראות אם זה הופך למציאות. לדעתי זה דבר שנועד לכישלון אבל הייתי שולח את אברמוביץ׳ להיות איש מכירות על העבודה המעולה שעשה בגיוס הכספים (מצג אואזיס) שאתה רואה מה שאתה לא רואה כמו שאמרו חכמינו הגששים
דוד | 25.04.20
10.
נכנסו לשוק שהמתחרה הראשי גדול מהם בערך פי 200.
מה שהפיל את מג'יק ליפ היה מיקרוסופט. בעוד שמיקרוסופט שיחררו מוצר מתחרה לתעשייה כבר לפני שלוש שנים והמשיכו את הפיתוח לגרסאות הבאות עד שיצליחו להוריד את המחיר לצרכן, מג'יק ליפ שיחררו מוצר בטא במחיר עתק שנועד לבידור ולא לעבודה, כך שאף אחד לא קנה. הם גם מכרו את עצמם בצורה מופרזת בהתבסס על טכנולוגיה שלא קיימת עדיין, שלא לדבר על לפני שלוש שנים.
כעגעגע | 23.04.20
5.
יומרנות מיותרת וחסרת כיסוי
אתה קורא את מכבסת המילים של ברלינר ואתה מבין שהן רק מנסות להסתיר את האמת המרה. יש בהחלט מקום לסטרטאפים חדשניים שינסו לפתח טכנולוגיות שהענקיות לא מצליחות בעיקר משום שהם קטנים זריזים ומשוחררים מהבירוקרטיה החונקת של התאגידים. הרבה מוחות מבריקים בורחים מהאימפריות הישנות והמסורבלות לטובת חברות חדשות וצעירות כך שלא עבדה תיקוותנו. אבל אם אתה סטרטאפ, תתנהל כמו סטרטאפ - אל תתנפח ותשמין ותמנה מנהלים שמזמזמים משפטים מעורפלים ושותים משכורת מופרכת. אגב ההשוואה לג'ובס לא במקום - הוא התחיל מהרכבת מחשבים במוסך ומכירה שלהם, לא הייתה כאן יומרה לפריצת דרך ושינוי עולם אלא פיתוח מוצר טוב שהשוק אהב וקנה.
כביסה מלוכלכת | 23.04.20
3.
יופי עומר, יצאת ידי חובה עם משפט בסוף
השמצת במהלך כל הכתבה וזה שאתה כותב שורה בסוף "שאולי לא היתה ברירה", לא הופכת את צורת הכתבה להגונה יותר. כשבונים חברה, רוצים שהמשקיעים, העובדים, שוק פוטנציאלי יתלהבו, ירצו להיות חלק ובעיקר יאמינו שאפשר לעשות את הבלתי אפשרי. אם לזה אתה קורה היבריס... מקווה שכשתפסיק לכתוב על אחרים ותעשה משהו בעצמך, לא תגיד לעובדים שלך - אנחנו בונים משהו, סיכוי לא משהו שזה יצליח, אחרים לא הצליחו, זה לא אפשרי, וכו'...הצלחה רבה לא תראה מזה
דוד חתוכה | 23.04.20
1.
צריך קצת ביטחון עצמי בשביל להשיג משקיעים
אבל הדיון שנפתח לגבי החברה של גנץ רלוונטי גם כאן - באיזה שלב זה מפסיק להיות הגזמה סבירה ומתחיל להיות הטעייה של המשקיעים. לא כל סטארט אפ חייב להצליח - רובם נכשלים במוקדם או במאוחר - אבל השאלה היא מה הבטיחו לאנשים ואיך ניסחו את זה. לגבי פירסום המיקום של פייסבוק - כמה חבל שסוכנים של דיסאינפורמציה יכולים בהחלט להיות מקומיים בארה"ב ולא רק האקרים רוסיים, שאגב אני מתארת לעצמי שיוכלו לשנות את המיקום של החשבון שלהם די בקלות. ניסיון נחמד, אבל לא ממש יעיל.
יסמין | 23.04.20
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת