אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

לקראת כנס המפתחים של אפל: החברה נערכת למלחמה

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
זו בדיוק הטענה של כל מונופול: Take it or leave it
יש 2 שחקניות בודדות במשחק הזה: אפל או גוגל והן מנצלות את המעמד הזה בכדי לעשוק את המפתחים. אם היתה תחרות בענף יכול להיות שאנשים היו מדברים אחרת, אבל המצב כרגע הוא שהמפתחים נתונים לחסדיהן של החברות הללו והן עושות להם חיים קשים. הרי אין כל היגיון בלקחת 30% מרווחיו של כל מפתח (כמעט). אפל וגוגל מפתחות את הפלטפורמה לרווחת המשתמשים ולרווחת המפתחים כולם, לא עבור כל מפתח בנפרד. זה כמו שספק האינטרנט יבקש 30% מהכנסותיהם של לקוחותיו בתמורה להספקת השירות. אולי גם חברת החשמל זכאית ל-30% מהרווחים של העסק?! כולם צריכים לשלם מחיר אחיד בהתאם לערך שהם מקבלים מהחנות, ללא קשר לגודל הרווחים, אפילו אם האפליקציה היא חינמית. כך אפל וגוגל יוכלו לאפשר רכישות גם ממקור חיצוני ועדיין להרוויח. כנראה שהם פשוט מעוניינים לשמור על המצב הקיים כי הוא יותר רווחי עבורם.
רוני | 21.06.20
2.
תביעות המשך
מחפש עורך דין תותח לתביעות הבאות: 1. נגד חברות התעופה: אני שילמתי על כרטיס טיסה וניסיתי למכור מזון בטיסה לנוסעים אחרים, אבל הן לא איפשרו לי בגלל שהן מקדמות את מכירת מוצרי המזון שלהן. 2. נגד יבואני הרכב שמסרבים לתת לי למכור שדרוגים עצמאיים לרכב בתוך אולמות התצוגה שלהן. 3. נגד הבנקים שלא מאפשרים לי למכור פוליסות חיסכון בלובי ההמתנה. אם הרגולטור האירופי ינצח בתביעה נגד אפל, כמעט כל חברה בעולם תהיה חשופה לתביעות מצד לקוחות שבחרו במוצר/שירות שלהן ובמסגרתו מוצעות תוספות בתשלום. כמובן שהן לא מוכנות לאפשר לצד ג' למכור את התוספות במקומן. אפל יצרה מוצר ובו יש גם אפשרויות שדרוג בתשלום (שחלקו הולך אליה וחלקו מועבר דרכה לצד הספק - בדיוק כמו בחברת הרכב, הטיסה או הבנק).
אייפוניסט | 21.06.20
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת