אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הנתונים נחשפים: כיצד השפיע הסיוע לקהילת הלהט"ב על מכירות טחינת אל ארז

141 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

128.
טחינה משובחת שמתחברת לאג'נדה החברתית
טחינת אל ארז נפלאה והטובה ביותר בשוק. בנוסף לכך גם תומכת ג'וליה, הבעלים והמנכ'ל, גם במיזמים חברתיים ולא רק בסקטור הערבי. מגיע לה ולטחינה אל ארז שאפו ענק ובודאי שנמשיך ונגביר את קצב אכילת טחינה אל ארז . הטחינה נחשבת היום ל SUPER FOOD.
עמי | 29.07.20
127.
האמת שבלי קשר לכתבה הטחינה הכי טעימה שיש על המדף
המגזר הערבי עדיין לא מוכן לקבל תקהילה אבל גם הוא ישתחרר בסוף לוקח זמן הקיצר טחינה טעימה ,שאפו לאל ארז אקט שיווקי חזק, מי שרוצה להיות מותג חייב לעבור דרך הקהילה, כי הם מובילי דעה בכל העולם ויש להם סטייל יותר חזק מכולם ושכל אחד יחיה את חייו כרצונו כולנו שווים בריאות לכל עם ישראל
דני | 29.07.20
123.
חחחחח הערבים יש להם סלקציה קשה ולא מבינים שהעולם מתקדם :
נו אז מה אם בעלת החברה תומכת בקהילה הלסבית , מה , הם לא בני אדם , מה שהם עושים גם אני לא מקבל אבל , יש להם זכות לחיות ולאכול כמו כולם . אני מבין בטחינה ולא אכלתי את הטחינה הזו כי , אנחנו בבית משתמשים עם טחינה גולמית שמטבלים אותה עם , שום לימון ומלח ואפשר גם להוסיף פתרוזיליה יוצא משהו משהו טעמים מתוצרת בית .
ישראלים  | 29.07.20
117.
אבל בקרב הערבים החרם מצליח
״בעוד בשוק הכללי, זוכה אל ארז לתמיכה ומכירותיה עולות, השפעת החרם במגזר נותנת אותותיה, וסוכני המכירות המשווקים את הטחינה לחנויות פרטיות שלא נמדדות בסטורנקסט, לא שבו להזמין סחורה מהחברה. הירידה במגזר הערבי בולטת על רקע ההיערכות לחג הקורבן שיחול בשבוע הבא ושלקראתו נרשמת על פי רוב עלייה במכירות. לצד הפגיעה מהחרם, מתמודדת אל ארז גם עם ירידה בפעילות בשל הקורונה.״ סוף הכתבה
טחינה | 28.07.20
105.
חארטה
ל- 80: חחחחחחחח .... אתה "ואישתך" קונים רק את הטחינה המלוחה והמיותרת הזו ... ??? לשקר אין רגלים אחי. אבל יש לו תמיכה מקבוצות ריאקציונריות שרוצים להכחיד את המדינה שלא תהיה מדינה בעלת סממנים יהודים\מסורתיים\שמרניים. אל תדאגו, אנחנו ננצח בסוף ונחזיר את המדינה לשפיות.
דרור | 28.07.20
104.
פייק ניוז מבית התעמולה שלא מפסיקה לרגע
טחינה נוראית עם כמויות מלח מזעזעות. שוב אנחנו רואים איך מנסים לשחק לאנשים עם התודעה : אני ועוד שניים ממכרי לא מכניסים את הטחינה הזו יותר הביתה ( עדיף כבר לתמוך בחמאס ) וראיתי תגובות ברשת שגם מוחות על התמיכה באלה שמשבשים את עתיד ילדינו. בקיצור שלא יעבדו עליכם.
רון | 28.07.20
84.
מחיר הטחינה אל ארז יום אחד קפץ פי שניים בעקבות תחקיר טלויזיה
פעם הייתי קונה טחינה אל ארז. יום אחד היה בטלויזיה תחקיר על כמות הסידן בטחינה. משום מה אל ארז זכתה למקום הראשון. למחרת מחיר הטחינה אל ארז קפץ פי שניים. עברתי לטחינה אחווה שהולכת ומשתפרת עם השנים. סליחה, אני לא מבין למה אני צריך פתאום לשלם פי שניים.
אבי | 28.07.20
76.
לקנות דווקא את הטחינה הזאת, ולעזור להם
אני מציעה לכולם לתמוך במותג שאכפת לו ומראה שיש עוד ערכים חוץ מכסף, כסף ועוד כסף. אם כל החברות בעולם היו מתנהגות כך, היה לנו עולם טוב יותר. מאחלת להם שיעשו המון כסף ויוכלו להמשיך לתמוך בדברים טובים. הלוואי, אינשאללה שהמשבר הזה לא יפגע בהם ושיצליחו מאוד.
רונה | 28.07.20
68.
לפני הכל זו הטחינה הכי טובה... בפער.. כל המשפחה חושבת ככה
נתקלנו בה במקרה לפני מספר שנים כשנסענו לצפון. התחלתי לנצל הזדמנויות מיוחדות כשבמקרה מגיעים לצפון לקחת הרבה כדי שיספיק. לאחרונה רק נחשפתי שהגיע לאזור המרכז (אין לי מושג ממתי) ו.. תענוג. הבן הקטן שלי שאוכל טחינה גולמית סתם ככה לארוחת ערב (ובוקר לפעמים...) אומר שזה הכי טוב. לכו תתחרו בו... נשמע כמו הכי תגובה ממומנת הא ? :-) אז לא.. פשוט צריך לפרגן לאיכות כשצריך. ובלי קשר, אם בעלת החברה יש לה ערכים מודרניים ליברליים, אז עוד יותר !! צריך לפרגן לה. רק שיהיה בהצלחה
אבי (מדינת תל אביב) | 28.07.20
33.
ג׳וליה היא סמל לקדימה ומקצוענות. מגיע לה צל״ש.
לפני כמה שנים ביקרתי במפעל בנצרת ופגשתי באשה המדהימה הזו. היא סיפרה לי איך לאחר מות בעלה היא, מורה במקצועה, החליטה להמשיך את המפעל שהקים. כיוון שלא היה לה מספיק כסף היא פנתה למשרד התעשייה לסיוע. במהלך השיחה סיפרה איך לקחה את המכונית ונסעה לירושלים. אז עוד לא היו תוכנות ניווט. בכל מקום היא עצרה ושאלה אנשים איך מגיעים למשרד התעשייה ואחר כך הוסיפה איך הפכה את המפעל הקטן לאימפריה. חייבים לשמוע אותה. אשת חיל. וזה עוד לפני שתטעמו את הטחינה. שיהיה לה המון בהצלחה. החברה הנחשלת מפסידה.
דני | 28.07.20
22.
אם כל הכבוד
ובאמת יש כבוד... הטחינה שלהם יקרה ועליה חד פעמית באחוזים זה לא מדד. תנו להם חצי שנה והם קורסים. עם המצב הכלכלי של היום, כמה זמן נראה לכם שאנשים ירשו לעצמם לקנות טחינה שיקרה בכמה שקלים טובים משאר הטחינות?? למרות זאת מאחל להם בהצלחה במאבק האידאולוגי שלהם.
שחר | 28.07.20
7.
אם הם לא ישמרו את העניין של השוק הכללי - זה יעלה ביוקר להם
לרוע המזל - גימיקים חד פעמיים הם לא אסטרטגיה עסקית משתלמת. אם היא רוצה להישאר איפה שהיא, היא צריכה להישאר בכותרות - וזה ימשיך לפגוע בצריכה של בסיס הלקוחות הערבי. בגלל דילמות כאלה לא רואים הרבה עסקים נוקטים עמדה אידאולוגית - זה לא משתלם בשוק הקטן בישראל. בארה"ב הם יכולים להרשות לעצמם לאבד חצי מהלקוחות ולהרוויח את החצי השני בשוק של 300 מליון לקוחות - אבל בארץ - הרבה פחות.
יסמין | 28.07.20
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת