אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ליידי A10: כשהטייסת הכי קשוחה הצילה את המטוס הכי קשוח

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
ניצן - ראוי להזכיר
כתבת ממש לא מזמן על מטוסים לא סימטריים. ה-A-10 הוא לא ממש סימטרי. כן הנסע הקדמי הוא לא באמצע, כי באמצע יש תותח. התותח הזה חייב להיות ממש בדיוק באמצע, אחרת הוא מפנה את המטוס הצידה בזמן ירי (כן, בדיוק, כמו לדחוף רגל) ואז הירי לא מדויק - הצרור בורח הצידה. אז הגלגל הקדמי קצת בצד, ורדיוס הפנייה בהסעה (taxi) שונה בפניות ימינה ושמאלה. הוא לא נבנה ככה במקור. הם נאלצו לשנות אותו כי התותח הוא עדיפות עליונה. התותח הזה לא נבנה להתאים למטוס הזה, אלא ההיפך - המטוס נבנה סביב התותח! התותח הזה הוא הרבה יותר מדויק מהוולקן של מטוסי הקרב והוא יורה מין בננות כבדבדות כאלה ממולאות באורניום מעוקר... זה מטוס שיכול לקבל יותר מטור משלו - זה הבייבי של פייר ספריי ולכן ישרת עוד הרבה שנים.
יעקב | 11.06.20
7.
למגיב-3
הסיבה מספר אחת למיקום המנוע זה על מנת להרחיק אותו מהקרקע כיוון שהמטוס תווכנן להמריא ממסלולים דפוקים או מסלולי אפר שיכולים לזרוק חצץ לתוך המנוע. דבר שני זו הסיבה שאמרת שלישית זה שימוש בגוף המטוס כחסימה לאש מהקרקע והסיבה האחרונה שציינת זה מה שנקרא feture. זה משהו שיצא כתוצא מהדרישות המקוריות.
ok | 03.06.20
4.
מסכים עם 1.בתור אחד מה"ירוקים" (שריונר/חי"רניק) הייתי רוצה שה"כחולים"...
ייקנו כמה טייסות של סוסי עבודה כאלו לסיוע קרוב, מאשר כמה מטוסי חמקן. מלחמת לבנון השנייה היתה נראית אחרת אם היו כאלו מטוסים מעורבים באופן קבוע בלחימה. טורים משוריינים שלנו לא היו נתקעים בצירים וחוטפים טילים מהכפרים מסביב. רבעיית ווארטהוגס כאלו היתה מפוררת לאבק כל כפר/בניין חשוד או שיורים ממנו. החיזבאללה היה חושב מאתיים פעם אם להשאר בכפרי האיזור. האפקט הפסיכולוגי של המטוס עצמו משפיע אפילו לפני כמות החימוש העצומה שהוא יכול לשאת.
כסף ע"ח חיי חיילים | 03.06.20
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת