אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

למידה מרחוק: למה שהמדינה לא תגייס גם את הטלוויזיה

33 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

31.
רעיון טכני ולא פדגוגי
שתי האפשרויות לא ממש ישפרו את הלמידה. מורים טובים הם טובים בגלל היכולת שלהם לנהל דיאלוג - שידור "חד צדדי" כבר נוסה וכשל והוא מבטא את כל מה ששגוי בחינוך. יכול מקסימום לשמש כגירוי קצר לפני השיעור עצמו. רשת מדענים מתנדבים צריכה לעבור המון הכשרה, אפילו ובמיוחד אם זה רק לשעה בשבוע. אחרת מה שהם יתנו יהיה נטול הקשר, טכני ולא מותאם לצרכי הילד.
ערן | 20.10.20
29.
הגיע הזמן
צודק לחלוטין. יש להעניק לתלמידים, כמו שהיה בעבר, במלחמות, תכניות איכותיות , בשעות הבוקר. סרטים איכותיים, הופעות, הצגות וכו' , שיעשירו את התלמידים , ובמיוחד בתרבות, יועילו לנפש וללמידה נכונה. כל זאת בשילוב של למידה בית ספרית קצרה, השומרת על קשר מחנך ומורה עם התלמידים
יהודה | 05.10.20
26.
שילוב בין "זום" לבין לימוד באמצעות טלוויזיה
איך לא נתנו את הדעת עד עכשיו?.בטלוויזיה היו שיעורי אנגלית ומטמתיקה ערוכים בצורה מובנת לכולם ללא התקלות של הזום. לעבוד בשכבות לפי תכנית הלימודים..ובשילוב זום תוך כדי סנכרון בין שעות השידור לשכבה, לעבודה ב"זום" כך גם תלמידים שבביתם יש פחות משני מחשבים יוכלו ללמוד .
מלכה | 05.10.20
13.
נכון.... אבל
א. הלמידה מהטלוויזיה לא תאפשר הפרדה גילית(ילד כיתה א ילמד עם אחיו בכיתה ד). ב. היכן בא לידי ביטוי "זמן שאלות" כשם שיש בזום?בהפסקת פרסומות יתקשרו למורה כל ילדי המדינה? ג. הזום לא יעיל לאלו שחושבים שבית ספר הוא בייביסיטר.... ולצערינו רבים מהעומדים בראש המדינה, בתי הספר נועדו לעשות בייביסיטר כדי שההורים לא יהיו בבית והמשק יושבת(נסו להזכר מדוע פתחו רק כיתות א-ד... כי ילד מכיתה ה יכול להישאר לבד בבית, לכאורה.). ד. בקיצור, מציע לך לחשוב לפני שאתה מפציץ בכותרת שלא נקראה פעמיים שלוש לפני שנכתבה.
ממורה אל השטח | 05.10.20
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת