56. 5G מה גם לא ראיתי אותך עושה דיון עם עוד אנשים מומחים תעשה דיונים עם אנשים מומחים ביוטיוב או איפה שבא לך ותסביר לעומק כמו שצריך עם עובדות מוצקות ולא לדבר ישר ש5G לא מסוכן ולא להסביר לעומק למה כי אחרים כן הסבירו למה בסירטונים שלהם ובדקו גם עם מד קרינה וכל מיני דברים למורה הנחמד אותי לא שכנעת ש5G לא מסוכן | 10.06.20 (ל"ת)
54. הלוואי על כולנו את לביא כמורה ללא ספק אחד האנשים המוכשרים והיצירתיים, שמדבר ומסביר בגובה העיניים ונטו מתוך אהבה למקצוע יוד | 30.05.20 (ל"ת)
52. לדעתי יש סיבה אחת שהוא מקבל את הפרסום הענק התעמולה הקצרה שלו נגד דור חמש. ברוך הבא לרשימת היורמים שמשתפים פעולה בפשעים נגד האנושות. מעל 20000 מאמרים הראו שקרינה בלתי מייננת מזיקה. זאת אומרת שמי שמאמין באמת בתיאוריות קונספירציה הוא לביא, שכנראה חושב שמאות אלפי מדענים תכננו ביחד גוף ענק של מאמרים שקריים. אנחנו חיים בעריצות שמתחזה לשיא חופש הדיבור והדעה, הכח הכה גדול של העריצות מגיע מאמצעי התקשורת והיכולת האינסופית שלהם להשלות אנשים, מה שמוביל למצב שמעטים מבינים שהם חיים בעריצות" מאיר אריאל מתוך ראיון בליבא ביולוג | 25.05.20 (ל"ת)
50. ל-36 ו-44 קרינת דור 5 אינה מיננת. זו עובדה. זה לא עושה אותה בטוחה! למעשה אותה קרינה היתה בסיס לנשק. בדיוק אותה קרינת מיקרו ״לא מיננת״ שבה נעשה שימוש בדור 5 היוותה נשק בזמן המלחמה הקרה וגרמה למספר לא מבוטל של עובדי שגרירות ארה״ב במוסקבה לכוויות פנימיות ועוד רעות חולות. אבל למה לבלבל עם עובדות? עמהארץ | 24.05.20 (ל"ת)
49. ההצלחה בהוראה מתחילה ברלוונטיות של המורה לתלמיד. כנראה שהוא הצליח בגדול. 1. צריך לשמוח שיש כאלה מורים במערכת. 2. זה נותן מוטיבציה למורים אחרים לנצל את הכישרונות שלהם . 3. לא חייבים לשכפל אותו. לכל מורה יכול וצריך לנצל כשרונותיו על מנת לחבר את התלמידים למקצוע. 4. שאפו חיים - גם מורה | 24.05.20 (ל"ת)
47. תגובה למגיבים משום מה לא פרסמו את התגובה הארוכה שלי... בכל מקרה, לכל מי שחושב שאני חפיפניק - בדקתם את הביוגרפיה שלי? ראיתם מה ההשכלה שלי? מה הניסיון שלי? ישבתם בשיעורים שלי? צפיתם אפילו בסרטון טיקטוק רציני אחד שלי שלא היה בכתבה? או שחיפפתם? ברור שאי אפשר את כל התורה בדקה, אבל גם אין לי מטרה להעביר את כל התורה בטיקטוק, אלא רק לעודד סקרנות לגבי העולם שמסביבנו ובתוכנו לביא - teacherlava.com | 24.05.20 (ל"ת)
46. כבוד יא מלך כל הכבוד לך על ההשקעה והיצירתיות, שכמעט בא לי להיות גם תלמידה שלך שירלי דיין | 24.05.20 (ל"ת)
45. אם קרינה לא מייננת בטוחה שיכניס את הראש למיקרוגל מורה כזה מאוד מסוכן. הוא לוקח חלקי עובדות ומצרף אותן למסקנות לא נכונות. הסכנה בקרינה אינה רק בשינוי ״ במבנה האטום״ (גם זה לא מדויק אבל נמשיך הלאה). קרינה שאינה מייננת מגבירה את קצב תנועת המולקולות ויצירת רקומבינציות במבנה הדי אן אי. אולי הוא יודע לרקוד ולשתות, אבל וויקיפדיה אינה מקור אמין להוראת המדעים... לא ממש מבין | 24.05.20 (ל"ת)
44. אין ספק שהמוח שלך מיונן. לגמרי מיונן. הבחור צודק, ההתנגדות דור חמש מקורה בבורות מנבלת. ליהודה המיונן 35 | 24.05.20 (ל"ת)
43. למה לקרוא את הספר אם יש תקציר ? הדוגמאות שנתנו בכתבה (והפוקוס כולו) לא הראו ערך אמיתי בעיניי. לנצל זוית לנושא מדעי שמעניינת את התלמידים ולסכם ב 30 שניות של כן ולא (אני חכם יודע הכל - וכל האחרים טועים) זה פספוס... במקום לגרום להם לחקור בעצמם, להגיע למסקנות, לשייך מקורות מיידע, שאלות מנחות... הכל "סוכם" בטיקטוק תכלס יש פה משהו מאוד סימלי... הורה ל5 עם "דייג'וב", מדריך ריקודים ומלמד בחטיבה... כמה זמן יש לו להכין חומר איכותי? הכל בקוויקי אני בטוח שהוא מורה מצויין ושהתלמידים אוהבים אותו, אבל מסופק לגבי האיכות אלעד | 24.05.20 (ל"ת)
42. להקיא מהדור שגדל כאן. רק פירסום וכסף בראש. מגדלים דור של ריקנים. פרזיטים מפונקים. רק פירסום וכסף בראש. כל היום בסמארטפון... לא נוגעים בספרים. בושה. מטפח דור עצלנים | 24.05.20 (ל"ת)
40. יישחק מאוד מהר כל מי שממציא את החינוך מחדש ומתעסק בגימיקים והפיכת החומר להוליווד יישחק מאוד מאוד מהר. מורה 20 שנה | 23.05.20 (ל"ת)
39. לכל אלה שמעבירים ביקורת כדוגמת "הוא רק מציג חומר מ לצערנו, מרבים הילדים והנוער לא יפתחו ויקיפדיה ולא יגלשו ויחפשו מאמרים על מרבית הנושאים הנלמדים בבית הספר להנאתם. מנסיון של כמעט 17 שנים של עבודה עם בני נוער מכל הספקטרום, המורים שמצליחים באמת הם אלה ששוברים את הכללים, אלה שמביאים לכיתה משהו אחר, שונה. אותם מורים שלא עושים חשבון למערכת. שמחפשים את הדרך להיות יצירתיים, ליצור משיכה גם כשזה אומר להיות עם הילדים בגובה העיניים. לדבר איתם ולא אליהם. ליצור אצלם עניין שעולה מהעולם שלהם. בזכות מורים כמו לביא הילדים נחשפים ואוהבים תוכן שלא עניין אותם קודם. רותם | 23.05.20 (ל"ת)
38. המשך לחלק ההראשון של התגובה ...אבל זה גורם לתלמידים להיות יותר מעורבים, עם מוטיבציה גבוהה יוצר ללמידה, לאווירה טובה בכיתה ולשימור טוב של זיכרון החומר. לכן, בסופו של דבר, למרות כל הכיף מספיקים הכל לביא teacherlava | 23.05.20 (ל"ת)
37. מרגילים את התלמידים ללמוד בגלל כיף ולא כי צריך עכשיו כשהוא צעיר וחדש במערכת הוא גם יעשה ריקודים אם צריך אבל עוד עשר שנים המקסימום טכנולוגיה שהוא ישתמש זה המצגת פאוור פוינט מההשתלמות. צריך להפסיק את השטות הזאת של לימוד בהנאה כי התלמידים מבינים שאם לא כיף אז לא חובה ללמוד. מה יהיה באקדמיה בשיעורי אינפי ואלגברה? התלמידים הופכים למפונקים ומתרגלים שעושים הצגה מכל נוסחה. לפעמים אין 'אני רוצה" לרוב יש "אני חייב" וכשהתלמידים יהיו חייבים לעשות משהו שהוא חובה אז יהיה להם קשה מאוד. מורה ותיקה | 23.05.20 (ל"ת)
36. ל-35. אני פיזיקאי וגם מהנדס אלקטרוניקה שמבין ב-RF. הוא דווקא צודק האור הנראה שכולנו חשופים אליו הוא בעוצמה הרבה יותר גבוהה מהקרינה של טלפון סלולרי. אבל אני מבין שאתה שייך למתנגדי העולם, בטח גם מתנגד לחיסונים, ול-5G, ולאכילת בשר, ואני לא אפול מהכסא אם אגלה שאתה גם טוען שביל גייטס רוצה לדלל את העולם בעזרת מגיפות שהוא מפיץ וצ'יפים שהוא משתיל לנו בלי שאנחנו יודעים תוך כדי חיסונים נגד שפעת. אה, ואין קשר בין קורונה ל-5G. וגם לא לאילומינטי. ישראל המחונן | 23.05.20 (ל"ת)
35. אולי מורה מגניב, פיזיקה לא מבין אם היה מבין לא היה שם את הסרטון על ה-5G אבל בשביל להיות COOL עם תלמידים אסור להתנגד לסלולארי, בקיצור, התלמידים העבירו אותך על ידיעותיך ואתה מראה את החלק הפחות טוב גם אני מלמד ילדים ג...ט, תעזבו אותי בשקט, הם רצים לשיעור ואין לי טיקטוק במקצוע שלי יש לי אותי ורק בגלל זה הם באים דרך אגב, אני מלמד פיננסים, לא התעמלות :-) יהודה המיונן | 23.05.20 (ל"ת)
34. לא פלא אחרי זה לא מבינים למה התלמידים שמים זין על המורים . המורים איבדו את מזמן , לא באשמתם . ההורים מנהלים את ביתי הספר , המורים הפכו את עורם, מורים היום מדברים בווצאפ עם התלמידים כאילו הם חברים שלהם , וטיק טוק ? זה בכלל שיא הטמטום רועי | 23.05.20 (ל"ת)
32. מורה מדהים ויוצא דופן. צריך עוד כאלה בבית ספר כבר שנתיים שאני לומדת בכיתה שלו, ילדה ששונאת פיזיקה. ובכל מקרה מקשיבה בשיעור ונהנית ממנו כל כך הרבה. בזמן שמורים אחרים מלמדים את החומר בעזרת ספר ומחברת, לביא מלמד אותנו בעזרת הדברים שאנחנו אוהבים. ואני יכולה להגיד שאם היה לי מורה אחר ורגיל, הממוצע שלי בפיזיקה היה 0 עגול. תלמידה | 23.05.20 (ל"ת)
30. מורה יוצא דופן בנוף ההוראה מצליח להנגיש חומר מורכב בצורה יצירתית ומהנה, שכל הזמן מחפש איך לחדש את צורת הלמידה התיקתוק זהו רק קצה הקרחון של דרך ההוראה שלו והוא אהוב מאוד על הילדים ובזכותו הם אוהבים את המקצוע ומצליחים בו צריך לשכפל אותו מוזמנים להציץ בפוסטים שהוא כותב על משנתו והחוויות מהשיעורים ומהתלמידים: teacherlava.com שביט | 23.05.20 (ל"ת)
29. זה קל להיות cool זה קל להיות Cool כשאין צורך להעביר עומק. ככה אפשר לקחת שאלה בנושא כמו G5 ולהפוך אותה לשאלת כן/לא/שחור/לבן. אפשר לחסוך עוד 10 שניות ולהסתפק ב-״לא״ בכמה שפות... נוקדן הספרים | 23.05.20 (ל"ת)
28. התגובות של המורים פה מייאשות לא התרשמתי, לא צריך גימיקים, לא רציני. אתם פשוט לא מבינים. לא מבינים. יש לכם הדכלה אולי, אבל אין לכם אינטליגנציה חברתית. אינכם ערים למה שמתרחש סביבכם. יאוש. אין פלא שהילדים שלי לועגים כל כך למורים שלהם מומחה ניו מדיה | 23.05.20 (ל"ת)
26. לכל האנשים שכתבו שמורה טוב אמיתי לא צריך טרנדים אני בתור תלמיד שמכיר הרבה מורים אמיתיים יכול להגיד שדווקא המורים כמוהו שמשתמשים בכל הגימיקים והטרנדים האלה הם המורים הטובים באמת שמלמדים ומחנכים את התלמידים בצורה הטובה ביותר התלמיד שלו | 23.05.20 (ל"ת)
25. הרווחנו בענק הילדים שלנו זכו ללמוד אצל לביא וכנרת (תגובה 21). מורים לחיים שמגיעים למערכת מתוך שליחות ומרגישים את זהð איילת | 23.05.20 (ל"ת)
24. אדיר!!! תותח על הנה, כך מתחיל השינוי המבורך בחינוך - או עפ"י דברי לביא שחר - השכלה. הלוואי ו"השיטה" הזו תהפוך גם לוויראלית בקרב המורים בארץ Sharon Shachar | 23.05.20 (ל"ת)
23. יוזמה וחשיבה אחרת כאלה אנשים אנחנו צריכים במערכת החינוך, מורים שהילדים שלנו ירצו להיות בשיעורים שלהם, לביא גרם ל30 ילדים לרצות וללמוד פיסיקה 5 יחידות בתיכון, שיטות מרעננות וחדשות הם מה שצריכה מערכת החינוך המיושנת והמדכאת שלנו, כל הכבוד לביא כל הכבוד אפלייד מטריאלס אלברט איינשטיין | 23.05.20 (ל"ת)
22. מערכת החינוך צריכה להתאים את פניה, אך לא על חשבון העברת הידע שינוי מרענן לעומת פרסומי מדיה של מורים אחרים שלא ברור איך הגיעו בכלל למקצוע. שני | 23.05.20 (ל"ת)
21. כל הכבוד לביא מלמד את כיתת החינוך שלי כיתת מופת ט׳, הילדים אוהבים אותו ונסחפים אחריו, הלואי ואני הייתי כמוהו. כנרת | 23.05.20 (ל"ת)
20. המורה הכי מגניב ever לביא הוא קוסם. הוא מעביר את החומר לבן שלי שלא היה מוכן להסתכל על פיזיקה והיום .... התהפך . הלוואי והיה מעביר הדרכה במשרד החינוך ....איך משלהבים תלמידים בשפתם. הרעיונות שלו ממכרים. גאון וקוסם אבי | 23.05.20 (ל"ת)
19. שימו לב לתגובות של כל ה״מורים״ הם מנסים להגיד שלביא לא מורה טוב כי הם יודעים שיש לו משהו שלהם לעולם לא יהיה. מהכרות אישית עם לביא אני יכול להגיד שיש לו תשוקה אמיתית למה שהוא עושה והוא יודע להביא את כל האנרגיות שלו לתחום שהוא מלמד, בין אם זה סלסה או פיזיקה. נדיר שלמורים במערכת יש תשוקה ללמד. נדיר שהם מוכנים לבוא לקראת התלמידים שלהם ולהתחבר אליהם בעולמות שלהם, במקום להכריח אותם להתחבר לחומר בעולם שלא מדבר אליהם בגובה העיניים. לביא, תמשיך ככה. נקווה שמעבר להשראה לתלמידים, באמת תצליח להיות גם השראה למורים. עמית | 23.05.20 (ל"ת)
16. לתגובה 6 אין צורך להתקין טיקטוק. פשוט תצפה באחד הסרטונים בכתבה ובסוף הסרטון יש לינק (תמונה של המורה) לכל הסרטונים של המורה. אני אנסה לעלות פה לינק ישיר (כנראה ייחסם) https://www.tiktok.com/@teacherlava יניב | 23.05.20 (ל"ת)
15. גימיקים מדובר בגימיקים. מורה מצויינים לא צריכים את כל הגימיקים האלה כדי למשוך את תשומת הלב של התלמידים. יש המון מורים טובים שמלמדים מעולה ומעוררים השראה והם משתמשים רק בלוח ובטוש מחיק. מעניין איך הוא יסתדר כשישימו אותו לעשות מילוי מקום בכיתות שהתלמידים הם רחוקים מתחום הפיזיקה. מורה | 23.05.20 (ל"ת)
14. מצטער - לא התרשמתי. שני הסרטונים שבכתבה - חלשים מאוד. אין בהם דוגמא להוראה של פיזיקה. זה מגניב וטרנדי - אבל אין לזה ערך. מורה ומרצה לחינוך | 23.05.20 (ל"ת)
13. מדהים המורה מלמד השנה את הבן שלי, אין דברים כאלה, הילדים מאוד אוהבים את השיעור שלו אמן שימשיך גם שנה הבאה חוה | 23.05.20 (ל"ת)
12. כל ה"ידע" שלו מוויקיפדיה הוא קורא מאמרים ברשת ומעביר אותם בטיקטוק פרופ אמנון שעשוע | 23.05.20 (ל"ת)
11. מורה חלש הוא נראה לי מורה מאד מאד חלש. מורה אמיתי ואיכותי לא זקוק לכל כך הרבה גימיקים. מורה | 23.05.20 (ל"ת)
6. גרמתה לי להתקין תיקתוק , אך לא הצלחתי להכנס לשיעוריך , האפליקציה נותנת לי רשימת מקצועות ורשימת ספרים ולא יותר .. אודה מאוד למי שיכתוב הנחיה .. אחותינו | 23.05.20 (ל"ת)
5. מגניב! מנסיון שלי כתלמיד, מורים כאלו גורמים לאהוב את הלמידה עצמה וזה מה שבאמת חשוב. אייל | 23.05.20 (ל"ת)
3. מורה בחסד מורה מדהים! גאווה למשרד החינוך שמורה כמוהו נמצא במערכת, הצליח להניע את הכיתה להישגים מדהימים, ולראות כל תלמיד שאישיות בפניי עצמה מאיה כהן | 23.05.20 (ל"ת)
1. איזה מלך! בוא עם התלמידים לשיעור פיזיקה בסטודיו ניפוח הזכוכית היפה בעולם אנחנו כאן: https://speculo.life/gallery/ יחדיו גילבר | 23.05.20 (ל"ת)
ילדים, המורה נכנס לכיתה. נא לפתוח טיקטוק
56 תגובות לכתיבת תגובה