אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

קל להתחבר, קשה להתנתק: הטריקים שנועדו למנוע מכם לעזוב את השירותים המקוונים

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
כדאי לספק מייל של ג'מייל .
והסיבה לכך היא . במידה ואתם מעוניינים להפסיק לקבל מיילים מהספק . פשוט מסמנים את ההודעה כספאם. וזה גורם לשני תהליכים עיקריים הראשון- המיילים אליכם יפסקו אומיועברו לתיבת הספאם. והשני אם יהיו מספיק אנשים שיעשו זאת החברה תסומן כספאם אצל משתמשים חדשים וותיקים.
שם... | 08.08.20
7.
לא חידשתם כלום, את אותן שיטות מוצאים בכל סופר
מה ההבדל בין רישום לאמזון ורישום למועדון הלקוחות של שופרסל? האם מישהו טרח לברר האם פרטי הלקוח נמחקים ממאגר המידע של מועדוני הרכישה לאחר ביטול החברות? אפשר לדרוש מהחברות להפסיק את הדיוור הפרסומי, אבל למחוק את הרישום מהמערכת זו לא פעולה קלה ולא בהכרח אפשרית. כמה מבין הקוראים, ביטלו מינוי או כרטיס מועדון ועדיין זוכים לקבל שיחות עם "הצעות מפתות" לחוזרים? אמזון לא המציאה את השיטה והיא לא מיוחדת בנוהל שלה.האם זה תקין? לא. מישהו מצליח לשנות את זה? גם לא.
טכנולוביסט | 08.08.20
2.
אנחנו לא חלק מאמנת הgdpr המידע הוא לא שלנו
אנחנו לא חלק מאירופה. אם השירות הוא בתשלום לא ינסו להערים עליך קשיים כי אפשר פשוט לפתוח דרך החברת אשראי דרישת dispute. אף חברה לא רוצה בזה כי זה גורר דירוג שלילי, ביקורות שליליות ופגיעה פיננסית. (15 דולר לכל קייס כזה שחברה מפסידה בו וצריכה להחזיר את הכסף)
תומר | 08.08.20
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת