33. כתבתי לשר החינוך ולמנכ"ל שלו לפני מ'ס שבועות בנוגע לרעיון הטלוויזיה הלימודית. אמרו שקיימת מערכת שידורים לאומית. אור | 20.10.20 (ל"ת)
32. לשלב בין השידורים לבין זום למפגש אישי רגשי אפשר לשלב בין לימוד באמצעות שידור בטלויזיה ופגישות זום לנושאים ריגשיים, מנטלים, חברתיים רותי | 20.10.20 (ל"ת)
31. רעיון טכני ולא פדגוגי שתי האפשרויות לא ממש ישפרו את הלמידה. מורים טובים הם טובים בגלל היכולת שלהם לנהל דיאלוג - שידור "חד צדדי" כבר נוסה וכשל והוא מבטא את כל מה ששגוי בחינוך. יכול מקסימום לשמש כגירוי קצר לפני השיעור עצמו. רשת מדענים מתנדבים צריכה לעבור המון הכשרה, אפילו ובמיוחד אם זה רק לשעה בשבוע. אחרת מה שהם יתנו יהיה נטול הקשר, טכני ולא מותאם לצרכי הילד. ערן | 20.10.20 (ל"ת)
30. ניצול משאב מומחים לעזרת התל הלומדים בזום בהחלט רצוי לנצל יכולות מתנדבים מומחים ,לעזרה, לכל אותם תלמידים, אשר מתקשים ללמוד בזום. אטי זילברשטיין | 05.10.20 (ל"ת)
29. הגיע הזמן צודק לחלוטין. יש להעניק לתלמידים, כמו שהיה בעבר, במלחמות, תכניות איכותיות , בשעות הבוקר. סרטים איכותיים, הופעות, הצגות וכו' , שיעשירו את התלמידים , ובמיוחד בתרבות, יועילו לנפש וללמידה נכונה. כל זאת בשילוב של למידה בית ספרית קצרה, השומרת על קשר מחנך ומורה עם התלמידים יהודה | 05.10.20 (ל"ת)
27. רעיון מעולה. הטלוויזיה הרבה יותר נוחה ל לימודים. ניתן גם להקליט את השיעור ,לשמוע פעם נוספת. להקליט שיעורים נוספים לגילאים אחרים. כך שהילדים. יוכלו לצפות בשיעור בזמן שנוח להם. נראה את משרד החינוך, שירימו את הכפפה. הלוואי ומשרד החינוך ירימו את הכפפה. מאירה | 05.10.20 (ל"ת)
26. שילוב בין "זום" לבין לימוד באמצעות טלוויזיה איך לא נתנו את הדעת עד עכשיו?.בטלוויזיה היו שיעורי אנגלית ומטמתיקה ערוכים בצורה מובנת לכולם ללא התקלות של הזום. לעבוד בשכבות לפי תכנית הלימודים..ובשילוב זום תוך כדי סנכרון בין שעות השידור לשכבה, לעבודה ב"זום" כך גם תלמידים שבביתם יש פחות משני מחשבים יוכלו ללמוד . מלכה | 05.10.20 (ל"ת)
25. מתי יקלטו שהנזק הנפשי והחברתי גדול יותר לשים אותם מול עוד מסך זה לא הפתרון. לפחות בזום יש מישהו שמגיב ושומע מהצד השני. הנזק החברתי והנפשי לילדים הוא ענק. ונשלם על כך שנים. יש לפתוח דיפרנציאלית את בתי הספר ולסגור במקומות עם תחלואה גבוהה. זו לא הבעיה | 05.10.20 (ל"ת)
23. רעיון לא רע בצורה כזו אפשר לחלק את זמני הלמידה בזום יחד עם השימוש במסך הטלויזיה . במיוחד כשיש מספר ילדים בבית. אורנה | 05.10.20 (ל"ת)
22. הגדלות בפשטותהעו רעיון פשוט ופרקטי לישום וגאוני בניצול המצב ואלפי שעות שהלכו לאיבוד עד הלום ישר כח ע. | 05.10.20 (ל"ת)
21. רעיון טוב. רעיון טוב לא רק לימי קורונה ולא רק לשעות הבוקר. ניתן ורצוי מאוד להעניק תוכניות איכותיות ומעניינות לאורך כל היום. ( בלי מירץ, בלי מסכה, בחי ריאליטי, בלי סופרלטיביים מפוצצים ומטומטמים). בבקשה, קצת, רק קצת להעלות את הרמה. מורה | 05.10.20 (ל"ת)
19. לא מתאים התלמידים מחכים לזום כדי שיוכלו לפרוק את אשר על ליבם. המורים נותנים תמיכה רגשית וקשר אישי. הערוצים המסחריים יוצרים תוכניות יפות אבל במידה ולתלמיד יש שאלה הוא לא יוכל לשאול ולא יוכל להתנסות באמצעים טכנולוגיים שצריך ללמוד אותם במאה ה21. נועם | 05.10.20 (ל"ת)
18. הטלויזיה מעדיפה תכניות בישול שהן פרסומת סמויה פרסמות סמויה לרשתות מזון ויצרני מזון. כסף הוא שם המשחק ריקי | 05.10.20 (ל"ת)
17. בחברת yes השידורים מכיתה ה' ומעלה חברת yes משדרת ממערכת השידורים הלאומית רק תכנים מכיתה ה'נעד כיתה ט'. למה לא לילדי הגנים ומעלה? רוית | 05.10.20 (ל"ת)
15. כאן 11 תוכניות מצויינות לחינוכית יש תוכניות מצויינות בעיקר לבתי הספר היסודיים, בהחלט ניתן ללמד דרכם מגוון נושאים וידע כללי. סליחה על השאלה, חדשות מהעבר, שרגא ביש גדא, ועד רבים ומצויינים. יפעת | 05.10.20 (ל"ת)
14. תוחזר הטלויזיה הלימודית לפני 30 שנה ואני גדלתי על זה......הייתה טלויזיה לימודית שספרי האנגלית והחשבון התבססו עליה......אחר כך הפכו אותה לטלויזיה החינוכית....וגם את זה בסוף סגרו..... הגיע הזמן להשקיע בתוכן לימודי ואיכותי במקום התוכן הקלוקל של תכניות הבוקר....... אורית | 05.10.20 (ל"ת)
13. נכון.... אבל א. הלמידה מהטלוויזיה לא תאפשר הפרדה גילית(ילד כיתה א ילמד עם אחיו בכיתה ד). ב. היכן בא לידי ביטוי "זמן שאלות" כשם שיש בזום?בהפסקת פרסומות יתקשרו למורה כל ילדי המדינה? ג. הזום לא יעיל לאלו שחושבים שבית ספר הוא בייביסיטר.... ולצערינו רבים מהעומדים בראש המדינה, בתי הספר נועדו לעשות בייביסיטר כדי שההורים לא יהיו בבית והמשק יושבת(נסו להזכר מדוע פתחו רק כיתות א-ד... כי ילד מכיתה ה יכול להישאר לבד בבית, לכאורה.). ד. בקיצור, מציע לך לחשוב לפני שאתה מפציץ בכותרת שלא נקראה פעמיים שלוש לפני שנכתבה. ממורה אל השטח | 05.10.20 (ל"ת)
11. נו, מהות החינוך האמיתית היא קשר אישי, יחסי אמון ומשוב אישי, אבל ההצעה הזו מתייחסת אל כל התלמידים כאל קופסאות זהות לחלוטין שכל תפקידן הוא לבלוע עוד ועוד "חומר לימודי".. דודו | 05.10.20 (ל"ת)
8. מערכת שידורים לאומית זה קורה ומשודר בערוצי הכבלים יס הוט סלקום ופרטנר וגם באינטרנט, מערכת שעות שלמה מהבוקר עד הערב מגן ועד ט וזה החל מחודש מרץ השנה מישהו שיודע | 05.10.20 (ל"ת)
6. רעיון מעולה שכולם התגיייסו כל הכוכבי רשת ,ערוצי ילדים ,זה זמן חרום לא ? אמנם מסוג אחר ...אבל כולם צריכים להתגייס מלי | 05.10.20 (ל"ת)
5. להעביר דחוף למשרד החינוך רעיון מצוין.אפשר להגדיל ל6שעות ביום ולהקצות זמן רב יותר לכיתות הנמוכות שבהן מתקשים יותר בזום ישראל זילברשטיין | 05.10.20 (ל"ת)
3. יש תוכניות מוכנות לא צריך להפיק תוכניות חדשות, אפשר להחזיר את גבי אנד דבי ו Here we are מיסטר קשטן | 05.10.20 (ל"ת)
2. רעיון מעולה, נקווה שמישהו שם קורא את זה אני בספק אם גלנט יוריד מכבודו ויבחן אפשרות כזאת רק ביבי | 04.10.20 (ל"ת)
1. פעם היתה טלביזייה הלימודית... היו בה תוכניות איכותיות וחינוכיות . היום יש תוכניות בישול ובידור זול, כמו ברומה לפני התפוררותה. צביקי | 04.10.20 (ל"ת)
למידה מרחוק: למה שהמדינה לא תגייס גם את הטלוויזיה
33 תגובות לכתיבת תגובה