אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ילדים, המורה נכנס לכיתה. נא לפתוח טיקטוק

56 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

56.
5G
מה גם לא ראיתי אותך עושה דיון עם עוד אנשים מומחים תעשה דיונים עם אנשים מומחים ביוטיוב או איפה שבא לך ותסביר לעומק כמו שצריך עם עובדות מוצקות ולא לדבר ישר ש5G לא מסוכן ולא להסביר לעומק למה כי אחרים כן הסבירו למה בסירטונים שלהם ובדקו גם עם מד קרינה וכל מיני דברים
למורה הנחמד אותי לא שכנעת ש5G לא מסוכן  | 10.06.20
52.
לדעתי יש סיבה אחת שהוא מקבל את הפרסום הענק
התעמולה הקצרה שלו נגד דור חמש. ברוך הבא לרשימת היורמים שמשתפים פעולה בפשעים נגד האנושות. מעל 20000 מאמרים הראו שקרינה בלתי מייננת מזיקה. זאת אומרת שמי שמאמין באמת בתיאוריות קונספירציה הוא לביא, שכנראה חושב שמאות אלפי מדענים תכננו ביחד גוף ענק של מאמרים שקריים. אנחנו חיים בעריצות שמתחזה לשיא חופש הדיבור והדעה, הכח הכה גדול של העריצות מגיע מאמצעי התקשורת והיכולת האינסופית שלהם להשלות אנשים, מה שמוביל למצב שמעטים מבינים שהם חיים בעריצות" מאיר אריאל מתוך ראיון בליבא
ביולוג | 25.05.20
50.
ל-36 ו-44 קרינת דור 5 אינה מיננת. זו עובדה. זה לא עושה אותה בטוחה! למעשה אותה קרינה היתה בסיס לנשק.
בדיוק אותה קרינת מיקרו ״לא מיננת״ שבה נעשה שימוש בדור 5 היוותה נשק בזמן המלחמה הקרה וגרמה למספר לא מבוטל של עובדי שגרירות ארה״ב במוסקבה לכוויות פנימיות ועוד רעות חולות. אבל למה לבלבל עם עובדות?
עמהארץ | 24.05.20
49.
ההצלחה בהוראה מתחילה ברלוונטיות של המורה לתלמיד.
כנראה שהוא הצליח בגדול. 1. צריך לשמוח שיש כאלה מורים במערכת. 2. זה נותן מוטיבציה למורים אחרים לנצל את הכישרונות שלהם . 3. לא חייבים לשכפל אותו. לכל מורה יכול וצריך לנצל כשרונותיו על מנת לחבר את התלמידים למקצוע. 4. שאפו
חיים - גם מורה | 24.05.20
47.
תגובה למגיבים
משום מה לא פרסמו את התגובה הארוכה שלי... בכל מקרה, לכל מי שחושב שאני חפיפניק - בדקתם את הביוגרפיה שלי? ראיתם מה ההשכלה שלי? מה הניסיון שלי? ישבתם בשיעורים שלי? צפיתם אפילו בסרטון טיקטוק רציני אחד שלי שלא היה בכתבה? או שחיפפתם? ברור שאי אפשר את כל התורה בדקה, אבל גם אין לי מטרה להעביר את כל התורה בטיקטוק, אלא רק לעודד סקרנות לגבי העולם שמסביבנו ובתוכנו
לביא - teacherlava.com | 24.05.20
45.
אם קרינה לא מייננת בטוחה שיכניס את הראש למיקרוגל
מורה כזה מאוד מסוכן. הוא לוקח חלקי עובדות ומצרף אותן למסקנות לא נכונות. הסכנה בקרינה אינה רק בשינוי ״ במבנה האטום״ (גם זה לא מדויק אבל נמשיך הלאה). קרינה שאינה מייננת מגבירה את קצב תנועת המולקולות ויצירת רקומבינציות במבנה הדי אן אי. אולי הוא יודע לרקוד ולשתות, אבל וויקיפדיה אינה מקור אמין להוראת המדעים...
לא ממש מבין | 24.05.20
43.
למה לקרוא את הספר אם יש תקציר ?
הדוגמאות שנתנו בכתבה (והפוקוס כולו) לא הראו ערך אמיתי בעיניי. לנצל זוית לנושא מדעי שמעניינת את התלמידים ולסכם ב 30 שניות של כן ולא (אני חכם יודע הכל - וכל האחרים טועים) זה פספוס... במקום לגרום להם לחקור בעצמם, להגיע למסקנות, לשייך מקורות מיידע, שאלות מנחות... הכל "סוכם" בטיקטוק תכלס יש פה משהו מאוד סימלי... הורה ל5 עם "דייג'וב", מדריך ריקודים ומלמד בחטיבה... כמה זמן יש לו להכין חומר איכותי? הכל בקוויקי אני בטוח שהוא מורה מצויין ושהתלמידים אוהבים אותו, אבל מסופק לגבי האיכות
אלעד | 24.05.20
39.
לכל אלה שמעבירים ביקורת כדוגמת "הוא רק מציג חומר מ
לצערנו, מרבים הילדים והנוער לא יפתחו ויקיפדיה ולא יגלשו ויחפשו מאמרים על מרבית הנושאים הנלמדים בבית הספר להנאתם. מנסיון של כמעט 17 שנים של עבודה עם בני נוער מכל הספקטרום, המורים שמצליחים באמת הם אלה ששוברים את הכללים, אלה שמביאים לכיתה משהו אחר, שונה. אותם מורים שלא עושים חשבון למערכת. שמחפשים את הדרך להיות יצירתיים, ליצור משיכה גם כשזה אומר להיות עם הילדים בגובה העיניים. לדבר איתם ולא אליהם. ליצור אצלם עניין שעולה מהעולם שלהם. בזכות מורים כמו לביא הילדים נחשפים ואוהבים תוכן שלא עניין אותם קודם.
רותם | 23.05.20
37.
מרגילים את התלמידים ללמוד בגלל כיף ולא כי צריך
עכשיו כשהוא צעיר וחדש במערכת הוא גם יעשה ריקודים אם צריך אבל עוד עשר שנים המקסימום טכנולוגיה שהוא ישתמש זה המצגת פאוור פוינט מההשתלמות. צריך להפסיק את השטות הזאת של לימוד בהנאה כי התלמידים מבינים שאם לא כיף אז לא חובה ללמוד. מה יהיה באקדמיה בשיעורי אינפי ואלגברה? התלמידים הופכים למפונקים ומתרגלים שעושים הצגה מכל נוסחה. לפעמים אין 'אני רוצה" לרוב יש "אני חייב" וכשהתלמידים יהיו חייבים לעשות משהו שהוא חובה אז יהיה להם קשה מאוד.
מורה ותיקה  | 23.05.20
36.
ל-35. אני פיזיקאי וגם מהנדס אלקטרוניקה שמבין ב-RF. הוא דווקא צודק
האור הנראה שכולנו חשופים אליו הוא בעוצמה הרבה יותר גבוהה מהקרינה של טלפון סלולרי. אבל אני מבין שאתה שייך למתנגדי העולם, בטח גם מתנגד לחיסונים, ול-5G, ולאכילת בשר, ואני לא אפול מהכסא אם אגלה שאתה גם טוען שביל גייטס רוצה לדלל את העולם בעזרת מגיפות שהוא מפיץ וצ'יפים שהוא משתיל לנו בלי שאנחנו יודעים תוך כדי חיסונים נגד שפעת. אה, ואין קשר בין קורונה ל-5G. וגם לא לאילומינטי.
ישראל המחונן | 23.05.20
35.
אולי מורה מגניב, פיזיקה לא מבין
אם היה מבין לא היה שם את הסרטון על ה-5G אבל בשביל להיות COOL עם תלמידים אסור להתנגד לסלולארי, בקיצור, התלמידים העבירו אותך על ידיעותיך ואתה מראה את החלק הפחות טוב גם אני מלמד ילדים ג...ט, תעזבו אותי בשקט, הם רצים לשיעור ואין לי טיקטוק במקצוע שלי יש לי אותי ורק בגלל זה הם באים דרך אגב, אני מלמד פיננסים, לא התעמלות :-)
יהודה המיונן | 23.05.20
32.
מורה מדהים ויוצא דופן. צריך עוד כאלה בבית ספר
כבר שנתיים שאני לומדת בכיתה שלו, ילדה ששונאת פיזיקה. ובכל מקרה מקשיבה בשיעור ונהנית ממנו כל כך הרבה. בזמן שמורים אחרים מלמדים את החומר בעזרת ספר ומחברת, לביא מלמד אותנו בעזרת הדברים שאנחנו אוהבים. ואני יכולה להגיד שאם היה לי מורה אחר ורגיל, הממוצע שלי בפיזיקה היה 0 עגול.
תלמידה | 23.05.20
30.
מורה יוצא דופן בנוף ההוראה
מצליח להנגיש חומר מורכב בצורה יצירתית ומהנה, שכל הזמן מחפש איך לחדש את צורת הלמידה התיקתוק זהו רק קצה הקרחון של דרך ההוראה שלו והוא אהוב מאוד על הילדים ובזכותו הם אוהבים את המקצוע ומצליחים בו צריך לשכפל אותו מוזמנים להציץ בפוסטים שהוא כותב על משנתו והחוויות מהשיעורים ומהתלמידים: teacherlava.com
שביט | 23.05.20
23.
יוזמה וחשיבה אחרת
כאלה אנשים אנחנו צריכים במערכת החינוך, מורים שהילדים שלנו ירצו להיות בשיעורים שלהם, לביא גרם ל30 ילדים לרצות וללמוד פיסיקה 5 יחידות בתיכון, שיטות מרעננות וחדשות הם מה שצריכה מערכת החינוך המיושנת והמדכאת שלנו, כל הכבוד לביא כל הכבוד אפלייד מטריאלס
אלברט איינשטיין | 23.05.20
19.
שימו לב לתגובות של כל ה״מורים״
הם מנסים להגיד שלביא לא מורה טוב כי הם יודעים שיש לו משהו שלהם לעולם לא יהיה. מהכרות אישית עם לביא אני יכול להגיד שיש לו תשוקה אמיתית למה שהוא עושה והוא יודע להביא את כל האנרגיות שלו לתחום שהוא מלמד, בין אם זה סלסה או פיזיקה. נדיר שלמורים במערכת יש תשוקה ללמד. נדיר שהם מוכנים לבוא לקראת התלמידים שלהם ולהתחבר אליהם בעולמות שלהם, במקום להכריח אותם להתחבר לחומר בעולם שלא מדבר אליהם בגובה העיניים. לביא, תמשיך ככה. נקווה שמעבר להשראה לתלמידים, באמת תצליח להיות גם השראה למורים.
עמית | 23.05.20
15.
גימיקים
מדובר בגימיקים. מורה מצויינים לא צריכים את כל הגימיקים האלה כדי למשוך את תשומת הלב של התלמידים. יש המון מורים טובים שמלמדים מעולה ומעוררים השראה והם משתמשים רק בלוח ובטוש מחיק. מעניין איך הוא יסתדר כשישימו אותו לעשות מילוי מקום בכיתות שהתלמידים הם רחוקים מתחום הפיזיקה.
מורה | 23.05.20
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת